Много прос народ, без отношение към техниката.Ще си дам аз колата да я язди някой некадърник или някоя коза да я треска по дупките и да и строши автоматика.
Моделът има смисъл ако колата има черна кутия, която отчита колко си я товарил, прегрявал ли си двигателя, колко пъти си я ръчкал над 3500 оборота и законът ти дава право да чарджваш всички издевателства над техниката. Иначе собственият ти брат ще се качи и ще и изкара буталата.
Докато в БГ кола се прехвърля при нотариус и се третира едва ли не като недвижим имот това няма да стане.
Ха! Че то този проект преди 10 години започна в Ню йорк. Казва се "зипкар" абонираш се с кредитна карта, има апликация къде има свободна кола и трябва да стигнеш до там някак си. Имаш издадена специална зипкар чип карта с която отключваш и палиш колата. Плащаш на час+ зареждаш гориво. Не особенно печеливш проект се оказа. Все още съществуват но не са много популярни.
Това в България близките 30 години не може да се случи. Автомобилите ще се експлоатират като за последно, ще се подменят части и предвид пътищата ни експлоатационният срок ще е в пъти по-малък в сравнение с останалите държави.
Този модел приложен в София ще направи излишни градския транспорт и буслентите и на много места трафика ще се отпуши.
Този модел за коли под наем може да намали десетина пъти боря на колите и напълно да премахне надземния градски транспорт, който става излишен. То и сега много хора биха предпочели кола под наем, вместо да си купуват кола, но цените са прекалено високи за България.
Това е бъдещето - без градски транспорт, но с автомобили под наем, което е начин да се намалят колите. Който залага на градския транспорт, ще загуби. Само метрото е изключение. Това го предрекох преди около 27 години, но нямам средствата да го реализирам.
Бъдещето на транспорта в града е силен градски транспорт и ел. коли и хибриди. В края на града големи паркинги с големи и удобни дезелови и бензинови големи СУВ и ванове. При 7-9-11 те пъти в които напускате града си наемате каквото искате от тях.
Хора,какво ви прихваща!?Не става въпрос за задължително ползване на коли под наем,това ще е само една възможност и ако е печеливша-ще се наложи на пазара!Който иска -ще си купи кола,нищо не пречи.А това за общите жени е смешно.Макар че и там услугата е налична от хилядолетия,ха-ха.Може даже да се подобри-освен се*кс да предлагат и други неща.
ами от Комунистически Китай какви идеи да очакваш освен комунистичски!!! Скоро ще възродят и култ към комуналните жилища (с обща кухна и тоалетна) в куба така живеят масово. После може и жените да станат общи. И въобще всякакво прайвит пространство и индивидуалност да остане в историята нали КОМУНИСТИ такива?
В интересни времена живеем. Само преди 20-30 години запада уж ни беше пример за лична свобода, частна собственост и прочие, а сега оттам ни натрапват див комунизъм - общи коли и домове, равенство между половете, права на малцинствата и т.н.
ако имаш абонамент за автономна кола 200 евра на месец и не се занимаваш с прегледи, винетки и т.н. си е чиста далавера. колко часа на ден ползва човек кола. около 2 часа, някои дни не ти и трябва
Е то вече се случва и е ясно че натам отива много бързо. В момента в който автопилота е готов да поеме цялото управление и се появи първата кола без волан 90% от новите коли ще бъдат за споделено ползване. Макс 10 години от днес
този модел ще работи, когато колите станат 100% автономни. все едно такси с абонамент. но в момента не може понеже бакшиша има бакшиш и тарифа, излиза скъпо
Бъдещето на автомобилния бизнес - наемите, а не покупките на коли