71

Анонимен

преди 5 години

Въпрос за милиони какво прави американски пилот в украински изтребител.И не ми се оправдавайте с ученията и ние ги правим ама не си менкаме самолетите.Нещо мирише на тъмна операция а.

70

Мара Подробната

преди 5 години

До До Краснся армияПишеш в търсачката Как F-22 попал в прицел Су-35С, после гледаш картинките.Пишеш в търсачката как Ф-15 кацна аварийно в Украйна, после намираш блога на американския фотограф, дето е летял на задната седалка, четеш и се чудиш. За десерт - Израел Железен купол Красуха.

69

66-76

преди 5 години

Точно! Не съм го прочел изрично, но това по принцип цени Покришкин. Отказва на Яковлев да пробва неговия пореден Як с аргумент - Отличен за борба с изтребители, но слабо въоръжен за бомбардировачи и щурмуване! Речкалов дословно е казал, че харесва най много кобрата за отличната радиостанция! Той е и шампион с П 39! Покришкин си е приписал 3 негови победи от лятото на 1941 г. При посещението в САЩ руския пилот при изпробването се спасява с парашут и американците продължават да се потят!

68

До 71

преди 5 години

До До Краснся армияОтговорих ти, но са ме изтрили. Някой те пази, но единствено Бог може да е опази! Липсата на интелект и неприличния ти език задължават да ти се отговори по подходящ начин. Очевидно има и други на твоето ниво.Преди седмица в Сирия един Су-35 беше "възседнал" един "Раптор", а онзи хайванин даже не го е забелязал! Резил!

67

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 66Покришкин лети с удоволствие на капризния самолет, владее го отлично, а го харесва заради голямата огнева мощ. Едно попадение - и няма Ме, няма Focke-Wulf!

66

Боби

преди 5 години

До 71Руснаците са почнали с 320 Су-27 1990 годинаСега се счита че сега оперират с 200 Су-27ПМ/СМ/ПМ2/СМ2(П - прехващач ползва се от ПВО, С - Сериен Ползва се от ВВС реално всичките ги водят СМ и СМ2 по документи)Тоест от 1990 до сега са минали 2 модернизацииСу-30 в поне 3 модификации като последната Су-30СМ заменя всички Су-27 ползвани за ударни задачи Включително и в демонстрационната аерошоу група Руские ВитязиСу-34 - бомберСу-35С - Многоцелеви, но реално се ползва само за ПВО и Ескорт

65

Красная Армия

преди 5 години

до 71Ако е така , както казваш - тогава какво прави американски пилот в този самолет ??Не се напъвай да пишеш - вече никой не вярва на евтината анти-руска пропаганда !

64

Боби

преди 5 години

До Анонимен 66 67Чак толкова голям спец не съм и за Речкалов нищо не мога да ти кажаА защо са ходили в Америка. САЩ създават Супер кобрата, но преди да почне СССР да я закупува(Да СССР закупува П-39 Аерокобра за злато не е по ленд лиз) пращат експерти за да се провери новия самолет при плосък свредел - реално след първите полети се е установило че и Супер Кобрата има същите недостатъци и доста са поработили и руснаците и САЩ специалисти не помня колко много изследователски полета са правили

63

Въпрос

преди 5 години

А нали говорителят на украинските ВВС твърдеше, че няма загинал краварски пилот? Пък самите американци си признават. Даже и лъжите не могат да си координират укрите.

62

До Краснся армия

преди 5 години

Какъв истински самолет бе ***.Тоя 50 годишен таралясник е цяло чудо че може да лети.Руснаците имат една от най-изостаналите авиации.

61

Боби

преди 5 години

До Анонимен 64ЛаГГ-1/3 са с двигател ВК-105 - 1000-1100кс самолета е бил идеален от гледна точка на аеродинамика ползва се в конструкцията ДЕЛТА ДЪРВЕСИНА подобни на ДУРАЛУМИНИЙ Характеристики но по-тежка - добре понася бойни повредиЛа-5 е ЛаГГ-3 с двигател АШ-82 1500ксСледва Ла-5ФН с форсиран двигателИ накрая Ла-7 където окончателно е доведена до идеал аеродинамиката и огневата мощ 3*20мм оръдия стрелящи през витловия кръгЛа-7 е свалял инцидентно реактивни Ме-262 - Въпросния Покришкин

60

Анонимен

преди 5 години

да им се чудиш на акъла там в държавата 404, само плюят по руснаците а летят на руски самолет че и паднали, *** история

59

Красная Армия

преди 5 години

Крим е руски ! Неграмотници седнали в истински самолет - резултата е налице. Големите момчета играят по други правила - джендърщината не важи !

58

Анонимен

преди 5 години

Не е Покришкин, но както и да е! Има качества, но и много е фаворизиран! А ония двамата инженера и пилота Кочетков защо ходиха в САЩ да дават акъл на американеца?

57

Анонимен

преди 5 години

Боб, какво харесва кай много в П 39 Речкалов и какво Покришкин?

56

Боби

преди 5 години

До Анонименкой руснак е шампион с Аерокобра?Покришкин - прекрасен пилот и реално бих го нарекъл Снайперист. Летял е на специално модифицирана Аерокобра - свалено е част от бронирането(за разлика от Ил-2 където бронята е реално част от носещата конструкция което е революционно в останалите самолети се добавя броня) самолета става много по-пъргав но и по-голяма вероятност да влезе в ПЛОСЪК СВРЕДЕЛ. За Пилот като Покришкин това не е проблем.След създаването на руските "глутници" лети на Ла-7

55

Анонимен

преди 5 години

В края на усвояването на Аерокобрата конструктурите на ЛаГГ поканили за учебен бой Покришкин с кобрата и Севостиянов със Спитфаер срещу олекотен ЛаГГ 3, пилотирани от заводски изпитатели. Резултат по вертикал и хоризонтал 2:0 за Покришкин, победа и равен срещу Спитфаера! Увесили нос и пуснали Ла 5!

54

Анонимен

преди 5 години

Явно американецът е искал да пилотира самолета да се прави на мъж, който всичко може и знае. Ама това не ти е Ф16, това е истински самолет.

53

Анонимен

преди 5 години

Бобеф, кой руснак е шампион с Аерокобра?

52

Боби

преди 5 години

До ДзусовПак забравяш две МНОГО ВАЖНИ НЕЩА1. Боевете на Източния/Руския Фронт се водят на малки и средни височини - като се изключи модификацията на Хърикейн с 4 20мм оръдия и Тайфуните(ВБ) и Аерокобрата(САЩ) всички останали самолети на съюзниците са адекватни само на средни и големи височини2. Аерокобрата е била изключително добре бронирана за да оцелява на малки височини при силна ПВО(както Ил-2) и за това ОСНОВНО е ХАРЕСВАНА от Руснаците и 37мм оръдие е солиден аргумент срещу наземни цели!