Да не ги мислим французите.Средствата за ремонт на тия мостове са капка в морето,предвид,че Франция е много богата страна с работеща икономика.Проблема е при нас,че Тошо с неговия зрял социализЪм една магистрала не построи.Сега се гърчим от лишения,за да си оправим инфраструктурата,за да дойдат инвеститори.
До Пътник:Ами ще ги срути, щом не ги поддържат. Френските най-вече.Тя баба Меркелица нали затова приема навлеците на изхранване, та да и поправят мостовете когато му дойде време :-)
Директива за кривината на краставиците може, а директива за мостове и тунели нема! Време е за комисар по тунели и мостове!
Франция,Швейцария,Германия,Австрия имат мостове и тунели за чудо и приказ ,които само господ може да срути .
Ако не се беше срутил моста в Италия, изобщо нямаше да им обърнат внимание, докато не започнат да капят като круши. Големи държави с ресурси, а всъщност пълни безхаберници и аматьори.
Цар Микрон сега ще раздаде на приятели големите поръчки, а сетне *** подизпълнителя ще бачка за смик...
Виждайки каква е системата на държавни поръчки в Бг и целия ЕС , въобще не се очудвам.Навремето като се строи нещо имаше един бетонов възел, работещ с един вид цимент и се наливаше бетон , докато се напълни кофража. Сега всяко нещо минава пред 10 подизпълнителя и всеки заделя 5% за себе си и резултатите са налице. Няма нито един проект, при който да са спазени първоначално заложените цифри и срокове- и така е НАВСЯКЪДЕ , не само у нас.
По-наложително е *** да отдели милиарди за безработните социалнослаби французи от черна Африка, Мароко , Алжир, Чад, и Судан...а последните могат да ги санират безплатно , и основно с кило , две C4
Тревожно: 840 моста във Франция застрашени от срутване