И защо само 10 дни? Нека си вървят, докато трае ремонтът по Графа. И без това СКГТ омазаха всичко, като промениха маршрута на трамвай 10. В последствие променяха маршрута на ТМ-10 още три пъти. Няма да се изненадам, ако продължат да го променят. Човек, за да стигне до центъра точно с този автобус, пътува сто часа в жега и пот. А колко по-лесно щеше да е да пуснат трамвай 10 да минава по Ботев, през НДК и по Черни връх. Но някой умньо е решил друго.
До Анонимни 14 и 15Не познахте. Маршрутът на ТМ-10 е от метростанция Витоша до центъра и обратно. И климатикът в тези автобуси работи. Което не може да се каже за оранжевите такива, които и те уж нови, но докато се возиш в тях - плуваш в собствен сос.А към Факултето (и до Илиенци) върви трамвай 10 - все същите стари жълти таралясници.
Докато при ГТП не проверяват газовете наистина, няма да се изчисти въздуха. Всички виждаме возила от които излиза черен пушек.
Спрете горенето на отпадъци по гетата ако искате да оправите въздуха. Смяната на паветата също е добра идея заради прахта - какво са 20 автобуса за толкова голям град...
Като гледам платформата за инвалиди отново механично се сваля към уличното платно... Т.е. инвалидите пак ще разчитат на доброволци и човечни хора, за да могат да влязат в автобуса, което ме навежда на мисълта, че пак са купени някакви стари модели, макар и нови автобуси.... Което пък ми напомни за "нископодовите" трамваи с тесни врати, в които и пожелавам на другарката фандъкова да е възрастен човек с бaстун и по цял ден да слиза и да се качва в тях по спирките.
аааа,разбрах що няма перфоратори ,щото братята Никога не купуват билеКе - 10 е линията на факултето
оле ле ,точно на 10 ли ще ги пробват , цялото факултето ще ги пробва -ужаст ! да сложат контрола и задължителен билет
Масови убиици в София увреждат тежко милиони пътници в метрото с опасно вредни холограмни билети и карти обемно сканираща техника. Да се обезопаси метрото и градския транспорт от дигитално терористична видео техника.камерите и електронннте табла увреждат за секунди всичко живо в обема на автобуса, трамвая,тролейбуса
тук пак се пишат некви общи приказки ... автобусите хибриди ли са или електрически?ако са хибриди какъв тип хибриз са? дизел+ток, CNG+токзащо се сравнява разхода с дизелов автобус, какъвто отдавна няма? всички автобуси са с метан (CNG)?и ако разликата е само 2 пъти, чист CNG автобус е 3 пъти по-икономичен от дизеловият като разход за гориво
Кметицата ИЗЛЪГА, ЧЕ ЩЕ ПРЕМАХНЕ МУТРЕНСКАТА АВТОКЪЩА ОТ БОРИСОВАТА ГРАДИНА. КМЕТИЦАТА ЛЪЖЕ!!!
Хибридобуси из София – тестово по трамвай №10