29

Анонимен

преди 5 години

"За първокласните пътища е посочена максимална допустима проектна скорост от 100 км/ч."Смехория, братче. В закъсалия СССР проектната скорост на обикновените пътища е 160км/ч, въведена 1976-та, при очаквани ограничения 80 и 90км/ч за следващите десетилетия. Ние в края на 2018-та, почти 40 години по-късно, с напреднала наука и технология, планираме проектна скорост от 100км/ч? Какво планираме - ограничения 50 и 60км/ч навсякъде ли?!?

28

Анонимен

преди 5 години

И кой ще ви трае 30 години?

27

Анонимен

преди 5 години

23 - алоо Отсечката на Тракия Бургас-карнобат кой я построи? Борисов дойде само да клъце лентата, та си беше готова. същото можем да кажем и за "Люлин" - много се изхвърляш, че при Станишев не са строени магисстрали. При Станишев е положен повееч асфалт отколкото в пъривя мандат на Бойко, но понеже поправях основно третокласни пътища не се усещаше. Освен това са гонили нормите, не са бързали да открият магистралите след два дена.

26

Анонимен

преди 5 години

30 години напред е прекалено малко. Не знам как е по досегашните правила, но ГЕРБ строи сякаш сме преди 28 години.

25

До 23

преди 5 години

Последните 26 години. Луканов беше премиер през 1991 година. Това като как влуза в послефните 26 години?Станишев управлваше с мандат на ДПС. Откъде ги изкопа два мандата на Станишев?

24

До 23

преди 5 години

Станишев управляваше самостоятелно шест пъти, а не два пъти, както си написал. Направо напиши и че Луканов е управлявал още три пъти след като го убихте. Колкото до километрите магистрали, колкото и чудно да ти е, при ГЕРБ са построени много малко километри магистрали. Повечето километри от магистралите не са строени от ГЕРБ.

23

Анонимен

преди 5 години

Ако БСП не е управлявала при Орешарски сигурно баба ми е управлявала, а?

22

Анонимен

преди 5 години

Сега ще ти обясня - Луканов , Виденов, два пъти Станишев, Орешарски и Радев служители кабинет.Нито един метър асфалт не положихте за тези общо 16 години!А като сте били в коалиция с ДПС защо не излязохте от нея?

21

До 20

преди 5 години

Казваш, че ГЕРБ работи за унищожаването на България и затова не строи по-широки магистрали.

20

Анонимен

преди 5 години

БСП била управлявала пет мандата. Против БСП съм, не не обичам лъжците. Реално нито един мандат не е управлявала в последните 26 години. По времето на Виденов управляваше улицата под диктовката на СДС. По времето на Станишев управляваха три партии - БСП, НДСВ и ДПС. Кои са останалите три мандата не знам. Предполагам, че единия е при Орешарски, но тогава БСП не управляваше. Нямам никаква идея кои са останалите два. Беров и Инджова не са, Филип Димитров също не, както и Симеон, Костов и Мафиянски

19

Анонимен

преди 5 години

"но защо магистралите на ГЕРБ са също двулентови, а не 3-4-5 лентови"Защото при управлението на ГЕРБ, България намалява с 50 000 човека на година и вече сме под 7 милиона, колкото сме били и в края на Втората световна война.

18

Анонимен

преди 5 години

А защо магистралите на БСП не са трилентови след като за 26 години пет мандата бяхте на власт?

17

Анонимен

преди 5 години

Строителството на първият участък на магистрала Тракия е започнало през 1973 година, а проектирането започва от 1964 година. Колко години напред са гледали тогава преди 58 години? Първият участък е София-Пловдив и е завършен през 1984-та година. Тогава двулентова магистрала се е считала за достатъчна за десетилетия напред, но защо магистралите на ГЕРБ са също двулентови, а не 3-4-5 лентови и защо ГЕРБ се отказва от магистралите и ще прави скоростни пътища?! ГЕРБ гледа 50 години назад,а не напред

16

Юлий Цезар

преди 5 години

Моите пътища на Римската империя са на 2000 години и са без дупки и имат отводняване ... а някой си мислят че откриват топлата вода

15

Анонимен

преди 5 години

Че те досега за 3 години ли ги проектираха?

14

Факт

преди 5 години

Интересен факт е, че когато максимално разрешената скорост за пътя е много под безопасната скорост за пътя, катастрофите се увеличават. Тогава по предложение на умниците от КАТ, намаляват още разрешената скорост и катастрофите се увеличават, след което цикъла се повтаря - КАТ, намаление на разрешената скорост и ново увеличение на катастрофите.

13

Анонимен

преди 5 години

Има максимална безопасна скорост за пътя, проектна скорост и максимално разрешена скорост за пътя. В България май няма експерти по въпроса, което води до повече катастрофи.

12

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 10Досега не е строено едно към гьотере, имало е изисквания към изпълнителя, просто е било неудобно тези изисквания да се правят публични.

11

Веско

преди 5 години

А вземат ли като експлоатационен фактор каква ще е популацията по тези земи?

10

Анонимен

преди 5 години

"Ако пътя е широк, равен и прав и позволява безопасно движение с примерно 140 км/час, препятствия ли трябва да слагат, за да я намалят до проектната."Не препятствие, а знак за ограничение и алчен полицай в храстите с радар и палка ще сложат за намаляване на скоростта.