32

Иван

преди 5 години

По скоро влака е Видин-София

31

Анонимен

преди 5 години

К'ви вагони,к'ви влакове нови искате ,ние сега ще ставаме военна сила и ни трябват милиарди за самолети!

30

Анонимен

преди 5 години

Ами ако вие от БСП не бяхте фалирали България при Орешарски през 2014 г. сега стандартът на живот щеше да е над средния за ЕС!

29

Анонимен

преди 5 години

Този мошеник,където е на власт обещаваше нови вагони и влакове за миналата година септември...Всеки го е чувал,а сега всеки мълчи...Докога ,ще мислиш ,че всичко в тази държава е твое бе наглец...Вдигни стандарта и живота на хората ,щото ще те вдигнат тебе,но този път няма да се разминеш като повечето около Живков ,а всички ще се криете ,щото ще влезете по затворите...

28

Анонимен

преди 5 години

Borisov zvetanov gandakova voseli li sa se v todi vlak stam sa oravit gerb bosat vi s skspi koli plaschta me vi bensina slugite vi ohrsnata vi a i ste milioneri ne vi e stam ot bg narod ot bednite bolni ponsioneri deza invalidi ot eu stranite deto se pofigravat s bg 4e e nai bedna kradli korumpirana

27

Анонимен

преди 5 години

До АнонименНие живеем още с треновете от преди 200-300 години.докато има близачи на руски зaдници така ще е

26

BG

преди 5 години

БДЖ, заедно с държавните университети са единствените все още действащи комунистически структури ! Ето го резултата ! Подобни неща в железницата са ежедневие - бас ловя че в същия вагон е можело да има отопление ако се проверят връзките между вагоните или командното табло на отоплението - но служителите на БДЖ карат на принципа че хората са ДЛЪЖНИ да пътуват с влак и че влаковете трябва да се движат независимо колко пътници превозват, та последната им грижа е за някакво си отопление през зимата

25

Анонимен

преди 5 години

*** е единствената държава в Европа, в която пътуването с влак е инквизиция като в Индия. То и колко е в Европа, се не знае, де. Хората имат от десетилетия чисти и топли високоскоростни влакове, с интернет в тях. Ние живеем още с треновете от преди 200-300 години.

24

...

преди 5 години

От 18г не съм патувал с БДЖ! Последния път патувах от софия до свилен град и ми отне малко над 25 часа! Това заедно с престоя и чакането по гарите! Отделно, че когато пътувах влаковете бяха претъпкани и се стоеше прав! А и да, закъсненията са нещо като Отче наш за БДЖ! То без закъснения БДЖ ще изгуби душата и облика си!

23

Локото

преди 5 години

Няма основание за недоволство. Във влаковете ВИНАГИ е топло. Пример - ако навън е минус 10, във влака ще е минус 3! Това не е ли достатъчно за едно комфортно пътуване?

22

House M.D.

преди 5 години

Враца или Варна?Всяка композиция на влака Варна/Бургас - София има по един вагон без отопление. Така, че траверсчето на Пътнически превози лъже нагло.

21

Off

преди 5 години

"ние сме оцелили хладилния" .... Добре де, вместо да триете мнения, да подлагате на рестрикция думи от официалните български речници, да бяхте вложили малко усилия в подобряването на правописа ви, а? Този, от програмата за 3-ти клас.

20

Анонимен

преди 5 години

Това си го знаят в БДЖ и не им пука. Разликата е че преди и на нас не ни пукаше. За толкова години абсолютно нищо не са оправили.

19

Гашо

преди 5 години

Тез студенти са са качили щот са возят на половин цена. Като не им изнася да си купят по едно БМВ и да жулят. Като са скъсаняци да ми патуват с БДЖ да си траят утайките

18

Дани

преди 5 години

Това е защото бедните студентки вместо да извикат кондуктора и да кажат, врата е леко отворена и влиза сняг, за да се предприеме нещо предпочитат да снимат с телефоните и да хейтят в мрежата.Да, опасно е, но можеха да дръпнат и затворят вратата на някоя спирка вместо да се дим четем и коментираме статия, в която е направена от мухата слон. Винаги е било така.Факта, че няма постъпил сигнал обяснява много неща.

17

Ша ва плющя

преди 5 години

Миналата година патувах първа класа от София за Бургас. В купето беше като в сауна, без възможност да се намали температурата. Отварях и затварях прозореца докато се разболях. В първа класа нямаше контакти за зареждане на техника, но пък във втора класа имаше. Абе луди за връзване.Трака, трака, чинето на баба ми трака.

16

Анонимен

преди 5 години

Като в Япония !

15

Анонимен

преди 5 години

Щеше да е смешно ако не беше трагично. По време на недоносеният социализъм влаковете бяха едни от най бързите и безопасни средства за придвижване. Ако на някой вагон някоя врата беше отворена кондуктора или началник влака или някой пътник отиваха и я затваряха. Толкова уютно беше във вагоните през зимата че чак не ми се слизаше когато пристигнех на гарата. А сега бързам да сляза и да се махна колкото е възможно по бързо от раздрънканата студена тенекия.

14

българин

преди 5 години

От 100 години - все едно и също !

13

.

преди 5 години

горките бдж, те не знаят за тези работи.. да бе