Софянчетата се заблуждават че карат коли. Нищо не карате - в пик се придвижвате с 14-15 км. в час средна скорост. Реално само горите гориво и се греете и се душите в газове.Колите в града трябва да станат наполовина за инфраструктората и градоустройството което има София.Това обаче няма да стане софянчето идио ски върви към модела всяко човече с кола. До 3 г. града ще е напълно блокиран.Всакакви рестрикции към колите са закъснели - внесохме всичкита скрап на европа.
Ако си роден преди 1948 съм по млад.Но с тези твои думи се съмнявам.Кал и пясък винаги има до бордюра,на мястото на колите.
Явно не си пътувал и си чел само книжки.Давам ти пример за,,плътност"Осло по площ е една от най големите столици в света ,а е със около 650 хиляди жители и въпреки това никой от Колботн,или Холменколен не си и помисля да ходи в големия център с кола защото паркирането е скъпо и с натрупване /с часовникова колонка Градът е рехав няма ,,плътност " но има скъпо паркиране млади момко.Дано имаш късмет и желание да го видиш и да видиш що е то ,,дране" за паркиране
Като се мие всеки ден, кал няма, няма и лопати, май си забравил как беше, а си по-млад от мен.
Съмнявам се, че ще успееш да стоплиш тази стая при минус 10 градуса. А колко ще платиш зависи от пълната мощност на климатика ти, който ще работи през цялото време като духалка, цената на тока и колко дни има месеца. Може и да стоплиш до 7-8 градуса, а ако ти е по-мощен климатика, може и до 16-17 градуса да стоплиш, но ще платиш много повече. Въпросът е поне да не се използват гуми за отопление и други голями замърсители.
Ти на колко си бе юнак? За кои години говориш?Как ще изчистиш калта която отива под колите? Нали ония с лопатите трябва да я съберат. Как си намираше колата когато минеха ония с водоноската,а преди водоноската всяка нощ миеха онези с големите макари с навити черни маркучи-до към началото на 80те Живея в София вече 69 години и я помня зелена,павирана,чиста, спокойна и по малка,тъй че нищо не те питам а всичко е минало пред очите ми за тези години и сега виждам какво чудо е.
Не е вярно. Платени зони има само в градове с плътност на населението поне 2 пъти по-голяма от тази на София и повече коли на човек от населението. При това платени зони там са въведени чак когато всички други начини за изчерпани. В София направо се въведоха платени зони, на базата на лъжата, че по света било така. Е, не е така.
"Над 55 000 семейства се топлят на въглища и дърва в столицата"Я ги питайте дали се интересуват от Английския Брексит или Джендъризма на запад!
Така е във цяла Европа и света във всеки голям град.Паркирането е с ПАРИ и то по скъпо от нас.За това ходят с метро и градски транспорт,а гостите оставят колите си на паркингите в подстъпите на града където има достатъчно места.А сега на нашата малка уличка има 9/девет / коли -ОВ,ВР,СН,КН,ПК и т.н.и т.н..Не Фандъкова швейцарският кмет да дойде не може да намери място за всички. А стикерите за паркиране по местоживеене са прекрасно решение за всички софиянци.Ние сме доволни от Фандъкова.Браво!!!
Питаш как да се мие. Ами както миеха преди години без да местят паркираните една след друга коли. Не си ли виждал как миеха? Мие се всяка нощ, а не веднъж в годината и то в малка част от София, както прави Фандъкова.
За да отоплиш една нормална стая със среден клас климатик при температура навън -10 градуса и нетоплофициран блок,ти трябват около 150 лв!Не включвам топлата вода и останалото ел. потребление!Хайде дрОгарката да обясни,как да стане с брутна заплата от 520 лв!Затова хорицата горят,квото им попадне...
Няма град по света подобен на София с толкова малка плътност на населението и с толкова слабо използване на колите, в който да има платени зони за паркиране и задръствания, каквито има навсякъде в София. Използването на чистотата на въздуха, като прикритие за истинската причина за действията на Фандъкова е престъпно. Налага ограничения, защото не може да се справи с трафика и паркирането, а говори за екология.
Я кажи как точно ще мине водоноската и четката покрай паркираните един зад друг автомобили .Всичката мръсотия ще отиде по тях и под тях.Мият се празни улици както бяха на времето,а сега цяла България се е паркирала по улиците и ТРОТОАРИТЕ.Трябва да се местят кола по кола ли?
Чист въздух ли. От миналата зима десет 15 етажни блока минахме на дърва и въглища. Поради евтиният ток и парно се върнахме в началото на 20 ти век. Вместо в мазетата да се разхождат мишки и плъхове ги напълнихме с дърва и въглища. Децата спряха да боледуват защото температурата в жилищата ни нее 17 градуса а 25. Вместо да плащаме за хладни радиатори и лекарства ги влагаме в дърва и въглища. Колкото до въздуха дедите и бабите ни какво са дишали кристален въздух ли пък са живяли до 90 години.
Тук има една голяма измама в основата, на която е некадърността на Фандъкова да се справи с организацията на движението и паркирането в София. Заради тази своя некадърност, Фандъкова като всеки некадърен управник, започва да забранява. Първо въведе платени зони за паркиране, с които стана по-лошо и сега ги разширява и така пренася проблема към съседните квартали, а сега замисля забрани за движение на коли, със същата цел - в София да се движат по-малко коли, та малко да се поотпуши движението.
Фандъкова редовно ни лъже със средногодишни стойности и с прибавяне на замърсяването от неизмитите улици към замърсяването от колите. Реално даже всички коли да са с ел.двигатели, замърсяването си остава същото. За какви стикери говори тая?! Какво спиране от движение...
Преди години не 55,а 155 хиляди се топлехме с въглища и дърва .Вижте шахтите на всички по -стари кооперации,от там цялото семейство внасяше в мазето с кофи и чували кюмюра и дървата които изсипваше камиона на ,,Топливо".Това беше редовна есенна ,,сценка" за цяла София. И въпреки това въздуха не беше по-мръсен.Но тогава бяхме три пъти по-малко хора,а колите и автобусите 10 пъти по малко.София беше зелен град,а сега все по-малко останаха градинки и зелени площи.Все повече е бетона и блоковете.
През лятото наднормено замърсяване няма, като неизмитите от Фандъкова улици замърсяват над 24 пъти повече от колите.
Наднормено замърсяване има само през студените дни на зимата. При замърсяване пет пъти над нормите, делът на печките е 97,5%, делът на неизмитите улици е 2,4%, а делът на двигателите на колите е 0,1% от това замърсяване. Според Фандъкова, колите били голям замърсител.
За чист въздух – дрехите в контейнери, сервизи под лупа