Гошо.коя българска фирма плаща 4000 лева на шофьор.Това са митове.а и нали знаеш как е там.Макс три месеца работят и на четвъртия у дома за месец.Ама месеца у дома се плаща на минимум.Тъй че по полека с тия 4000 лева на месец.А и 4000 лева на запад са 2000 евро.Едно ядене е 10 евро.Кафето е 1.2 и нагоре.по бензиностанциите.
2. На мнооого малко места в Европа има хотели в близост до паркингите, което означава, че нашите шофьори незнаещи западен език (повечето) трябва да пътуват десетки километри с обществен транспорт, естествено всичко е разход за българския и приход за западният бизнес. Освен това CMR и карго застраховките важат само при присъствие на шофьора по време на събитието, и ако стане кражба кой го отнася?!? Да - гадния чорбаджия, който плаща по 4000лв на шофьорите си! ОТ ПАКЕТ МОБИЛНОСТ ГУБИ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ
Май никой от тука пишещите няма ясна представа за пакета Макрон, но чукча не е читател а писател. Основните проблеми са два. 1. Прибиране на камион и шофьор на всеки четири седмици - може да се осъществи, но в държава, с голям внос и износ. Колко изнасяме за западна Европа? Могат ли толкова камиони да си намерят товари, при все, че дори фирмите правещи прави курсове нямат достатъчно товари?
има ли някъде преведени на български текстовете на документите които Евро парламента гласува?Аз чета английски но от право нищо не разбирам. искам да прочета, защото маи ПИМК и други като тях май ни водят за носовете за цялата истина.
Закъсняла реакция на едно умряло правителство,загробват методично държавата ни,унищожават малък и среден бизнес,време е за търсене на сметка.44
дискриминация ли е;бг шофьора да получава колкото френския му колега или немския,да ползва същите права и застраховки и даначни права и детски надбавки и дневни и медецински услуги.кажете вие които носихте плакатите защото фирмите са ваши.
чеда управляващи!!!преди не много години една от първите три фирми за междунароен транспорт в европа и азия беше българска.СОМАТ се казваше.
кое не е добро в закона на макрона.в бг фирмите няма осигуровки няма застраховки(освен бухалката),че те всички бг трансфирми са на политици.
Вижте сайта на пимк пловдив.Над 1000 влекача и още толкова цистерни дрехарки и кво ли не.Фирмата е в топ 10 на транспортните фирми в европа а плаща осигуровки като чистачка в испания на два часа.Даже и по малко.
Само едно въпросче.Как така в българия има фирми с по 350 камиона.Не ви ли говори нещо това.Ясно е че са с немски и френски капитали.Аз съм шофьор на фургонета в испания в момента.Осигуряват ме на 1300 евро и взимам над 1400 всеки месец.Как ще се сравни това с осигуровките на българските шофьори в чужбина.
Не.Макрон не е ББ да се върти като пумпал а центъра и ценностите му са той и неговите интереси.Франсето защитава повече шофьорите.Има да се пипне но е прав.Нашите чорбаджии никога няма да помислят за нас
Цялата българска администрация и обществено мнение са впрегнати да зашитават интересите на мутрите, които експлоатират нещастните хорица да им работят почти без пари и в условия, които никой друг евопеец не е съгласен да живее и работи. И се чудим защо сме бедни?
Казусът с превозвачите: Може ли да сме оптимисти?