20

шофер

преди 5 години

ВАГ е номер едно. Това са колите. Кой какво и да прави по-здрави коли от германските НЕМА. Германска кола си е кола, това.

19

Мани Бегай

преди 5 години

Ха, бълха ги охапала, въздуха у нас специално не се замърсява толкова от превозните средства, а от печките на твърдо гориво и от мръсните улици, които трабва на 2-3 дни да се мият от прахта, когато липсват валежи, а не само преди избори. Ако на нашите им дойде акъла и построят 2-3 атомни централи и продават част от тока навън на сериозна цена, а този за нас да е смешно евтин та всички да се греем на ток, въздуха у нас ще стане най-чистия в европа, но за съжаление няма шанс това да стане.

18

Дизел

преди 5 години

Дизела е за камиони, комбайни и трактори както и за верижна техника. Сега идва есен и в София въздуха който дишаме отново ще се вижда.

17

Али баба

преди 5 години

Kраи нямаш представа колко си *** не разбираш нищо нито от коли нито от телефони едва ли си ходил някаде по далеч от тоалетната почти сам сигурен че нямаш и сефте намали *** ще затъпееш още

16

Кифладжията

преди 5 години

Ти май Германия си виждал само на картинка. Такива заучени клишета ги слушам цял живот. Отговори ми на въпроса за революционна технология в днешно време, еквивалент на V2.

15

Анонимен

преди 5 години

Айде стига с този Браун? Немците имат голям принос за излизането ни в космоса особено със създаването на първата балистична ракета. Дали почва на почти всичко. И да нормално е да имат конкуренция, след като са взели патентите наготово и разполагат с масата евтина работна ръка. Тука вече икономиката играе. И не е като да не развиват и създават нови неща, просто вече не са сами. А за "схемата" с данъците/таксите/еко нормите си го говори с някой съсед на по ракийка.

14

Щирлиц

преди 5 години

ТДИ-то си ме транспортира накъдето си поискам,пък вие си обсъждайте.....високите технологии.

13

Кифладжията

преди 5 години

Ай стига с тоя Браун, той е живял преди 100 години. Кажи някаква революционна технология, създадена от Дойчостан в наши дни. Тия само се чудят какви данъци, такси, еко норми и подобни глупости да измислят, само за да търмъчат яко кожите на данъкоплатците.

12

До 10 (Край)

преди 5 години

Назад в технологиите хахах типичния плосък извод на ***. Това са икономически проблеми, не технологични. Германците също имат хибриди и ел.коли от големите производители, просто не са по джоба на бг пазара. NASA е движена от немски учени взети след края на войната (същите, които създават първата балистична ракета ФАУ-2). Прочети за Вернер фон Браун. А нокия са финландци и тях symbian OS ги наигра лошо и корейския гигант самсунг ги изрита от пазара както блубери и много други марки.

11

Кифладжията

преди 5 години

До Али бабаТи чакай да видиш, когато Мохамед стане най- популярното име в Германистан, какви CUTTING-EDGE тeхнологии ще създават. Майко мила!Иначе, дойчовците са си царе на спекулацията.

10

Край

преди 5 години

Бабо Али ти да нямаш "смартфон" Нокия? Дядо ти ти е казвал че колите са Мерцедес и останалите нали? Прав е бил за 1900 и някоя година. 2018г. сме.

9

Край

преди 5 години

Виждам че не ви се вярва че германците са назад в технологиите. Да немате немски телевизор, телефон, таблет, немска ел. кола или хибрид. Или да сте чули за немска космическа технология нещо. А да си отворите добре очичките.И нокия правеха най-добрите телефони ама сега се върнаха към гумените ботуши.

8

Бай Геро

преди 5 години

Германците са мръсни ***. Италиянците ги прецакаха.... Не случайно скандала тръгна от САЩ където Фият-Крайслер-Доч*Груп си изнесе част от Европейското производство заради Германската инвазия, .Германците са майстори на корупционните схеми, де що има менте лъжа и измама я е германска я е руска !

7

Край

преди 5 години

Само за сравнение - Завод Намо Варна правеше перкинс дизелови двигатели. С влизането ни в ЕС завода беше затворен и 500 човека загубиха работата си. Щото двигателите не били екологични. Меркел пишеше евроизискванията под диктовката на немските концерни - те ги сътвориха строги да прецекат конкуренцията и после излъгаха че ги спазват. Германците са 10-15 след японците/корейците/американ;ите/ китайците в технологиите.

6

V

преди 5 години

Фолцваген е нацистка фирма. Малко и е глобата. Прецакват пазарни принципи с нацистки такива. Качеството е ниско, но дизайна продава. Мениджмънт няма. Казвам го от опит сравнявайки го азиатски производител на автомобили.

5

Край

преди 5 години

Оризарите не лъжат - 2.2 дизел на Тойота е едва 150 к.с. и е едва евро 5. Германчетата от 2.0 л. дизел - 240 к.с. и е евро 6 АМА УЖ.Ако Флксваген беше българска фирма - щеше да бъде изтрита от търговския регистър и за 2 седмици заводите щяха да са на скрап или да правят гуменки.

4

do 2

преди 5 години

изрядни са докато не ги хванат :)

3

Жан Клод

преди 5 години

Това е евро рекет. Големият брат да бъде елиминиран!

2

Анонимен

преди 5 години

До ФалшОпел са едни от малкото отговарящи на новите изисквания

1

Фалш

преди 5 години

Е почва се от някъде.следват бмв мерцедес форд опел всички по реда си