Шофирам от 81-ва година, от няколко години съм с автоматик, няма повече да се върна на кола със скорости...
Гледам че на новите баровски колички и ръчната я направили като копче та да не се натоварват ...... :))))Пък и без ключово стартиране има че пръсчетата много се товарят като въртим стартера :)))
До 11Къде видя плюене? Автора само сравнява. Но личи че е на 70% запознат с автом. Явно не знае че от доста време и с авт к можеш да избираш и сменяш предавки ръчно.
Кой *** написа тази глупост,или няма понятие от ръчни и автоматични скорости или никога не се е качвал на такава кола,аман от простаци и невежи ,е за това и държавата е на това дередже,защото сме големи експерти във всичко ,а даже не можем и едно колело да произведем
Интересни коментари пуска класическия Бай ***. Не е карал кола с автоматични скорости, но е много наясно с предимствата и недостатъците
До Лексис Става за модерно СУВ-че, предницата ми е някак грозна, много е нисък и с 21 цола. Пфф... Най- много да ми изринеш паркинга през зимата и до там. По 8мака нямам забележки. Предпочитам 1ва и 2ра генерация- ЛК 80 и 100. Класика в жанра! ;)
Толкова много плюене за какво? Всеки сам со решава за него кое е по-удобно и това е. Няма място за спорове и сърдене. В неговата кола всеки сам си е шеф и сам си го мести от единия крачол в другия :) На мен грам не ми дреме твоята кола каква е. Мен ме интересува моята как е и да е в движение. Живи и здрави и по-малко глупости на пътя.
До 133.Не всички искат спокойствие при шофиране, не обичам колата да ми определя кое е "най-добре", аз карам ли или се возя. Това са различни неща.
До 115.Сигурен съм че караш с двоен *** жигулка , че да пазиш синхронизаторите. В 21 век хората искат спокойствие при шофиране. Упсс ама тя жигулата е от миналия век и ти не си в час. Хахах
Карам си автоматика и не ми ука. Никгоа не съм карал нищо друго. А ако се разваля някога, то е след поне 5 години. А аз коли над 3 годишна възраст ги сменяма.
Оригинална дата на статията: 18 Май, 2001-а година.До 130 - Знаеш ли ... Животът е в малките неща. Сигурно ще ревеш, когато всичко мине на автопилот и вече не им трябват тираджии, ама поне хубавото, за теб, е че ще можеш, да се подиграваш по форумите :)
До 126 - или аз имам грешна представа за "натоварване" или наистина има прекалено много разглезени хора. Някакъв реве че го заболяло крачето докато натискал съединителя!!! Ох, на мама, за тебе пък смяната на скорости било "натоварване", смяната на скорости !А като въртите волана не ви ли омаляват ръчиките ?! Като давате мигачи, пръсчетата болят ли ви много !Нека автомобилните компании направят коли дето само лежиш и гледаш тавана, та въобще да се не натоварвате !
Ще ме хванете за гайдите ако някой успее да смени по бързо от роботизирания автомстик сдвоен съединител визирам ПРИМЕРНО golf 5 gti 2.0 turbo s (DSG) СКОРОСТНА КУТИЯ ДЕМЕК DIRECT SHIFT GEAR А ходи смени ти по бързо от ръчката пък и ако колата е малко над средния клас и има пауър не се притеснявай като изпреварваш дали ще смени кик даун и излиташ
До ЕВРИКАЦените на ремонта на ръчка и автомат се изравниха. Все са около 2000лв. Електромеханичата кутия е най зле. Хем си с електроника, хем имаш съединител и демферен маховик. Немците измислиха перфектната кутия за прибиране на допълнително парички от хората.
До BG , стига да имам възможност бих си купил. Особено в задръстване е натоварващо. Шофирал съм по 12 часа със спиране само за тоалетна, високия клас автомобили и добри марки вече не произвеждат ръчки, не мислят за мъжкарите, като теб явно, а само за крехки тела. Е ако държиш на имиджа си - търси нещо и без климатик, може и без парно даже, не ти трябват такива глезотии.
Накарал съм се на ръчни скорости, и то на много добри ск. кутии (Акорд и Сивик) Ще ми се вече автоматик .. ZF например.
До 125 - то пък голямото натоварване и преумора в това да превключваш скоростите ! Аман от мързеливци ! Като направят след някоя друга година автономните коли - първи да си купиш такава - само сядаш, вдигаш си краката на таблото и спиш ! Тогава няма да ти се налага да въртиш волана, да натискаш *** и прочее тежки и натоварващи крехкото ти телце дейности !
За автоматика съм, след като съм минал стотици хиляди километра на механична. Просто за лесното шофиране и за комфорта съм. А за развалянето на автомата - важи за определени модели и определени шофьори. И наче може да изброим 140 причини защо за автоматика биз да уточняваме за нисък или висок клас автомобили говорим. Не палела с бутане, аман от каруцари ...
В задръстване и за града автоматик върши работа,но зимата ако не е изчистено не става.Друго си е ръчните скорости имаш контрол.Лошото е,че все повече автоматици се карат и новите шофьори все по-често катастрофират с автоматици.
Да предпочетеш ръчните скорости: Ето 14-те причини за това