24

ognyanz

преди 6 години

До Анонимен 24: "Превозвачите искат да запазят правото си да плащат ниски заплати на шофьорите си" - да, вярно е. Въпроса е: могат ли да им дадат европейски заплати без да фалират? Ако сме сигурни, че могат, да се съгласим с това, което предлага Макрон. Командировъчни като в Западна Европа, спане по хотели (а камиона в охраняем паркинг), връщане до България на всеки три седмици. Не ми се вярва да могат да си го позволят. Да ги оставим ли да фалират?

23

Анонимен

преди 6 години

Никой не може да оспори силното лоби на превозвачите!Да вдигнат те българското правителство и парламент (профсъюзи на се забелязват!) срещу шофьорите!?Но най голямата лъжа е ,че българския БВП се крепи от международните превозвачи.

22

Анонимен

преди 6 години

До 24Щом работят, значи им изнася. А и заплатите им не са ниски.Вероятно ги цакат със осигуровките, но тава не е болката на французите.

21

Анонимен

преди 6 години

Превозвачите искат да запазят правото си да плащат ниски заплати на шофьорите си и да не се харчат за хотели. Шофьорите трябва да работят в ЕС, но с български заплати и да спят като кучета по кабините на камионите си вместо да им се осигури нощувка в макар и евтин хотел.

20

Американ

преди 6 години

Озлобения и завистлив цъpвyлaн така и не разбира мръсния френски опит за убиване на конкуренцията. На цъpвyлa му дай да хленчи, не да мисли..

19

Анонимен

преди 6 години

Ква защита на превозвачите вееее! Блокира се всичко френско и да го нюхат! 100% техния износ за нас е по - голям от нашия за тях.

18

Анонимен

преди 6 години

Във всички браншове са такива ***. А ТИЯ ОТ НАЦИОНАЛНИЯ СТАТИСТИЧЕСКИ ИНСТИТУТ САМО ГИ ПРЕБРОЯВАТ

17

Анонимен

преди 6 години

Какви фирми в Бг.! Нагласени с държавни пари с поставе лица от партии. ВОДАЧИТЕ КАТО РОБИ, ШЕФОВЕ ПАРТИЙНИ АКТИВИСТИ.СИ ЖИВЕЕЯ НА ГЪРБА НА РОБИТЕ.НА ЗАПАТ ВСИЧКО Е ЧАСТНО

16

Muncho

преди 6 години

Da se mobilizira cjalata vlast i da dokazem, che iskame da si ostanem skotove i da ziveem v dalavera.Ne stava evropeici ot nas.Ikonomijata e maika na mizerijata.

15

Loyko

преди 6 години

Ne sme dozivjali da ziveem kato beli hora.Tova e istinata....Horata ni davat shans i posoka , nie si iskame mizerijata.

14

MNENIE

преди 6 години

С този Закон ще е По-добре за Транспорта . Ако изключим Крадците на Нафта и Нелегалните Превозвачи . Така е с Влаковете и Корабите .

13

вввввввввв

преди 6 години

до гурбетчия ... че сте му дали и плюсчета ... шефа ще ти плати едни дръжки ... ще затвори фирмата при тези условия ... а ти после имаш избор .. бачкаш в бг ... или вув френска фирма за 1500 ...1700 евро ... от тях махни френска квартира и храна ... не дай боже да пушиш ... и ... по добре да си беше стоял в бг

12

vvvvvvvvvvvvvvv

преди 6 години

французойците за да ни унищожат фирмите са готови на всичко ..а за оная *** дума ..демокрация ..въобще не ми се говори ...французоец ме задължава да спя в хотел ..кое му е демокрацията на това ... или да се прибирам на 3 седмици у дома ... или да плащам на френска фирма която ще кореспондира между мен и фр полиция ... то пък ква демокрация чакаме от мюсулманска държава ...

11

Анонимен

преди 6 години

Ко даде 1000 лева на кирия се пробвам

10

Анонимен

преди 6 години

Шефе ти с твоята кола ли ще превозваш

9

Анонимен

преди 6 години

До шефа на гилдията началник не ме обичаш знам *** си гледаи ракията че като ги видя с шевката два часа пияни насред града да се кача повръща ми се ама нали са у твоята кръчма

8

Анонимен

преди 6 години

Ами нали всички мафиоти са превозвачи.А и държавата е мафиотска. Логично е да ги защити.

7

Гурбетчия

преди 6 години

В защита на превозвачите-никога.В защита на шофьорите-винаги.Развали им се рахатлъка, ще им се наложи да плащат повече пари,а те горките не са свикнали.

6

Дам

преди 6 години

Нали все ревем, че заплатите не били като в ЕС. Ми сега франсетата искат да ги изравнят в тоя отрасъл, ама нашите драпат да не стане. Роби им трябват.

5

Анонимен

преди 6 години

В защита на Мафията са това гейско правителството 3 месеца ме въртят на шиш в Европа да живея в тоя железен ковчег-кабина пък и заплатата не е сигурна ама кой ни пита нас международните шофьори тия проклети журналисти все работодателите мафиоти интервюират