35

Бобчо

преди 5 години

Много съм смотан, обърках темата!! Да са *** в скапани1я тролл!!

34

Бобчо

преди 5 години

Нямаме подходящ климат за каране на велосипед. Или е прекалено студено или е прекалено топло. Лятно време, да но донякъде ако не е 40 градуса следобед. По-рано на пролет и по-късно есен сутрин може да е под нулата, пак не става. Зимата е ясно. Бях в Англия, Ами там е коренно различно. Зимата рядко пада под нулата, лятото рядко минава над 30 градуса.

33

Бобчо

преди 5 години

Искали са да кажат - или оправяш или продаваш на булгариен....

32

Анонимен

преди 5 години

АзГ ще станат на 25% до събота. Сега всички дизели ще гласуват за тях на 14. в Бавария.

31

Анонимен

преди 5 години

В Кьолн изнасилват германки. Много е важно да се умува за дизела обаче.

30

Анонимен

преди 5 години

Няма никаква полза от тези врътки освен да изтеглят едни пари към автомобилната индустрия. Градовете са пренаселени, автомобилния трафик дори само с нови автомобили няма да оправи въздуха. Да не говорим, че като цяло камионите събират едни акита и ударно ги оставят преди или след града. Та такива работи с чистотата на въздуха.Цивилизацията в разкрачена, между желанието да консумира и печели, а акитата от това друг да отнесе. Технологичното ниво и научната мисъл не са подчинени на екология.

29

От Берлин с любов!

преди 5 години

Оправяш си дизела или ти сменяме... пола!

28

БОГАТ И КРАСИВ ГУЩЕР

преди 5 години

До от сидниАав$тралия 16Направи си единия гараж публи4ен дом да обслужваш дрти загорели пръ4ове,тъкмо ще изкараш някой доход като добавка към заплатата ти и тъкмо ще има движение в гаража и няма да се пълни с паяци....

27

Анонимен

преди 5 години

Дано и тука го направят, че вече ще се издушим съвсем.... А идва и зима...

26

Анонимен

преди 5 години

Ясно е, че западняците ще започнат панически да се отървават от дизеляците в посока към нас. Сега е момента да цуна едно 5 годишно беемвенце 530d на мазна цена.Така си правя сметката аз, дребната БГ душица.

25

бай ганю

преди 5 години

другия вариант е продай дизела на източно европеец или размени за супер екологична лада и москвич от най ново поколение те руснаците не може да не са го измислили нали уж са най великите

24

До 24

преди 5 години

Личи си, че не познаваш София. В централната част на София все още има много къщи с дворове, в които обикновено парно няма. Виж колко са домакинствата в София и виж колко са абонатите на Топлофикация, за да зацепиш за какво става дума.

23

Анонимен

преди 5 години

Кой в София се отоплява на печки, ще се пръсна от смях, само Факултета ромите, и селата около София(Банкя, Бушманци, Панчареевпо и подобните), В София от Младост до Люлин нокой не се отоплява на твърдо.

22

Анонимен

преди 5 години

Колата нямала артенатива.... при първият сняг и Софианци 99% оставят колите и се качват на градският транспорт, обяснявай ми после, че нямало артенатива, ако не ви се въртят *** или не ви се бута по градският транспорт ДОБРЕ, но не ми ги разправяй тия глупости че нямало артенатива.

21

До 21

преди 5 години

Забрави да добавиш, че за това не е заради автомобилите, а заради печките на твърдо гориво. Хайде да не лъжем на дребно, а!

20

Анонимен

преди 5 години

проблемите на Германия не са проблеми в България...Много умно изказване, Въздуха в БЪЛГАРИЯ е МНОГО по МРЪСЕН от този в Германия. Пловдив е на 3 то място за най мръсен град в ЕВРОПА. За това сме и номер едно по белодробни заболявания.

19

проф. Ан

преди 5 години

Скоро стигаме върха в развитието на нашата цивилизация. Досега историята е доказала, че при достигане на съответния връх, Земята рестартира тази *** долна!

18

Анонимен

преди 5 години

В София заради безумните велоалеи на Фандъкова въздуха стана по-мръсен, задръстванията по-голями. България не е Германия и тук автомобилите са много по-малко и се използват в пъти по-малко, т.е. проблемите на Германия не са проблеми в България. Всички замърсявания заради автомобилите са между 1% и 10% от максимално допустимите норми, т.е. на практика замърсяване заради колите няма.

17

от сидниАав$тралия

преди 5 години

... и да добавя, не веднъж засичах колко време стигам с ел. байка от нас до Операта и с колко с кола. Винаги байка излиза по бърз - движа се с 35км/ч, няма сфетофари защото ползвам шорткъти и рампи където с кола не можеш да минеш, града е направен с вело алеи и рампи навсякъде. Рампите минават над сфетофарите а колите долу си чакат, минавам през задни лейнове и затворени улици за коли.С кола - движа се с 50км/ч, спирам по сфетофарите, улиците еднопосочни, затворени, забранени завои, въртели...

16

Анонимен

преди 5 години

Винаги съм се учудвал, че има хора, за които велосипеда е панацея и сякаш всеки може да ползва велосипед, както те правят. Хората са различни и това, което важи за вас, не важи за повечето хора. Специално за България, автомобила няма алтернатива поне в близките 20 години. Специално за България е по-добре велосипедите да се забранят в големите градове и по главните пътища, но ко ли то гледа кое е по-добре за България. Важното е да се откраднат едни пари за велоалеи и въздуха да стане по-мръсен за