Днес си жив, утре вече те няма заради престъпна небрежност към инфраструктура, задължения. Ако Борисов беше на място нямаше да имаме такава скапана пътна система. По негово време е правен ремонтът, както и Тракия. Качество нула. По-долу гледам как шефьорът е виновен - обикновено виновните шофьори не са от пострадалите. Тези, които отнемат предимство, карат рисково, те се измъкват. Тук вината е на МВР, т.е. пак на Борисов, т.к. МВР е в негово подчинение. Миналата година се беше заканил, но нищо
Каквото и да си говорим за качество на пътищата,за метеорологични условия и др.причини,най-голямата причина за катастрофите си остава шофьора.И след последния страшен случай, пак има,не спазват дистанц които изпреварват на завои,не спазват дистанция и мн.други примери,с които вс.сме се сблъсквали
От 1982 г съм шофъор.но такова чудо като там не ми се беше случвало.поемам рискови обекти където със слаби нерви не върви...поемам премерени рискове но знам че всичко зависи от мене и как ще насоча хората ми...но тука...караш си спокойно дори да има дъжд...ни можеш впороя повече то невиждаш нищо..и ведин момент то тръгва като шейна мамка му...изправи ми косите...въпрос на време беше това да се случи...този който отговаря за този участък знае добре че нее сложен посл износващ слой асфалт засцепле
Мм-да виновни пак няма да има, явно ще натопят шофьора, а дали и доколко е виновен, и дали само той?... Но нищо, толкова по-зле за истинските виновници,той Господ нищо не пропуска да види и никога нищо не забравя....и определено не му изгърмяват дисковете, нито има хакерски атаки на сървърите си....
На 20 метра след ивекото от долу идваше засилен тир...ако бях минал 10 секунди по къкно щех да приключа.зад мене се нанизаха 2 коли...няма сцепление на асфалта...засилих се както бях с обувки и се парзалях поне 3 метра...незнам оня *** минал лие преглед но това *** което е оставило ръцете си на пътя т тоя *** асфалт да иза в затвора.на мене ми напр акт полицаите но ми казаха под секрет че имали дъжд там е страшно.а акта ми беше за превишена скорост.с 5 км в час ли да карам бе марули..
2012 октомври имах обект в искърско дефиле.прехвърлях лагера в посока софия благоевград.валеше силен дъжд.аз карах кемпер фиат дукато 3.5 тона.минах порай бов посока своге.карах 35 40 км в час.зад мене се образува 150 м колона.спускам се бавно от бов на деден завой кемпера ми продължи направо....отсрещо идваше товарно бордово ивеко.ударих гов края на кабината след шофъорската врата..поднаха всички стъкра от кабината на ивекото и моето предно плюс лядото мишофъорско стъкло....имаше удар и над ме
На такива опасни участъци трябва да се изграждат стени поне 1 и нещо високи, за да не се стига до такива трагедии. А не няква мантинела дето е като пластмаса за такъв тежък автобус.
Тежко е ,но още по тежко,че няма да бъдат наказани главните виновници.Този,,специалист" от АПИ ,няколко пъти повтори ,че мантинелата не е проектирана за автомобили от 40 тона,покритието също.Като е така защо не е забранено за автомобили от 40 тона.Друг е въпроса,че автобуса няма 20 тона дори и с пълен брой пътници.Ако дори един елемент от пътя не отговаря на условия за 40 тона трябва да бъде забранен за такива, иначе все едно на ремарке за лек автомобил да сложиш 5 тона и и да не очакваш авария.
Какви са тези глупости - неправилно паркиране и колан... ако винаги е слагал колан, нямаше да случи инцидентът ли?! А и всички знаем как минаваме технически преглед! Държавата винаги намира виновни...
Преди два месеца лаборатория на АПИ тествала настилката на пътя-убиец край Своге, където днес се обърна автобус и загинаха 16 души. Това съобщиха от Главна дирекция Национална полиция. Оказало се, че коефициентите за плътност и сцепление били в пъти под допустимите, но никой не си направил труда да вземе мерки.
Важното е че сме стабилни.Детеубиецът Московски продължава най-нагло да е министър.Цацаров продължава да се прави на разсеян, все едно не е убито едно българско дете.А Тлъстият шеф и на двамата - отново ни лук ял, ни лук мирисал.
Договорът за основен ремонт е сключен при Борисов 1. Изпълнението на договора е прието от 20 членна комисия без забележки при Борисов 2. При Борисов 3 многочленна комисия установява много проблеми, които изпълнителят не отстранява и следват няколко ПТП с 17 жертви. В същото време държавата, продължава да раздава поръчки за още стотици милиони на същия изпълнител Трейс. Включително всички ремонти в София! Оставка!
Един майстор ми поставя климатици и разказва как бил преди време в Германия и пътува един ден някъде към 150 км разстояние.По пътя - ПТП, времето лошо, мантинелите пострадали, зима! Вечерта при завръщането вижда, че отговорните за пътя фактори са оправили всичко и дори не личи, че е имало ПТП, мантинелата възстановена и нова. Защото ако не го направят, държавата ще ги санкционира, а не дай си боже някой да изхвърчи точно там и те не са я възстановили.
До Анонимен 24В последните 13 години са ГЕРБ на власт, те са тези, които са дали парите за ремонта и са сключили договора. Защо типично по гербераски търсиш причината в предишните? Предишните бяха.... ГЕРБ, както и по-предишните
Огромна трагедия, виждаш ги живи и здрави, а малко по-късно... мъртви