15

Бобчо

преди 5 години

До чичо МиткоДори на лед с ABS спирачния път е по-къс, отколкото без ABS. Дори с летни гуми на лед спирачния път е по-къс, отколкото без ABS. Само човек, който не се е качвал на кола с ABS, дори първо поколение(има и такива шофьори) може да твърди, че системата не върши работа.

14

Анонимен

преди 5 години

Журналята в репортажите при инцидент, винаги натъртват,че нямало спирачен път.Ми няма, затова е АВС!

13

Анонимен

преди 5 години

До Чичо МиткоТака е, ама това ако знаеш че има лед.Когато температурите са около нулата, тук може да няма, след 100 метра да има лед. Божа работа. А да караш 400км само на 1-ва и 2-ра не е гот.

12

Чичо Митко

преди 5 години

Спирачки на лед - автомобилно пързаляне! Първа, втора, много ниски обороти и галене на газта!

11

Gorskio

преди 5 години

Чисто нова октавия 2015 - натискаш *** на светофара и безучастно гледаш как приближаваш предния. А АБСа хърка ли хърка, ама не спира. Това с ASR пък е за съвсем големи ***, които нямат идея какво да правят при завъртане на задницата. Истината е че ако влезеш с несъобразена скорост в завоя няма никакъв шанс да го вземеш с всички системи които имаш. Единствено помага Главният мозък, като взема мерки предварително...

10

Анонимен

преди 5 години

ДО 6. Автоматика също има ръчни скорости ако модела на скоростната кутия е от такъв вид. Процедира се по същият начин както при ръчните скоростни кутии. При автоматика пак има моторна спирачка но не е толкова чувствителна след отпускане на газта както при ръчната.

9

Handel

преди 5 години

Боже тия откъде се намериха да напишат статия за опреди повече от 20 години?

8

Анонимен

преди 5 години

И да вметна, че бръмчалника ми е пригоден за бясно каране в остри завои, а не за бързо каране по прави отсечки. Там си ме кефи. Колкото се може по-ранно наличен макс въртящ момент, окачване предвидено именно за завоите, олекотени джанти, усилени съединители, рапзънки, разгъвки, двойно по-дебели стаб щанги, дроп линкове от солиден метал, усилена хидравлика...И да, усещам как прехвалените "Пирели" в завоя изтърват на 60км/ч, а Мичелина държи до 75км/ч или как Миче на 10к км умира на 50км/ч...

7

Анонимен

преди 5 години

"Най добрия подход е превенцията.Да предвидиш какво ще стане! Ти явно продаваш гуми и затова така говориш"Глупости. Просто се вманиачих, смених една камара гуми(на една и съща кола) - 16-ки, после 18-ки, после 19-ки. Извън зададения за колата размер - проблеми(не фатални, но..). Спрях се на 17-ки. Смених бая марки. Мислех, че Конти е върха(сега съм с Конти), но Мичелина кърти мрака. Другите са леш спрямо тия. А новата гума(под 10к км) просто няма какво да я бие! След това леш. Сезона ми е ~10k

6

Анонимен

преди 5 години

До Анониментова с предавките при автоматик как работи ?

5

Квооооо речи??? до 1

преди 5 години

Гуми се сменят като има нужда , ако въртиш 100 хил на година , пак веднъж годишно ли ще ги сменяш?

4

Анонимен

преди 5 години

Зимно време в сняг и лед се кара на ниска предавка с ниска корост и се ползва моторната спирачка. Спирачката се ползва само за да спрете напълно. Някои от новобранците ще се учудят къде да я търсят тази моторна спирачка. Ами няма да я намерите защото тя се командва с газта. Когато сте на ниска предавка при отпускане на газта мотора намалява оборотите и скороста пада. На лед няма да се завъртите защото няма да блокирате колелата а просто колелата ще забавят движението си чрез мотора.

3

MaйMyнaтa

преди 5 години

До 1Гумите са беэ значение, когато эаткормилното го няма!

2

стар шофьор до 1

преди 5 години

Не мисля че всяка зима трябва да си сменям гумите! Даже и на 3 години е под въпрос!Най добрия подход е превенцията.Да предвидиш какво ще стане! Ти явно продаваш гуми и затова така говориш

1

Анонимен

преди 5 години

"...и ще пресметнем какъв е най-изгодният подход към автомобилните гуми."Ще ви спестя усилията, ето го най-добрия подход:- Нови гуми всеки сезон, пресни(макс на 1 година по складовете); Старите гуми ги продавате на пловдивчани и варналии, избиват се да ги купуват, така ви ляга евтино на вас- Гумите задължително размер, препоръчан от производителя- Гумите винаги премиум клас(Michellin, Conti - в този ред, другите са "напомпан ПР рейтинг и платени изследвания")Айде и умната!