Щом ще се слагат колани в автобусите трябва и в градския транспорт да има също и в маршрутките.Това не е ли двоен стандарт.Да не би леките автомобили в градски условия да са освободени от поставянето им.Представете си че пътувате с автобус 50 местен с възрастни хора и избухва пожар,дали хората в тази паника ще могат да се спасят и ще поемат ли вината за смъртта на неспасилите се тези които подписват този закон.Един автобус гори за около 10 минути.Направете експеримент и ще получите отговор.
До и с новия се таяТи за странични еърбегове да си чул? По вашто село няма ли? Автомобилите след 2005 масово са с по 10-12 бройки
До ФалшМда, колан в автобуса след 120 км/ч не те спасява. А колко е разрешената скорост на автобуса. Някаква тъпня ли просто трябва да се напише?Ти след 120 км/ч си сваляш колана ли? Общо взето след 120 км/ч те спасява само късмета
Колана си е нож с две остриета. В единия случай помага в другия те убива.ако всички си вършат работата както трябва и не се чуди как да открадне за него всичко ще е наред.С тестове е доказано че колана след 120км не те спасява.В този ред на мисли колани във влаковете че и там е страшно колани и в метрото че и там не се знае какво може да случи
но при автобуси ефективнота на коланите е доста по добра , Поради факта че те задържа в пространството а не те праща произволно в празното пространство, естествено колана не ти помага ако си на предната седалка и автобуса е с челен сблъсък и предницата се намира на 3 седалка след сблъсъка.
А бе аз като ви казвам,че нашите НАРОДНИ ИЗБРАНИЦИ изобщо не мислят,вие ми лепите минуси!Посочете ми едно едничко смислено решение от тях,и аз ще се извиня!Ама няма такова!Повсеместни тотални глупости,и това е!
с изключение на колите с 6 точкови колани (порше, ферари) е спорна ефективността на коланите при блъсък от 210 километра в час, просто защото колана защитава но и затваря в пространство което се смачка от удара , с изключение на колите които са предвидени за такива скорости по подразбиране, но за това тези коли са скъпи не само заради мощните двигатели.А 210 км/ч не е висока скорост както казваш ти се случва по българските пътища, просто челен удар от два автомобила с 120 км/ч.
Коланите са от полза само при определени обстоятелтва в ПТП, предимно в населените места, където скоростта на МПС е по-малка, при силни сблъсъци на АМ и по извънградски пътища с разрешена скорост над 80 км, както и при падане в пропасти, коланите са безсмислени, дори в някои случаи обездвижват и това по-скоро може да навреди вместо да помогне. Моето мнение.
Е,вече съм спокоен! От септември вече няма да пишат за умрели в катастрофи ,а за удушени от коланите при катастрофи,като удушените ще са повече от свободно катастрофиращите.
Как ще се разкопчае колан при смачкан , обърнат , запален ......и други тежки поражения автобус ,при положение че всичко се случва за секунди ?Да не мислим ако е паднал в дълбоки води......... Коланите са предпазно средство за при високи скорости и челни удари преди всичко !Лесно е да се отчита дейност за пред аудиторията ! ПРИЧИНИТЕ за критичните ситуации са важни !
Хайде сега, няма да се слагат. Еми да си сложат превозвачите глоба 10 лв. за това, че пътника отказва да си сложи колана. Тамън ще си избият парите за преустройството от разните му там *** ***, на които не им пука за тях самите.Правило е, че ако си в превозно средство слагаш колан. Изключение са превозните средства на градски транспорт, защото по подразбиране те се движат по-бавно и внимателно. Но ако питате който и да е човек от страна извън балканите ще ви го каже: ТРЯБВА КОЛАН!
До Анонимен 24Aз също съм задавал тези въпроси, но общо взето ми беше отговорено така, че водачът е в ръцете на ДАИ, а превозвача трябва да го търсиш. Но и все пак превозвачът винаги е политически обвързан и си плаща, него не могат да го барнат. Пример ивкони.
Масово българите са вандали, нехайни, груби и невъзпитани хора без морал....да се обижда който ще... това е истината. Нехайни сте към собствените си деца. За някакви си пари ще продадете майките и бащите си...Примери за това колкото щете...Оплаквате се, че е мръсно в града, че е пълно с фасове по улиците, че автобусите били потрошени... това виждали ли сте го някъде другаде ? Ами не, там също има вандали, но автобусите са чисти, не са нарисувани...как става това, може сами да си отговорите?
И КАКВО ОТ ТОВА? Преди десет дни пътувах в чужбина с автобус. Имаше колани. Сложих си моя веднага, хората около мен ме изгледаха, сякаш съм болна от чума. След десетина минути го махнах и така през цялата екскурзия. В интерес на истината не знам колко предпазва колан, който минава само долу през хълбоците, а не както е в колата, през рамото. Културата на пътниците е важна, а шофьора е там, за да шофира.
Извинявам се досетих се каква връзка има моторната шейна вече.Просто от следващите коментари излиза името московки, и вече първия коментар има някаква логика .Просто трябва да се прочетат всички коментари да се хване логиката на първия.Е предполагам че коментара му е като виц които всички разбират но аз не.Както и да е извинявам се че не разбрах вица поради политическата си неграмотност.Но темата не политическа ,така че имам право на политически неграмотен коментар.
Защо като спрат превозно средство примерно с лоши гуми не се наказва собственика на превозното средство ??? Не може шофьора за по лесно да го отнася ,той казва на собственика ,ама тои му вика ;чакай малко ,аиде др.месец.Същото е със застраховки ,прегледи ---да знам ще кажете ,ами шофьора да напусне ,но все пак той е СЛАБАТА страна не трябва ли закончето да защити работника стига с тези метани към престъпници експлоататори злоупотребяващи постоянно..Е това да се промени от новия шеф на ДАЙ.
Всички автобуси с колани – още през септември!