До Анонимен46 Със г-н доцента ти много лесно ще намерим общ език , за разлика от теб.И какво те научи за ламарината? Впрочем, я ми обясни, като на неук човек, с какво въглеродно съдържание трябва да е тя , за да се изтегли дълбоко, с какво разкисление, /спокойна, полуспокойна, кипяща/, и с какво защитно покритие против корозия е по-подходящо да бъде? Електроположително, или електроотрицателно, или не е необходимо такова, а се разчита само на грунд и лаково бояджийско покритие?Как е при Опела?
Чистата ми заплата е 4870лв месечно. Не бих си купил нов автомобил. Нищо в България не те кара да го правиш! Нито данъците, нито застраховките, нито цените за поддръжка. Купих си януари месец кола която излезе със 4-ри нови гуми и обслужване точно една заплата. След три месеца нямам никакви проблеми. Дачия Логан MCV щеше да ми струва около 680лв всеки месец за три години (каско, обслужване в фирмен сервиз и вноска). С безумно оборудване, изпълнение и по-слаб двигател.
Като нямате пари, няма да карате автомобили!Нямали пари, а във всяко семейство по 3-4 трошки!Ами ще си купите една нова Дачия, вместо 4 стари Аудита с обща възраст 60 години!Новите автомобили не ставали за нищо, защото имали много електроника...това даже ще го оставя без коментар!
Хората, които могат да отделят 3-4 хиляди лева за покупка на автомобил, нямат голям избор - някое старо Голфче или Астра и това е...Не разбирам обаче тези, които дават по 15-20 хиляди лева за стари Мерцедеси и Аудита, вместо да си купят чисто нов Форд или Шкода!После поддържат Мерцедесите с турски части в квартални сервизи, а гуми купуват за по 40 лева бройката от OLX-а! Комплексарска работа е българина...
До Един от СеверозападаОтиваш при доц.Г.Саев в ТУ-София катедра МТФ и го питаш защо съвецките *** са най-големите *** на света.Бил ми е ръководител на реферат на тема - Перспективи на листовата стомана в автомобилните купета.Аз ако ти кажа, ще ми философстваш, ама като отидеш при доцент ще мълчиш като бълха в ***.
До ДаЛамарина като капачка от буркани ама като тресне Лада-та и от съвецкия автомобил не остава нищо, а пътниците в западната кола са без драскотина.
Ако се правеше ГТП като хората, поне 2/3 от колите в България щяха да са спрени от движение.Познат, живеещ в Белгия, го върнали, защото фаровете му не били регулирани и си плати веднъж на сервиз, и още веднъж за повторен преглед.
Ами вдигнете данъците за коли над 5 години бе!Стига с това оправдание, че българинът бил беден. Ами беден е! Ама това не значи, да се качи на опасна за живота таратайка струваща 500-1000 лева!
Коли от Европа проблемни -отказва хидравликата у мантинелата си,отказва електрониката при изпреварване челен удар,ламарини като капачки за буркани и много недодялани работи.
Тя затова е кола на старо - защото е удряна, ръждясала, остаряла или омръзнала на собственика и. Да не е съвсем в ред е напълно нормално и купувачите трябва да са наясно с това.
До 123 Не ми се влиза в спорове, особено с хора, изхвърящи лада заради избила ръжда.Остава и да ми обясниш колко пъти си сменял ангренажния ремък на жигулата или на лада 1500.Или как се сменя масления филтър на ЗАЗ-ката ,
Имах съсед, който караше Жигула. За незнаещите това е предишното наименование на Ладите. Кара я 36 години преди да я изхвърли. След това си взе 12 годишен Опел и го изхвърли след 5 години. Ти не пишеш на колко години е била Ладата, кояти си дал за скраб, което е явно манипулативно.
До Един от СеверозападаНе че нещо, но аз имах лада и я дадох на вторични суровини, точно защото беше изгнила. Като те гледам какви ги пишеш, явно и ти не си виждал руска кола.
Е да ама пари за нови няма. Това е положението. А и повечето нови са с толкова много електроника, че въобще за нищо не стават. Така че ако искате хората да купуват нови коли повишете стандарта, спрете да крадете като за световно, ама няма как да стане нали?!
До Анонимен32 Приятелю,предполагам, така си чувал от по-старите твои роднини и приятели, но не си виждал съветска кола на живо, а и едва ли си карал.Само сравнението за ръждата, е достатъчно.Виждал съм жигула, лада или москвич на 40 години, виждал съм и Опел, без калници от ръжда, на няма и 20. Лошота е, че при демокрацията, и руснаците възприеха западната философия за производство.И все пак, въпреки че и при руските автомобили има ремонти, смяна на консумати, те са в пъти по-малко и по-евтини.
Започва пропагандата. След няколко години очаквайте закон, който забранява продаването на коли втора ръка. Едни пари трябва да се печелят.
До Анонимен33 Нещо повече-още преди да се произведе даден автомобил, се знае "таргет групата" , за която е насочен. Студенти, млади семейства без деца, семейства, или автомобил за малка фирма. Иначе си прав-да издържат гаранцията, и малко отгоре, за да влязат потребителите в схемата "върни стария, доплати, и карай нов модел", или просто да върви търговията и с автомобили, и с резервни части.
Според интервю с главен конструктор от световна автофирма днешните коли се произвеждат за 10г. живот- 5 с гаранция и 5 без такава. Преди години колите се произвеждаха да служат на клиента, днес да докарват по-големи печалби на производителите и акционерите на фирмата.
До Анонимен 31Вие каква кола карате?На този свят има стотици марки и модели и вие познавате лично и детайлно всяка от тях и казвате че са скрап още от заводът?Кои не са скрап?Съветските таралясници които имаха нужда от основен ремонт на 40-50 хил км?Съветите опели и фиати на които им падаха вратите от ръжда?
Колата на старо – всяка 3-та удряна, но "напудрена"