Днес ги видях автобусите и изглеждат страхотно, въпреки троленето за предстоящите избори, мисля че всеки нормален човек се радва на хубавите неща, а че не всичко е хубаво - нека критикуваме, ама градивно! Градът е на жителите му, а политическите лица са преходни! Това е столицата на родината ни, нека се гордем с нея! Нещата вървят на добре, нека не оплюваме само така, за идеята, щото после ще мрънкаме пак! Само ще припомня едно изказване на една червена другарка: "Асфалта не се яде!" ...
АЗ ПЕРНИЧАНИНЪТ ,ПЪТУВАХ С ТОЗИ АВТОБУС ДО "ЛЮЛИН"-1 ОТ ОКОЛОВРЪСТНОТО НА БУЛЕВАРД "9-ТИ СЕПТЕМВРИ"-ДНЕС "ЦАР БОРИС-2-3ТИ -***"! УВЕРЯВЯМ ВИ ,ЧЕ С ТЕЗИ АВТОБУСИ КМЕТИЦАТА ЩЕ ПЕЧЕЛИ ВСИЧКИ ИЗБОРИ !!!!
"Еко, модерни... 30 нови автобуса по линията на 111"---Ами, да! Естествено, нови! Тази линия се ползва ОСНОВНО от ЕТНОСЪТ и грижите за него са от първостепенно значение за кметицата. Нали това е основният й електорат. Пътувам редовно по линия 111 от Младост-1 до бул. Черни връх, та имам впечатления за редовните пътници :)P.S. "Редовните пътници", от правна гледна точка са нередовни пътници. :)
До 21Това е градски транспорт не личния ти автомобил. Много добре знаем какво се случва като един глупав народ му се даде нещо хубаво.
В икарусите няма нищо удобно - няма достатъчно седящи места, няма и удобна площадка за обемисти багажи, колички и правостоящи, двигателят по средата неизбежно омирисва и обучава целия салон, центробежните сили при завой са крайно некомфортни, подът е безумно висок и всички седалки са на едно ниво съответно качването и слизането са затруднени и правостоящите тъпчат седящите по краката.
Стига да са здрави ок, но никъде не споменаха BMC Automotive Industry and Trade Inc., Turkey's largest manufacturer of commercial and military vehicles
Всеки нов модел автобуси в градския транспорт на София е по-красив от предишните и значително по-неудобен за пътуване. Така оплюваните от някои Икаруси бяха много по-практични и удобни от сегашните. Разбира се не е умно да се сравнява нов автобус със стар Икарус. Защо не сравните нов Икарус с някоя стар прогнил разпадащ се автобус....
Аз вече проверих- два вида двигатели и двата с вътрешно горене; на газ и дизел. Боко пак е правил реверанси на Ердоган като му купува турските автобуси и ги представя за "еко".
Прекалява се с това "еко". При излизането на всеки нов евростандарт, МПС-тата по него са еко, но като минат няколко години и се появи следващия евростандарт, престават да са еко и следващите стават еко. Колкото до дизел-бензин, дизеловите автомобили замърсяват по-малко от бензиновите. Въглеродния диоксид е това, което е важно, а с него бензиновите замърсяват средно 1,5 пъти повече от дизеловите автомобили.
Абе друго си беше с Икарусите и Чавдарите тип аквариум! Хубави машини, хубави времена, истински хора!
Природен газ - едва ли мога да ги нарека еко. Основният замърсител е въглеродния двуокис, а като са на природен газ, не бълват ли въглероден двуокис?
Май нещо не разбирам как така автобусите на газ са еко, а автомобилите на газ са замърсители и ни цакат с нови данъци??? Какво ще кажат пишман еколозите по случая ???
До Анонимен 6Тъпчо без дизелови двигатели спират най-големите индустриални машини и ще стане като Венецуеала освен това растения имат нужда от въглероден диоксид за да растат.
Еко, модерни... 30 нови автобуса по линията на 111