Явно доставчика на електричество за БДЖ не е от нашите!Баджанакът на президента (нали е първият на първата) води една глутница от енергийни експерти, обикалят фирми и предлагат " консултации" за да доставят евтин ток. Те изпуснаха продажбата на ЧЕЗ и сега вият на умряло!
А защо държавната субсидия не е на превозен пътникокилометър, а твърда сума? Така най-изгодно за ръководството е да има минимална дейност, по възможност само администрацията да е, и да взимат субсидията. В същото време отменят влакове, защото или нямат локомотиви или нямат вагони или и двете. Що за управление на железниците е това, което гледа да не развива основната си дейност, а само да го източват все повече. Ако го управляват лошо, то е на загуба и държавата помага. Порочен кръг ...
прехвърлят едни пари от БДЖ в НЕК и обратното.всичко е ЦИРК, само в нашата мила родна страна железницата е на загуба и никой не иска да я ползва защото не става за нищо.Помня студентските години, как сладко се пътуваше зимно време с влак и бе топло. Сега 20 години по късно гледам са същите вагони.... но вече амортизирани.
Защо БДЖ ще ремонтират мотрисите на цената на нови? Това ако не е скандално, не знам кое е! Защо БДЖ наглася поръчки за фирмата ЖП Тракция?Защо последния финансов отчет на БДЖ е от 2015-та?Защо няма отчетност за продадените билети? Все още "новата" билетна система не е въведена навсякъде. След "успешната" реформа на директора Владимиров, вече БДЖ от излишък на локомотиви има недостиг. А сега след всички реформи за стабилизиране на железниците са изчерпани, се налага държавата да го спасява
Време е БСП да питат, нужна ли е тади деструктивна партия на България? Ние нямаме нужда от вайнствена Русия и от омразнота партия БСП. Да се махат и хубавата ни Родина да върви напред.България без комунисти.
БСП пита: Правомерни ли са плащанията на БДЖ за ток