95

Анонимен

преди 5 години

София не е България.Викаш да карам колело 20 километра или да отида 2 часа по -рано на работа или да се прибера 2 часа по късно, защото има 3 автобуса.

94

Анонимен

преди 5 години

еко-меко такси нищо не решават,българина купува кола втора ръка с евтина поддръжка и сравнително нечуплива,това са изискванията на повечето хора,а пък дупетатите да са им честити тези 50 тина лева отгоре,няма да са им първите,няма да са им и последните,колко още причини ще измислят за да вземат от бедните и последния петак,но не и от богатите,и много грешат ако мислят,че е верния подход това,верния е увеличение на доходите,ние знаем кое е хубаво и чисто,просто нямаме пари

93

Анонимен

преди 5 години

В норвегия държавата ми пое половината цена за новата тесла и не плащам никакви данъци

92

Мария

преди 5 години

ПЪЛНА ДЕМАГОГИЯТА! КАКЪВ Е ПРОЦЕНТА БЪЛГАРИ КОИТО МОГАТ ДА СИ ПОЗВОЛЯТ НОВА КОЛА?ДА НЕ КОМЕНТИРАМЕ ТЕЗИ С ПЕНСИИ.МИСИЯТА НЕВЪЗМОЖНА,АКО ЖЕЛАЕ ЧИСТ ВЪЗДУХ/НЕ,ЧЕ НЕЩО СЕ ПРОМЕНИ/ПЛАЩАЙ 13 ПРОЦЕНТА ПОВЕЧЕ И ДИШАИ ДЪЛБОКО БЕДНИ БЪЛГАРИНО. ВИНАТА ТИ Е,ЧЕ СИ ЧЕСТЕН И ТЪРПЕЛИВ.

91

Анонимен

преди 5 години

Какво се впрягате? ако ЕКО таксата е била 300лв, сега ще е 339, тези 39лв ли ще ви спрат да си купите желаната кола на старо?Цялата работа е да вземат тези 39лв че не могат да си вържат бюджета, ако искаха промени щяха да гледат как стават нещата в другите страни.

90

Анонимен

преди 5 години

Това е поредното събиране на едни пари в техниката няма понятие стари и нови, има изправни и неизправни автомобил. У нас повече от половината автомобили се движат на газ което ще рече, че вредните им емисии са незначителни та думата ми е с какво това увеличение на таксите ще повлияе за подобряване на емисиите.

89

:D

преди 5 години

Освен пълнеж за хазната друг ефект няма да постигне. И не съм съгласен,че 20 годишна Корса 60 коня замърсява повече от 5 годишна Х5-ца дето е 300 коня. Не само годините са от значение. Много зависи също и до колко се потдържа колата и още енда камара др.работи.

88

Ми

преди 5 години

Конкретно за С-я трябва само трамваи и метро.Нито една нова трамвайна линия не са изградили.А колите в подземни магистрали.И подземни паркинги.

87

Handel

преди 5 години

До аз: co2 - да, но в изгорелите газове на автомобилите има и въглероден окис - CO ( а не двуокис; който се свързва с атмосферния кислород - поради което по филмите се самоубиват като се затворят в гараж и запалят двигателя), като и твърди частици - без тях димът от ауспуха нямаше да се вижда. А таралясник, който да харчи 3/100 няма.

86

До 86 аз

преди 5 години

Казваш, че тези, които са съставили евростандартите не знаят защо са включили CO в замърсителите и имат норми за замърсяван с СО, но ти знаеш по-добре 8и останлите са Тупанчо

85

Неграмотници

преди 5 години

Браво Тикви на какъв принцип се изчисляват само за cтарост ? Aз със моята морга изминавам 10 км месечно за какво да плащам повече, колата ми гори 4,5/100. Като сметнем, че за 20 години е изминала всичко на всичко 50 000 км колата ми е нова.

84

Анонимен

преди 5 години

До Механик в чужбина3Ако баба ти имаше дръжка щеше да е мъжка.

83

До Софианеца

преди 5 години

Автомобилът бил конституционно право викаш,а?Да имаш автомобил е ПРИВИЛЕГИЯ , а не право. Право имаш да гласуваш, свободна реч и ти точно имаш най-вече правото да се са*моу*биеш

82

Анонимен

преди 5 години

ДА СЕ ЗАБрАНЯТ ВСИЧКИ ТРОШКИ НАД 15 ГОДИНИ.ХЕМ ЩЕ ЖИВНЕ МЕТАЛУРГИЧНАТА ПРОМИШЛЕНОСТ.

81

аз

преди 5 години

До До 75 оня с 3 л/100.Тупанчо,со2 не е замърсител,а естествен продукт на горенето и дишането.Чети,Ръбчо,чети.

80

Механик в чужбина3

преди 5 години

До 75Колата ти може да гори 3/100, но ако имаш зацапани свещи или дюзите ти пикаят и ако катализатора ти е на над десет години, тогава с лекота ще превишиш десетократно емисиите и ще замърсяваш колкото камион

79

До 75 оня с 3 л/100

преди 5 години

Например, ако твоята трошка е на бензин по Евро 3, който е от 2001 година и е в категорията 1305-1760кг, тя замърсява с СО 4,17 г/км, а бензинов джип по Евро 4,5 или 6, който е в категорията 1760-3500 кг, замърсява с СО 2,16 г/км. Ако джипът е дизелов пак по Евро 4,5 или 6, замърсява с СО 0,74 г/км. Евро 4 е от 2006 година.

78

Механик в чужбина2

преди 5 години

...чист СО2...Та трябва поддръжка значи, която може да е твърде скъпа за човек дето едвам е събрал пари за някоя стара кола. Примерно катализатор + дебитомер са 2000 лв. Но е много хубаво като застанеш на едно кръстовище на два трилентови булеварда и седиш на светофара и въпреки десетките коли около тебе дс не усещаш никакви миризми и газове и дим във въздуха

77

До 75 оня с 3 л/100

преди 5 години

Това, което пишеш тотално не е вярно, но хваща окото на онези 80%.По същият манипулативен начин, аз може да и напиша, че моя товарен автомобил, харчи 1 л/100 км и замърсява много по-малко от твоята трошка, горяща 30 л/100 км.Каква е истината - според евростандартите си има категории според вида на двигателя - бензин или дизел и теглото на автомобила и нормите са за г/км, а не колко литра гори на 100 км.

76

Механик в чужбина

преди 5 години

Работех в сервиз дето проверявахме емисиите на колите както се изисква тук за да можеш да караш. Вредните емисии зависят малко от възрастта на колата. Главно зависят от добрата работа на всички системи на двигателя за контрол на емисиите му (вкл. катализатора) и кубатурата му. Ако всичко работи тогава дори и да погорва по малко масло даже и то изгаря до чист СО² и вода