Перфектен си е обществения транспорт, а ако селяните не карат и в БУС лентата, ще е и много по-бърз!
В София колите са малко - около 100000 лични коли и още около 300000 коли на фирми и на държавни структури. Отделно още около 50000 с регистрации извън София. Нама друг град по света с толкова малко коли, в който да има такива големи проблеми с паркирането и да има такива задръствания като София. Навсякъде по света строят паркинги и паркоместа, където може, дамо в София некадърността на кмета и бандата му, води до забрани и нови плащания.
Супер, ама тия пари където се събират от зоните става ли да отидат за изграждането на паркинги вместо за блажна боя? Иначе съм за синя и зелена зона, дори и за 5 мин да ми се налага си я плащам, колата си е лукс все пак и след като съм решил да съм с кола в центъра, ще си плащам. Единственото което ми се иска е да се подобри инфраструктурата и приходите от зоните да не изчезват в нечий джоб, а да се харчат за облекчаването на гражданите.
Кофти обществен транспорт, от там всеки идващ на работа от околностите на София идва с кола, да не говорим за живущите в София във всяко жилище средно по две коли.....
До АнонименБих добавил и ако може да има зона и през почивните дни и делничните вечери, че след 18:30 и събота сутрин става страшно
Столична Община не трябва грам да се вслушва в отчаяния вой на селяните, коиото реват срещу зоните. Нещо повече - трябва да се пристъпи към платени зони в целия град и преференция за живеещите по постоянен адрес,както е сега в Синя и Зелена зона. Така ще се стимулират *** с екзотични регистрации да се регистрират и плащат данъци в София, където се изживяват на граждани ама искат да минат тънко и да не плащат.Свършва безплатната баница - и данъците и застраховките на колите ще поскъпват
намира се място на 100км от софия което е обезлюдено. Прави се скоростен тунел, 8 ленти в посока магистрали. Строи се столица и се мести цялата бюрокрация.Проблемът с паркирането в "столицата" ще се реши.
И да има многоетажни паркинги по света *** първия час е по 25 долара после става на 20 на час. Няма сила която да може да паркира и да придвижва нормално в София 1.3млн. коли колкото се опитват да ги направят софянчетата.
Всеки ограничен ресурс трябва да е ПЛАТЕН за да е справедливо ползването му. Колкото по ограничен е ресурса - толкова по-скъп трябва да е.За това Фандъкова да не се мота ми да разчертава целия град - ще паркира само този дето си плаща - другите на село на къра - място бол.
Нови работни места в градска мобилност за назначаване на гербера...стките *** съответно гласуващи за герп, няма такъв рекет...бб и фандъпката са за затвор
То решението е много лесно-разчистват всички изоставени коли, които са СТОТИЦИ ако не и хиляди и ще има достатъчно място. Като се разходиш по една улица от единия до другия край има по 20-30 изоставени коли. Ама целта на общината е да събира пари, а не да решава проблеми.
жител ще изтъкна две предимства на селото. Първо за всяко ПС има място за паркиране и второ, няма софиянци. Щом като по евроданни цитирани о днес...бг, само един на 5 е горе-долу в час, от къде правоспособност и шофьорски умения?
По закон кмета трябва да осигури ред в паркиранет на цялата територия на общината, задължение, с което платените зони за паркиране нямат нищо общо. Разбира се мафията умело манипулира хората, че ред имало само в платените зони, за което Фандъкоеа трябваше отдавана да е станала клиент на прокуратурата и съда. С всяка нова платена зона, прблемите с паркирането се удвояват.
схванахме - за да им е удобно на баровците в центъра, да се запратят колите им по кварталите,да ги задръстим до край, а и да се плаща за това ! може би богаташите,които строят хотели,МОЛ-ове и нови блокове ще се сетят да построят надземни многоетажни паркинги например - дори ще изкарват много повече пари от тях. ама пък те един асфалт по земята не могат да положат, че във въздуха....ами то всичко ще опада още по време на строеж,като са ни такива майсторите !
София, умнико, не ти е Ню Йорк, не ти е Лондон. Това, че българина не можеда избере политици и общински съвети, които дс го управляват съвестно е проблема. Това че за толкова години не се направи читаво градоустройство с ясни правила за застрояване и ред, сега се замита създалият се проблем(един от всички) с паркирането като брулят още пари. Къде отиват милионите от зоните? 10 години 1 многоетажен паркинг не се е построил. Видяла жабата, че подковават коня, че дигнала и тя крака.
По света рестрикции за паркирането има само в градовете с голяма плътност на населението - 2-3-5-9 пъти по-голяма плътност от София и това съчетано с наистина много лични коли, примерно 400-600 коли на 1000 човека, а в София са под 200.
как пък да няма ограничения...я се пробвай с кола да влезеш в центъра на Лондон или Ню Йорк - ще изсипеш една торба пари, докато слежеш да си купиш баничка. Купи си електромобил и си паркирай на жълтите павета за без пари, ама не - бай *** предпочита с нещо от 2.0 tdi нагоре, да си бръмчи в центъра на София.
Рестрикции за паркирането: "Лозенец" най-засегнат!