25

Анонимен

преди 5 години

Не съм чул за счупена кола от студ.

24

Анонимен

преди 5 години

Нищо не подгрявам в гаража ми парното е на 24 градуса.

23

шматка

преди 5 години

До Бай ДанОт охладителната трансмисия:))

22

Бай Дан

преди 5 години

Само не разбрах откъде тоя горещ въздух, дето ще спука стъклото....

21

Анонимен

преди 5 години

До Монтьор 15Хаха, дай си телефона за да ти се обадя, за да не разчиташ на мене...Моята чукна 11г, карам я нова от магазина. Вече е на 170к, работи като нова. Паля и тръгвам, никакъв форсаж докато не стигне 70 градуса. Климатроника си е нагласен на 24. За по дебел лед ползвам Defrost, както е писал един по долу, подгрева на седалката се пуска началото на октомври, та до края на март.Те това е... останалото са т**ни

20

Вангу

преди 5 години

Тази статия и коментарите са като Вица за дота на гумите ,където само българите го фанатизираме...българи юнаци.трябва и професори да има не може само наивници-българите сме 110%само професори.

19

Тарикат

преди 5 години

До: Паля и газ до дупка Аз съм от останалите 10% дет съм си купил кола от магазина и смятам да си я пазя като по учебник че след като изтече пет годишната гаранция да си я сменя с по новия модел !!!Наздраве и Весели празници

18

Шоп

преди 5 години

20-30 секунди докато хубаво напомпа масло и после карате бавно, най-много на втора, докато не отлепи стрелката на температурата.

17

Анонимен

преди 5 години

Аз моята я подгрявам като в казармата-с жар от дървени въглища или дърва под картера или наливам една туба гореща вода в охлаждането Ако вали през нощта излизам слагам жарава и избутвам снега с велурена ръкавица, да не надера боята. Така двигателят е винаги подгрят и готов да пали а маслото е с идеален вискозитет.

16

Анонимен

преди 5 години

През зимата, колата трябва да работи на място само минута-две, колкото да се разциркулират маслото и хидравличните течности, които са сгъстени от студа. Дългото загряване е грешка както зимата, така и лятото.

15

Наблюдател

преди 5 години

Нико не подгряваите и няма да правите тези грешки!

14

ss

преди 5 години

стига глупости ! имам 14 годишна окравия ( от магазина си я взех преди 14 години ) гараж не е виждала и винаги се качвам паля и тръгвам ! нафтова печка е и освен амортисьори и други глупости по ходовата част не съм сменял ! а и преден прозорец оти детето го счупи ! ще паля и ще чакам бла бла ... единсвтено работи на място ако има сняг по нея да го изчистя или лятото да е хладно ако слизам от нея за набързо ! И всеки един ел техник може да ви направи колата да работи и да се заключва да няма краж

13

Монтьор

преди 5 години

До 14Кой автомобил при студено време и студен старт прави хубав маслен филм в цилиндрите ,за колко време се пълнят хидравличните повдигачи, защо повечето служебни коли на разносвачи на храна са на по 80-100хил км а са сравнително нови и двигателите им са за основен ремонт ?!

12

ууу

преди 5 години

До Монтьор 9Необходимите цикли на двигателя при дълго подгряване са доста повече от тези при минимално подгряване и тръгване без форсаж. А всичи знаят, че движението е износване. Особено при неподходящи режими на работа. Щом си монтьор няма да ти обяснявам за маслен клин, вискозитет и т.н.

11

до 2

преди 5 години

"нямате бутон дефрост(сменете колата)"Колега, да Ви спазвам логиката - Ако нямате гараж, не си купувайте кола.за останалите съвет - карайте си както си знаете и да не ви ... нека да не ги надживяваме тези автомобили било то стар или нов!

10

Анонимен

преди 5 години

Ако имаш 10см сняг да сваляш дали ще го пуснеш на макс или не няма значение.Докато изчистиш всички стъкла и двигателят ще е в оптимална температура и купето ще е топло.

9

Анонимен

преди 5 години

По принцип съвременните научни статии дават предимство на малко подгряване и по-бързо тръгваме. Това е защото се получават разни химични работи в двигателя . Даже на повечето коли с електронен термометър след малко работа изгасва и дава на водача да тръгне. Не е нужно да достига максимална температура. Има в нета доста статии прочети то не е до логика , а до определени фактори.

8

Монтьор

преди 5 години

До 7 Вие старите механици хал хабер си нямате от новите системи електроника и прочее !!! Дай 30-40хил лева за кола и тръгвай така както с кораба ,смях в залата , разбирам те че наблюденията са ти само върху соц автомобилите там грешка няма железни са , но обясни с какво по дългото подгряване е вредно !?!?!?!?!??

7

Анонимен

преди 5 години

Любимият номер на всяка женка с глава на врабче. Влиза пали на -5 и пуска парното на МАКС , щото така топлело по бързо. Хахахаххахахах сега какво ще правят след тази статия. ..

6

ууу

преди 5 години

До МонтьорАлооуу МОНТЬОРА!! Двигателят трябва да влезе в оптималния си топлинен режим бързо, но без форсаж - плавно. А дългото подгряване води също до износване. И другият след тебе - 5-10 минути през лятото подгрявал - браво, намираш работа на монтьора. Като механик на корабни двигатели с 30-годишна практика - тръгваме веднага след палене с пълна газ, но двигателят е винаги топъл до необходимата температура. При инцидентен студен двигател - с минимална газ.