Нямаме подходящ климат за каране на велосипед. Или е прекалено студено или е прекалено топло. Лятно време, да но донякъде ако не е 40 градуса следобед. По-рано на пролет и по-късно есен сутрин може да е под нулата, пак не става. Зимата е ясно. Бях в Англия, Ами там е коренно различно. Зимата рядко пада под нулата, лятото рядко минава над 30 градуса.
Няма никаква полза от тези врътки освен да изтеглят едни пари към автомобилната индустрия. Градовете са пренаселени, автомобилния трафик дори само с нови автомобили няма да оправи въздуха. Да не говорим, че като цяло камионите събират едни акита и ударно ги оставят преди или след града. Та такива работи с чистотата на въздуха.Цивилизацията в разкрачена, между желанието да консумира и печели, а акитата от това друг да отнесе. Технологичното ниво и научната мисъл не са подчинени на екология.
До от сидниАав$тралия 16Направи си единия гараж публи4ен дом да обслужваш дрти загорели пръ4ове,тъкмо ще изкараш някой доход като добавка към заплатата ти и тъкмо ще има движение в гаража и няма да се пълни с паяци....
Ясно е, че западняците ще започнат панически да се отървават от дизеляците в посока към нас. Сега е момента да цуна едно 5 годишно беемвенце 530d на мазна цена.Така си правя сметката аз, дребната БГ душица.
другия вариант е продай дизела на източно европеец или размени за супер екологична лада и москвич от най ново поколение те руснаците не може да не са го измислили нали уж са най великите
Личи си, че не познаваш София. В централната част на София все още има много къщи с дворове, в които обикновено парно няма. Виж колко са домакинствата в София и виж колко са абонатите на Топлофикация, за да зацепиш за какво става дума.
Кой в София се отоплява на печки, ще се пръсна от смях, само Факултета ромите, и селата около София(Банкя, Бушманци, Панчареевпо и подобните), В София от Младост до Люлин нокой не се отоплява на твърдо.
Колата нямала артенатива.... при първият сняг и Софианци 99% оставят колите и се качват на градският транспорт, обяснявай ми после, че нямало артенатива, ако не ви се въртят *** или не ви се бута по градският транспорт ДОБРЕ, но не ми ги разправяй тия глупости че нямало артенатива.
Забрави да добавиш, че за това не е заради автомобилите, а заради печките на твърдо гориво. Хайде да не лъжем на дребно, а!
проблемите на Германия не са проблеми в България...Много умно изказване, Въздуха в БЪЛГАРИЯ е МНОГО по МРЪСЕН от този в Германия. Пловдив е на 3 то място за най мръсен град в ЕВРОПА. За това сме и номер едно по белодробни заболявания.
Скоро стигаме върха в развитието на нашата цивилизация. Досега историята е доказала, че при достигане на съответния връх, Земята рестартира тази *** долна!
В София заради безумните велоалеи на Фандъкова въздуха стана по-мръсен, задръстванията по-голями. България не е Германия и тук автомобилите са много по-малко и се използват в пъти по-малко, т.е. проблемите на Германия не са проблеми в България. Всички замърсявания заради автомобилите са между 1% и 10% от максимално допустимите норми, т.е. на практика замърсяване заради колите няма.
... и да добавя, не веднъж засичах колко време стигам с ел. байка от нас до Операта и с колко с кола. Винаги байка излиза по бърз - движа се с 35км/ч, няма сфетофари защото ползвам шорткъти и рампи където с кола не можеш да минеш, града е направен с вело алеи и рампи навсякъде. Рампите минават над сфетофарите а колите долу си чакат, минавам през задни лейнове и затворени улици за коли.С кола - движа се с 50км/ч, спирам по сфетофарите, улиците еднопосочни, затворени, забранени завои, въртели...
Винаги съм се учудвал, че има хора, за които велосипеда е панацея и сякаш всеки може да ползва велосипед, както те правят. Хората са различни и това, което важи за вас, не важи за повечето хора. Специално за България, автомобила няма алтернатива поне в близките 20 години. Специално за България е по-добре велосипедите да се забранят в големите градове и по главните пътища, но ко ли то гледа кое е по-добре за България. Важното е да се откраднат едни пари за велоалеи и въздуха да стане по-мръсен за
Берлин към собственици на дизели: Оправяш или сменяш!