96

галилей

преди 4 години

Затова трябва ел.енергията да е от АЕЦ, или ВЕИ. Ако вместо от ауспусите на ДВГ, газовете литнат през комина на ТЕЦ-а...."Танту за кукуригу" От къде идват тези емисии двуокис, при направа на батериите???

95

Turbo Diesel

преди 5 години

Много мразим някой да ми дава акъл и да ми турга забрани.Ще си карам TD-изела и ми е през питона за някои еко лобисти и техните далавери

94

Анонимен

преди 5 години

Толкова неграмотна статия, но това е подготвено за същата неграмотна публика като автора!

93

пак ъм Пешо

преди 5 години

та само да довърша относно тази платена дезинформация на скапаните производители на бензинови и дизелови смърдилници които не искат да влагат милиарди за да си реорганизират производството на екологични коли та само да попитам затова ли в Германия по всички високи места има ветрогенератори и на всяка втора къща има по 10 слънчеви панела а? а Франция има десетки атомни реактори ?щото не мислят сигурно да се орказват от смрадливите въглища може би?а в летните жеги в Приж забраняват дизеловите коли

92

Пешо

преди 5 години

пълни глупости !! и вие вярвате че някакви институти не са направили поръчкови изследвания и не са взели пари за това? в германия смятат да спрат да произвеждат двигатели с вътрешно горене през 2030 година. 2019 Сааб спира да прави дизелови коли ! как мислите дали германците са толкова *** че да не отчетат всички плюсове и минуси и да инвестират милиарди в електромобилите! освен това една литиево-йонна батерия веднъж произведена може да се рециклира и се отделят 100 пъти по-малко вредни емисии

91

ОБЕКТИВЕН

преди 5 години

БЕНЗИН, искам да кажа тука само едно нещо. Ти си пълен *** и мозъка ти е силно замърсяващ социалното пространство. Така е ***, така е!

90

123

преди 6 години

Еми така е, ама всички си траят, че едни хора са купили едни мини, пък никой не им иска продукцията иначе.

89

Анонимен

преди 6 години

До ttt Не мисля, че е така. Ако някой искаше да изрита бедните собственици, щеше просто да увеличи данъците, като тези в Дания и Сингапур.

88

Неочаквано тъп.

преди 6 години

Ам чи тез батерии си ги правят някъде,не в моя град,мен кво ме интересува че там и около този завод ще е замърсено,мен ме интересува около мене да няма пушещи ауспуси,шум на тракащи дизели и двигатели и т.н.А колко моторно масло се използва за цялостната експлоатация на автомобила.Ако животът и е 500х.км.това са примерно 200-300л.което се изхвърля уж де,а колко автомобили с ДВГ има в света,електрическия автомобил е в пъти по необходим за човечеството,стига с тияДВГ двигатели,2018г.сме,мислете.

87

Гоги

преди 6 години

Да. Лобитата на фосилните горива са навсякъде. Аз предпочитам да карам зад електромобил. Това е главната полза уважаеми. В гъсто населените места /и не само/ползите са огромни. Вашето ДВГ не бълва само CO2, а и един куп канцерогенни вещества. Да не говорим, че в сиви държави като нашата, произходът, съставът и качествата на горивото са меко казано съмнителни. Амин.

86

Ге

преди 6 години

Да. Либитата на фосилните горива са навсякъде. Аз препочитам да карам зад електромобил. Това е главната полза увацаеми. В гъсто населените места /и не само/ползите са огромни. Вашето ДВГ не бълва само CO2, а и един куп канцерогенни вещества. Да не говорим, че в сиви държави като нашата, произходът, съставът и качествата на горивото са меко казано съмнителни. Амин.

85

Само питам

преди 6 години

Аз като карам на газ по-еко ли съм от електромобилите?

84

Бензин

преди 6 години

Само бай *** карат тея пушаци дизелите

83

Анонимен

преди 6 години

A бе развитието на хората не е по-различно от тва на еволюцията в природата... нещата се случват бавно и славно и са в следствие на премахването на несъвършенствата. Гледам, първия полет със самолет e от преди 100на години и хората са го имали за некво чудо, а сега си е даденост... его сега се гласят хора да пратят на Марс, което също се приема все още за научна фантастика, нищо чудно след 100на години и тва да е вече даденост... тъй че... електромобилите за въпрос на време

82

niki

преди 6 години

То хубаво, ама там ,където токът е произведен от ВЕЦ или АЕЦ???

81

Факт

преди 6 години

В Германия на човек от наслението се падат 22 пъти повече изминати километри от автомобилите за определен период от време в сравнение с България. Затова в Германия колите са голям замърсител, а в България са малък замърсител, но Бай *** едни си знае едни си бае - Бай ***, дизеляците, дишаме отровите, ....

80

До пена

преди 6 години

Уважаема г-жо Пена, литият е наистина широко разпространен елемент, но има неприятна подробност - няма го в концентриран вид, винаги е малък примес към определени скални породи. Преведено - трябва да пречистите тонове скална маса, за да получите грам литий. Бавно, енергоемко и скъпо. Оценките за добиваемите количества варират между 15 и 20 млн. тона. Ще стигнат само за няколко поколения от по 60-100 млн. електромобили.Ентусиазмът Ви е бабапенин, следователно, уважаема г-жо Пена...

79

lol

преди 6 години

колегата вече е писал по въпроса, но нека добавя. Бай *** и сега се оглежда за машини дето вървят на дървени въглища и няма търпение да въведат забраната в Германия, за да прибара някой 10 годишен дизеляк. Това, че после всички му дишаме *** него не го интересува, той на тоци няма доверие. А статията е повече от ясно, че е поръчкова. Производвството на батериите не е в центъра на града, че да го дишаме тоя CO2, за разлика от таралястниците ви и кълбетата от дим, които оставяте.

78

Тошо

преди 6 години

Слушайте хора , явно сме си тук за да си чешем езиците . Колко различни алтернативни горива са изобретени до сега? Много ама патентите са изкупени от арабските шейхове , които няма да ги пуснат докато нефта не свърши! Защо ли Никола Тесла си е разрушил изобретеният ел.автомобил? Дали човечеството не е било готово за това или е искал много пари за патента?

77

Истината

преди 6 години

Отдавна се знае, че производството, експлоатацията и извеждането от експлоатация на ел.колите замърсява повече от това на колите с ДВГ. Не знам къде е новината тук!