10

Анонимен

преди 5 години

тия "легени" можеш да теглиш камион с тях и едновременно да ги ползваш за семейна кола. винаги има дефекти, които се проявяват в новите поколения. за разбирачите - помните ли ВАГ-ините как доскоро чупеха автоматици и въздушно окачване? бмв 7 серия автоматика умираше на 10 000 км, найс а? тойотите се палеха заради проблем с инсталацията... независимо каква морка и кой я произвежда, винаги има проблеми, които да се изгладят, но един леген за 100к е качествен колкото премиум европейски за 300к

9

Анонимен

преди 5 години

УжасТ!

8

Анонимен

преди 5 години

То само американски бангии. Нас какво ни интересуват.

7

Анонимен

преди 5 години

До АнонименКупуват ги "легените" и то много. Гледаш какво има закачено зад тях и го влачат. А на теб ти трябва "калинка" за градско която гори 3 на 100 понеже си баровец ама бензина е скъп...

6

Анонимен

преди 5 години

1 и 3 са градски модели. А специално на Даймлер-а, слабото място са Рено-двигателите.Останалите бангии няма да ги коментирам. Дива работа. Сигурно и доматите с колците ги ядат, че да купуват подобни легени.

5

Анонимен

преди 5 години

Повечето модели са от сегмента и товароносимостта на ГАЗ-ката- с двойни гуми отзад- явно е че не ги купуват американски пенсионери за да ходят на неделната служба. Купуват ги диви сел'яни , които ги изстискват над възможностите и от там производителя открива слабите им места, Защо няма нито 1 градски модел?

4

Анонимен

преди 5 години

извод - купувайте ваз)))): ей,абе как може толкоз тъпуи да сте бе, всичко ви е пито платено от масква

3

Grom

преди 5 години

Представям си какъв цирк ще бъде такава класация за Европа :D

2

Анонимен

преди 5 години

До АнонименТеб какво те интересува, никой не го интересува.

1

Анонимен

преди 5 години

Мен повече ме интересува австралийския и японския пазар. За там имате ли някаква информация?