До Монтьор 15Хаха, дай си телефона за да ти се обадя, за да не разчиташ на мене...Моята чукна 11г, карам я нова от магазина. Вече е на 170к, работи като нова. Паля и тръгвам, никакъв форсаж докато не стигне 70 градуса. Климатроника си е нагласен на 24. За по дебел лед ползвам Defrost, както е писал един по долу, подгрева на седалката се пуска началото на октомври, та до края на март.Те това е... останалото са т**ни
Тази статия и коментарите са като Вица за дота на гумите ,където само българите го фанатизираме...българи юнаци.трябва и професори да има не може само наивници-българите сме 110%само професори.
До: Паля и газ до дупка Аз съм от останалите 10% дет съм си купил кола от магазина и смятам да си я пазя като по учебник че след като изтече пет годишната гаранция да си я сменя с по новия модел !!!Наздраве и Весели празници
20-30 секунди докато хубаво напомпа масло и после карате бавно, най-много на втора, докато не отлепи стрелката на температурата.
Аз моята я подгрявам като в казармата-с жар от дървени въглища или дърва под картера или наливам една туба гореща вода в охлаждането Ако вали през нощта излизам слагам жарава и избутвам снега с велурена ръкавица, да не надера боята. Така двигателят е винаги подгрят и готов да пали а маслото е с идеален вискозитет.
През зимата, колата трябва да работи на място само минута-две, колкото да се разциркулират маслото и хидравличните течности, които са сгъстени от студа. Дългото загряване е грешка както зимата, така и лятото.
стига глупости ! имам 14 годишна окравия ( от магазина си я взех преди 14 години ) гараж не е виждала и винаги се качвам паля и тръгвам ! нафтова печка е и освен амортисьори и други глупости по ходовата част не съм сменял ! а и преден прозорец оти детето го счупи ! ще паля и ще чакам бла бла ... единсвтено работи на място ако има сняг по нея да го изчистя или лятото да е хладно ако слизам от нея за набързо ! И всеки един ел техник може да ви направи колата да работи и да се заключва да няма краж
До 14Кой автомобил при студено време и студен старт прави хубав маслен филм в цилиндрите ,за колко време се пълнят хидравличните повдигачи, защо повечето служебни коли на разносвачи на храна са на по 80-100хил км а са сравнително нови и двигателите им са за основен ремонт ?!
До Монтьор 9Необходимите цикли на двигателя при дълго подгряване са доста повече от тези при минимално подгряване и тръгване без форсаж. А всичи знаят, че движението е износване. Особено при неподходящи режими на работа. Щом си монтьор няма да ти обяснявам за маслен клин, вискозитет и т.н.
"нямате бутон дефрост(сменете колата)"Колега, да Ви спазвам логиката - Ако нямате гараж, не си купувайте кола.за останалите съвет - карайте си както си знаете и да не ви ... нека да не ги надживяваме тези автомобили било то стар или нов!
Ако имаш 10см сняг да сваляш дали ще го пуснеш на макс или не няма значение.Докато изчистиш всички стъкла и двигателят ще е в оптимална температура и купето ще е топло.
По принцип съвременните научни статии дават предимство на малко подгряване и по-бързо тръгваме. Това е защото се получават разни химични работи в двигателя . Даже на повечето коли с електронен термометър след малко работа изгасва и дава на водача да тръгне. Не е нужно да достига максимална температура. Има в нета доста статии прочети то не е до логика , а до определени фактори.
До 7 Вие старите механици хал хабер си нямате от новите системи електроника и прочее !!! Дай 30-40хил лева за кола и тръгвай така както с кораба ,смях в залата , разбирам те че наблюденията са ти само върху соц автомобилите там грешка няма железни са , но обясни с какво по дългото подгряване е вредно !?!?!?!?!??
Любимият номер на всяка женка с глава на врабче. Влиза пали на -5 и пуска парното на МАКС , щото така топлело по бързо. Хахахаххахахах сега какво ще правят след тази статия. ..
До МонтьорАлооуу МОНТЬОРА!! Двигателят трябва да влезе в оптималния си топлинен режим бързо, но без форсаж - плавно. А дългото подгряване води също до износване. И другият след тебе - 5-10 минути през лятото подгрявал - браво, намираш работа на монтьора. Като механик на корабни двигатели с 30-годишна практика - тръгваме веднага след палене с пълна газ, но двигателят е винаги топъл до необходимата температура. При инцидентен студен двигател - с минимална газ.
Грешките, които правим при подгряването на колата