49

Един от Северозапада

преди 6 години

До Анонимен46 Със г-н доцента ти много лесно ще намерим общ език , за разлика от теб.И какво те научи за ламарината? Впрочем, я ми обясни, като на неук човек, с какво въглеродно съдържание трябва да е тя , за да се изтегли дълбоко, с какво разкисление, /спокойна, полуспокойна, кипяща/, и с какво защитно покритие против корозия е по-подходящо да бъде? Електроположително, или електроотрицателно, или не е необходимо такова, а се разчита само на грунд и лаково бояджийско покритие?Как е при Опела?

48

ПорЦелан

преди 6 години

Чистата ми заплата е 4870лв месечно. Не бих си купил нов автомобил. Нищо в България не те кара да го правиш! Нито данъците, нито застраховките, нито цените за поддръжка. Купих си януари месец кола която излезе със 4-ри нови гуми и обслужване точно една заплата. След три месеца нямам никакви проблеми. Дачия Логан MCV щеше да ми струва около 680лв всеки месец за три години (каско, обслужване в фирмен сервиз и вноска). С безумно оборудване, изпълнение и по-слаб двигател.

47

Анонимен

преди 6 години

Като нямате пари, няма да карате автомобили!Нямали пари, а във всяко семейство по 3-4 трошки!Ами ще си купите една нова Дачия, вместо 4 стари Аудита с обща възраст 60 години!Новите автомобили не ставали за нищо, защото имали много електроника...това даже ще го оставя без коментар!

46

Анонимен

преди 6 години

Хората, които могат да отделят 3-4 хиляди лева за покупка на автомобил, нямат голям избор - някое старо Голфче или Астра и това е...Не разбирам обаче тези, които дават по 15-20 хиляди лева за стари Мерцедеси и Аудита, вместо да си купят чисто нов Форд или Шкода!После поддържат Мерцедесите с турски части в квартални сервизи, а гуми купуват за по 40 лева бройката от OLX-а! Комплексарска работа е българина...

45

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 27Тебе ще те пратим в Якутия да си живееш живота.

44

Анонимен

преди 6 години

До Един от СеверозападаОтиваш при доц.Г.Саев в ТУ-София катедра МТФ и го питаш защо съвецките *** са най-големите *** на света.Бил ми е ръководител на реферат на тема - Перспективи на листовата стомана в автомобилните купета.Аз ако ти кажа, ще ми философстваш, ама като отидеш при доцент ще мълчиш като бълха в ***.

43

НЕ

преди 6 години

До ДаЛамарина като капачка от буркани ама като тресне Лада-та и от съвецкия автомобил не остава нищо, а пътниците в западната кола са без драскотина.

42

Анонимен

преди 6 години

Ако се правеше ГТП като хората, поне 2/3 от колите в България щяха да са спрени от движение.Познат, живеещ в Белгия, го върнали, защото фаровете му не били регулирани и си плати веднъж на сервиз, и още веднъж за повторен преглед.

41

Анонимен

преди 6 години

Ами вдигнете данъците за коли над 5 години бе!Стига с това оправдание, че българинът бил беден. Ами беден е! Ама това не значи, да се качи на опасна за живота таратайка струваща 500-1000 лева!

40

Да

преди 6 години

Коли от Европа проблемни -отказва хидравликата у мантинелата си,отказва електрониката при изпреварване челен удар,ламарини като капачки за буркани и много недодялани работи.

39

Нов

преди 6 години

Тя затова е кола на старо - защото е удряна, ръждясала, остаряла или омръзнала на собственика и. Да не е съвсем в ред е напълно нормално и купувачите трябва да са наясно с това.

38

Един от Северозапада

преди 6 години

До 123 Не ми се влиза в спорове, особено с хора, изхвърящи лада заради избила ръжда.Остава и да ми обясниш колко пъти си сменял ангренажния ремък на жигулата или на лада 1500.Или как се сменя масления филтър на ЗАЗ-ката ,

37

До 38

преди 6 години

Имах съсед, който караше Жигула. За незнаещите това е предишното наименование на Ладите. Кара я 36 години преди да я изхвърли. След това си взе 12 годишен Опел и го изхвърли след 5 години. Ти не пишеш на колко години е била Ладата, кояти си дал за скраб, което е явно манипулативно.

36

123

преди 6 години

До Един от СеверозападаНе че нещо, но аз имах лада и я дадох на вторични суровини, точно защото беше изгнила. Като те гледам какви ги пишеш, явно и ти не си виждал руска кола.

35

123

преди 6 години

Е да ама пари за нови няма. Това е положението. А и повечето нови са с толкова много електроника, че въобще за нищо не стават. Така че ако искате хората да купуват нови коли повишете стандарта, спрете да крадете като за световно, ама няма как да стане нали?!

34

Един от Северозапада

преди 6 години

До Анонимен32 Приятелю,предполагам, така си чувал от по-старите твои роднини и приятели, но не си виждал съветска кола на живо, а и едва ли си карал.Само сравнението за ръждата, е достатъчно.Виждал съм жигула, лада или москвич на 40 години, виждал съм и Опел, без калници от ръжда, на няма и 20. Лошота е, че при демокрацията, и руснаците възприеха западната философия за производство.И все пак, въпреки че и при руските автомобили има ремонти, смяна на консумати, те са в пъти по-малко и по-евтини.

33

Анонимен

преди 6 години

Започва пропагандата. След няколко години очаквайте закон, който забранява продаването на коли втора ръка. Едни пари трябва да се печелят.

32

Един от Северозапада

преди 6 години

До Анонимен33 Нещо повече-още преди да се произведе даден автомобил, се знае "таргет групата" , за която е насочен. Студенти, млади семейства без деца, семейства, или автомобил за малка фирма. Иначе си прав-да издържат гаранцията, и малко отгоре, за да влязат потребителите в схемата "върни стария, доплати, и карай нов модел", или просто да върви търговията и с автомобили, и с резервни части.

31

Анонимен

преди 6 години

Според интервю с главен конструктор от световна автофирма днешните коли се произвеждат за 10г. живот- 5 с гаранция и 5 без такава. Преди години колите се произвеждаха да служат на клиента, днес да докарват по-големи печалби на производителите и акционерите на фирмата.

30

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 31Вие каква кола карате?На този свят има стотици марки и модели и вие познавате лично и детайлно всяка от тях и казвате че са скрап още от заводът?Кои не са скрап?Съветските таралясници които имаха нужда от основен ремонт на 40-50 хил км?Съветите опели и фиати на които им падаха вратите от ръжда?