До Вин Дизел, спор няма здрави са, но с тях дилърите трябва да ти дават и бензиностанция! С две думи бензинояди! 7-8 мили на,галон градско, Тойота Секвоя 12-15 мили на галон, Мерцедес Бенц ML 500, 12 мили. Но има и друга страна и една стара Българска поговорка, която гласи: "Като имаш брата, трябва да имаш и гребен".
Toyota е доказано здрава кола. Имах Авенсис 2004. Купих си го нов. До 250000 в сервиз е ходил само за масло и накладки! Ах, защо го продадох!!!!!?????
До номер 9. Само пълен *** може да трови себе си и децата си като резне ДПФ или катализатор.Трябва да се променят законите и такива тарикатчета да лежат по затворите...
Най-издръжливи коли ,значи най-малко влизат в сервизите! А в САЩ това е само една марка- ЛЕКСУС.Тойота разбира се!Най-надеждната по оценка на всички !
До Вин Дизелникога. те си знаят голф 1.4Л и 25 годишна Е класа 2.5Л дизел. всичко друго е *** :))
До 16, ти кога си виждал Шеви Тахо на живо. Супер здрав автомобил. Класацията е на 100% вярна. Аз живея в сащ и ти казвам 4е е така. Тия Шевита и Юкони и на много мили държат цена.....защото са корави много.
Шеви ? Повръщам !Те Шеви са на вскяа класация, все на челно място, ама в класации спонсорирани от тях.Това за САЩ е, каквото беше Трабанта за Съюза, обаче предния, И не го гледайте "Шевролт Корвет", защото ги карат само 70 години, които имат носталгия по томиналото си детство.
Всяка кола може да направи близо милион километра стига да се кара разумно и да се подържа добре.
Ми те са с 6-8 литра двигател...... в Европа тия двигатели са за камиони които карат по 1 милион километра с по 20 тона товари и тогава отиват за основен ремонт.
Единият ми Пиджак(ХДИ) е вече на 370000км и даже не припушва като пали. Зимата пали като бензинова, не знам какво да искам повече...Тези от статията тук не сме ги виждали тук. Аз даже освен ония черните мерцедеси Г клас, не съм виждал масови В-6 или В8 да се карат у нас...
Купен на 350 хил, резнах дпф филтър, нов софтуер и турбо, в момента на 488 хил, сипвам нафта сменям масла и не дигам повече от 160 км/час, че разхода отива над 7. Тия камиони си ги карайте в щатите дето бензина е по-евтин от метана тука! Купен за 15х лв ще го продам за 5 бона догодина. Кво му плащаш?
Тези двигатели са V6 и V8, а те като цяло са по-лошо балансирани от редовите 6 и 4 цилиндрови двигатели каквито повече се карат в Европа и след едни 300 хиляди километра трябва да се сменят вериги, обтегачи и дори се вади целия мотор. От европейските коли милионниците са дизеловите Е-класи с 4 и 6 цилиндрови мотори, такситата в Германия спокойно правят по 700-800 хиляди само с рутинно обслужване.
Ето поредно доказателство, че ония се мислят за целия свят. Изследване за автомобили в света, а в класацията само щатски... луда работа.
Топ 10: Най-издръжливите коли в света