16

Анонимен

преди 5 години

Разбира се, че може да се връщат веднъж в месеца до БГ, що за глупост!

15

пепи

преди 5 години

Гошо.коя българска фирма плаща 4000 лева на шофьор.Това са митове.а и нали знаеш как е там.Макс три месеца работят и на четвъртия у дома за месец.Ама месеца у дома се плаща на минимум.Тъй че по полека с тия 4000 лева на месец.А и 4000 лева на запад са 2000 евро.Едно ядене е 10 евро.Кафето е 1.2 и нагоре.по бензиностанциите.

14

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 1Куртев, пак ли???

13

Гошо

преди 5 години

2. На мнооого малко места в Европа има хотели в близост до паркингите, което означава, че нашите шофьори незнаещи западен език (повечето) трябва да пътуват десетки километри с обществен транспорт, естествено всичко е разход за българския и приход за западният бизнес. Освен това CMR и карго застраховките важат само при присъствие на шофьора по време на събитието, и ако стане кражба кой го отнася?!? Да - гадния чорбаджия, който плаща по 4000лв на шофьорите си! ОТ ПАКЕТ МОБИЛНОСТ ГУБИ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ

12

Гошо

преди 5 години

Май никой от тука пишещите няма ясна представа за пакета Макрон, но чукча не е читател а писател. Основните проблеми са два. 1. Прибиране на камион и шофьор на всеки четири седмици - може да се осъществи, но в държава, с голям внос и износ. Колко изнасяме за западна Европа? Могат ли толкова камиони да си намерят товари, при все, че дори фирмите правещи прави курсове нямат достатъчно товари?

11

15709

преди 5 години

има ли някъде преведени на български текстовете на документите които Евро парламента гласува?Аз чета английски но от право нищо не разбирам. искам да прочета, защото маи ПИМК и други като тях май ни водят за носовете за цялата истина.

10

Анонимен

преди 5 години

Закъсняла реакция на едно умряло правителство,загробват методично държавата ни,унищожават малък и среден бизнес,време е за търсене на сметка.44

9

Хари

преди 5 години

Да се гушат Петко, Пимк, АИТ и прочие, това ли е доброто? Бг шофьора кучета го яли! ***

8

имигрант

преди 5 години

дискриминация ли е;бг шофьора да получава колкото френския му колега или немския,да ползва същите права и застраховки и даначни права и детски надбавки и дневни и медецински услуги.кажете вие които носихте плакатите защото фирмите са ваши.

7

дедо

преди 5 години

чеда управляващи!!!преди не много години една от първите три фирми за междунароен транспорт в европа и азия беше българска.СОМАТ се казваше.

6

брюксел

преди 5 години

кое не е добро в закона на макрона.в бг фирмите няма осигуровки няма застраховки(освен бухалката),че те всички бг трансфирми са на политици.

5

пепи

преди 5 години

Вижте сайта на пимк пловдив.Над 1000 влекача и още толкова цистерни дрехарки и кво ли не.Фирмата е в топ 10 на транспортните фирми в европа а плаща осигуровки като чистачка в испания на два часа.Даже и по малко.

4

пепи

преди 5 години

Само едно въпросче.Как така в българия има фирми с по 350 камиона.Не ви ли говори нещо това.Ясно е че са с немски и френски капитали.Аз съм шофьор на фургонета в испания в момента.Осигуряват ме на 1300 евро и взимам над 1400 всеки месец.Как ще се сравни това с осигуровките на българските шофьори в чужбина.

3

пипи дългото чорапче

преди 5 години

Не.Макрон не е ББ да се върти като пумпал а центъра и ценностите му са той и неговите интереси.Франсето защитава повече шофьорите.Има да се пипне но е прав.Нашите чорбаджии никога няма да помислят за нас

2

Анонимен

преди 5 години

Цялата българска администрация и обществено мнение са впрегнати да зашитават интересите на мутрите, които експлоатират нещастните хорица да им работят почти без пари и в условия, които никой друг евопеец не е съгласен да живее и работи. И се чудим защо сме бедни?

1

Анонимен

преди 5 години

При ГЕРБне може да сме оптимисти.До сега не се е случило нищо добро от 10 години.