16

Анонимен

преди 5 години

колегата по долу го каза 18лв за 1 човек, 30 местен автобус = 540лв в посока, отиване и връщане = 1000лвза гориво на 400км и 15/100 да харчи 150лв закръглено на горе.другите 400 не отиват за заплата на шофьора, нито толкова за наеми на автогарите нито за поддръжка на автобусите, те отиват в гушата на собственика.

15

Гашо

преди 5 години

Да излезе да протестира оня Ваню превозвача, дет Зе Бугати за 5000000 ако излезе на протест с колата тогаз ща им повярвам

14

ДртПрч

преди 5 години

"Пред Bulgaria ON AIR тя уточни, че превозвачите нямат претенции към споделеното пътуване. Негодуванието им е насочено към нерегламентирания превоз, който по думите на Милтенова тръгва 5 минути преди редовните линии, както и към вановете 8 +1 места."..."Тази практика е изключително порочна. Ние сме обречени на фалит", подчерта Милтенова."Ама пък автобусните превозвачи правят същите номера на БДЖ. Техните автобуси минават през гарите малко преди да дойде влака.То пък един бизнес...

13

ДртПрч

преди 5 години

Да го дyxaт превозвачите!Правилата са за всички. Допусне ли се изключение за един, ебaвa се мaмaта на цялата система.

12

Няма важини

преди 5 години

щом хората ползват някаква услуга - то значи, че имат нужда от нея. Българския така наречен бизнес вече прекалява. Непрекъснато се прокарват лобиски закони, които създават невъзможни регулации, регистрации и всякакви пречки за работа на обикновения малък бизнес. Изискванията нямат ниаква диференциация. Дали ще строите селски *** или мол, дали ще транспортирате 500 пътника или 2-***, дали ще продавате 1 млн. литра гориво или 100 л., дали ще направите 10 хляба или 100 хил. изскванията са едни.

11

аз

преди 5 години

До лойхиоСупер! Нека протестират! Цял месец - ако може. И повече - но това са вече недостижими мечти! Така хората ще спрат да ги ползват и ще си ползват железниците! Може пък това да отвори очите на политиците, че железниците са по-важни!

10

БДЖ

преди 5 години

веднага да се явят като бизнес и да протестират против бизнеса с автобусите. Автобусите им подбиват цените и вече никой не се вози в студените, мръсни и неудобни влакове. Целио български народ трябва законово да се задължи да пътува САМО С ВЛАК. Щото БДЖ са данъкоплатци и бизнес.

9

лойхио

преди 5 години

пе4елят баснословно!! как ина4е на единият превозва4 шефа му си взе кола за 5000000!! а в автобусите му седалките му са като на градски твърди!просто наяма да пе4елят на дубъл!!!какъв протест???? изпоразбиха пътищата заедно с товарните автомобили!!

8

Днес

преди 5 години

Ако им махнат тол таксите изначава, че държавата ги субсидира. Незнам каква е логиката да се субсидира толкова печеливш бизнес. Спомням си на времето как вдигаха цените на билетите щом се качи дизела тогава беше по 2.7 и говореха че за да са на печалба трябва да вдихнат цените. Сега когато дизела е около 2 лева цените на билетите са си същите няма сваляне на цената. Смятайте всички ба какви оечалби работят. Но пак искат да минат метър.

7

анонимен

преди 5 години

Не знам каква е печалбата на автобусните превозвачи но мисля,че не е малка. Пенсионер съм и често пътувам с колата си до София 2оокм. отиване и връщане гориво50лв.Ако пътувам савтобус билета в една посока е 18лв, двамата с женами отоване и връщане билетите са 72лв. плюс градски транспорт.А ако сме 3 или 4 човека с колата са 50лв. за мен автобусния превоз е скъп и печелят много те умишлено фалираха ЖПтранспорт защото той е по евтин.

6

Анонимен

преди 5 години

Ето това е нагледен пример какво значи Български пишман бизнесмен. Всичко е съгласен другите да правят, но опре ли до него да плаща реве като карпатска мечка. Щом като не можеш да плащаш тол-такса ще фалираш и друг ще работи. За кръчми и чалгаджийки имаш пари , а за пътищата кой да плаща.

5

Веселин

преди 5 години

А като затриваха БДЖ ,тези същите превозвачи ......НИЕ на кого да се оплачем,ще плащат ами как ,тези пътища да не са пез пари направени....

4

Тия

преди 5 години

още малко ще искат да кажат кой мога да возя в автомобила си и кой не! И как ще стане тая работа?

3

Някойси

преди 5 години

Е га ти смотаното племе, някой нещо си не му отърва и веднага скача. Аааа,, аз от утре ще протестирам, защото ме сърби отзад и искам някой управляващ да ме почеше.

2

Анонимен

преди 5 години

Какви ще да са тези автобуси, които "фабрично не могат да се оборудват с колани"? От втората световна война може би? И какво мрънкат за тол таксите? Като отидат в Европа пак ли протестират?

1

Шабан Шаулич

преди 5 години

В Кюстендил цял един ромски квартал от 10 000 души се обслужва от нелегални таксита с водачи от квартала ! Загубите за Общината са огромни ,но 20 години никой не може да ги спре ! НИКОЙ !!!