Чужденците нямат никакъв респект от българските закони, избиват ни като кучета и после им се разминава. Ако българин направи такава катастрофа в чужбина ще го разчeкнат и ще го осъдят на сума ти години.
Вместо да качват товарите на БДЖ, те го фалираха за да работят транспортните фирми и да се напълни с тирове, които убиват хора и развалят пътищата
Ама как добре се почива в кабината! Аз вярвам че е и добре да стои повече от 3 седмици в камиона - най малко по 3 месеца! Преди седмица един отпочинал тираджия помете автобус в София! ПС знам че ще ме оплюете и то главно жени на тираджии които искат да си веят междукрачието и да харчат парите на тираджиите ама все пак!
До Mua Е,щом нищо не сте чувал/а за ротерминал,който вече на много места е практика,не можеда Ви се помогне.Там,където е минала природата,медицината е безсилна.
Каква тахошайба? Камиона е нов и работят с дигитални карти 🎴Това със ЖПто е тъпо и не чувано, няма да коментирамА онова за рекламата, тези всички системи не само при Волво, но и при останалите производители си ги поръчват хора които карат такива машини всеки ден... Мислиш, че фирма със 100 камиона ще даде още милион лв за да имат тези системи ли??? И да, ако камиона е имаше, датчиците щяха да засекът отклоняване от маршрута или близко препятствие (мантинелата) и това нямаше да се случи...😞
Ако сега си мислите, че са зле нещата, изчакайте още месец-два като ордите мохамедани започнат прехода си през България послучай сатанинския си, варварски кървав ритуал на масово клане на животни - култа Курбан Байрам. Тогава магистралите ни са по-опасни за шофиране и пътуване от войната в Сирия...ама мохамеданите няма да бъдат спрени, най-вече от страх от Брюксел!
В Ютуб има едно клипме заснето от видеорегистратор където камион на същата фирма Кreiss марка Волво успява да спре и да спаси едно дете което изкача внезапно благодарение на автоматичната система на Волво....но тук за жалост се е случило най-лошото
Мисля, че е време да свалим транзитните тирове от пътищата. Замърсяват, разбиват пътищата,правят бели. От границата върху железопътните линии, до границата. От там насетне да правят каквото си искат.
Може много неща да се случат, може да заспи, може да получи инфаркт, може поради силен вятър да загуби контрол над камиона, на магистрала може много неща да се случат, и за да се предотвратят нещастни случаи в нормалните страни се поставят по солидни мантинели, на някой места дори по средата са бетоони блокове, за да неможе да отиде в насрещното, у нас никой неправи тестове на мантинелите, да не говорим че и тук няма странични мантинели, абе .....
Гледката е страшна . Писано ли е ще стане дали поради наша или друга грешка . Какво му остава на човек освен да се надява че съдбата ще е благосклонна
Как пък веднъж един тираджия не заспа в Германия, Австрия, Франция и т.н.?Отговор: Местното ДАИ не чака рушвет, когато са в нарушение на графика, а налага солени глоби.
Тировете - на релсите на ЖП-то, или да заобикалят България, майната им на парите от таксите !
Опасно е да се пътува там където минават много "хора", избягвайте човеците и ще живеете повече
Започвам да се убеждавам в правотата на Макрон... Още по строги рестрикции и правила трябват за транспортните фирми и шофьорите...
Жертвите на "Тракия" са мъж и жена, ТИР-ът – латвийски