123

Анонимен

преди 6 години

Дизеловите автомобили се ограничават само в определени големи градове, но можеш да си ги караш в по-малките населени места в Германия. За целта всяка кола има лепенка на стъклото, с нея влиза или не в съответният град. Какъв е проблемът в България да се карат старите коли по селата и малките градчета, без да имат достъп го голям град. Така и бедните ще са по-добре вече. Но някой трябва да се по интересува как е по света. В Германия дори за някой градове е само за централната част.

122

Анонимен

преди 6 години

Никой не ни кара на сила ние ги искаме.

121

до Авторката

преди 6 години

пише "Фокус" а ти само копира и постави Текста тука както всеки ден и отдолу си написа името , на тва му викаме Медии в България

120

Цецо

преди 6 години

Тия "еко" организации ми втръснаха вече!!! Вместо да намират кусури, което всеки може, да предлагат решения!!! Ама нали им плащат, защо да се напъват излишно!!!

119

Анонимен

преди 6 години

Какво обвиняваме Германия. Тя не ни кара насила да и купуваме дизелите. Тия които не могат да произвеждат двигатели и въобще автомобили - купуват. Да се впрегнат "феодалните мислители" от БАН(както ги нарече Дянков) и да изобретят уникален електромобил и няма какво да хулиме Германия.

118

Абсурдистан forever

преди 6 години

Манипулативна статия!Едва ли не германски автокъщи имат филиали и нас и продават директно на бг.бедняците стари трошки от моргите.Българските автоджамбази ги ВНАСЯТ щото само това може да си позволи да купи най-бедното население в Европа.Както винаги обвиняваме винаги другите за мръсния въздух,старите трошки и всичко останало типично по бургарски...

117

Оня

преди 6 години

Целта е стимулиране на потреблението в полза на големите фирми .И лизинг до безкрай Толкова е просто.

116

Трак

преди 6 години

Който си мисли , че дизелите цапат света , нека погледне какво правят корабите и самолетите.

115

Анонимен

преди 6 години

Изборът на масовия българин е простичък - или си купува стара кола на 10-15 години или продължава да си кара още по-старата кола на 20-30 години. Всички, които си въобразяват, че като се забрани вноса на стари коли в България, някой ще започне да купува по-нови, да ходи да се прегледа. Ако искаме по-нови коли в България, ще трябва да облекчим вноса на стари коли.

114

Ко каза ко

преди 6 години

Германия постепенно се отказва от употребата на дизеловото гориво.После бензина и метана и минават на електромобили на ,екологично чисти литиево йони батерий които пък при късо съединение се самозпалват а лития гори във вода.Но кво от това .

113

Ко ко

преди 6 години

Карайте велосипед хем здраве хем за сега няма данък но ако стане масово ще го обложат гаранция трябва от всичко да лапат .

112

Голям прос

преди 6 години

И с какво ще купи нашего брата модерни автомобили. Това ще намали автопарка ни и разните *** които се хранят от нашите автомобили ще им се намали печалбата. Включвам и пишман автомонтьорите

111

Неочаквано тъп.

преди 6 години

Политиците трябва да вземат решение,ако се внесат 50000дизелови автомобили под 8г.възраст за даден период,да принудят толкова примерно собственици на стари и доказано от ГТП замърсяващи дизелови автомобили да ги бракуват.Този който си обича да кара дизел ще си вземе от тия нововнесените,ако няма пари,е,ще намери,от приятели,от банка,от тук-там,ако иска да има автомобил,ще намери.Но вече Иван,Стоян,Драган няма да кара дизел от 97'г.а от 2010г.пък може и европеец да се почувстваш.

110

Дизел

преди 6 години

Тая организация да вземе да се гръмне!

109

Един от Северозапада

преди 6 години

До Тракторист патриот.Я кажи и нещо за това, колко даваш за поддръжката на руския дизел, и колко дават колегите ти за поддръжка на другите? Особено когато дойдат оторизираните сервизни работници с лаптопчено в нивата да ти правят диагностика, към 15 часа следобяд.И когато ти кажат, че заради лоша нафта трябва да смениш и 6-те дюзи, да коман рейла, по 850 едната, рециклирана? А на Беолоруса или Т150 разпръсквач едва ли струва повече от 10 лв, и може всеки майстор да го смени за още 10.

108

Един от Северозапада

преди 6 години

"Защо не разсекретят двигателя на Тесла?"...Досато има и една капка нефт, която може да се продава и купува, забрави за това. Има японски разработки, които го ползуват тоя двигател, но незнайно как големите корпорации след успех с прототипите се отказват от масово производство. Причините може да се две-силен лобистки натиск от някъде, или забрана да се ползува магнитното поле на земята, като неизчерпаем източник на енергия.Забрана от тези, които като видение го внушиха на самия Тесла.

107

Глупав

преди 6 години

Стига глупости! Всичко останало ни е наред, сега пък дизела ни пречи. То не останаха хора тук, кой ги кара тези коли...

106

РъкатаНаМъртвеца

преди 6 години

Не Ви ли прави впечатление че онези Ви говоряд за ред а поощряват беззаконието ? Това е истинското лице науправляващите !

105

Bill

преди 6 години

На бедните никой не им е виновен,че винаги са от губещата страна. Щото толкова им е ума. Ето ги нашите африкански братяНапишете cars "for export in africa " може да превключите на "изображения"

104

Тракторист патриот

преди 6 години

Карам руски дизел.Страхотия!Пуши та нищо се не види.И гори кат ламя.