стига викахте такива дето плащат за за сглобка 700 лв, искаме райзвойните центрове или част от тях, герб изобщо си нямат представа как се управлява държава
С какво ги каните тия автомобилни производители? С кадърна работна ръка? Щото евтината работна ръка вече трябва и да е кадърна. Или може би с новите пътища, модерният ЖП транспорт, плавателните реки, пристанищата с голям капацитет или с газо и петроло проводите. Най-скъпото нещо за една фирма е ЛОГИСТИКАТА и ако нямаш изградени транспортни връзки и локални пазари всяка една фирма ще предпочете да плаща по-скъп труд и по-високи данъци но да не се занимава с транспорт! За корупцията да не говори
Помислих,че са събрали Еърбъс, Бойнг,Локхиид Мартин,Дженеръл Електрик Авиейшън,Сафран,Рейтиън,Бае Системс,Леонардо, Ролс-Ройс, но съм се объркал.
До 943849865Стига глупости с тез кадри наготово,бе!Ще се научите да правите както на запад,там си обучават кадрите постепенно,ще се научите да влагате време в обучение!Да не говорим пък колко българи са си намерили работа без квалификация и език на запад и са се научили с времето,вие искате все наготово и все някой ви пречи,аман!
В Тайланд няма нито един затворен автомобилен завод от 1960 година насам.Концерните които произвеждат там са BMW,DAIHATSU,FORD,HONDA,ISUZU,MAZDA,MERCEDES-BENZ,MG,MITSUBISHI, NISSAN,TATA,THAI RING, TOYOTA, VERA,VOLVO,VOLKSWAGEN,YONTRAKIT. Кажете сега колко сте смотани?
Да инвестират в по-бедните райони,така хем населението ще има препитание и ще се задържи,хем заплатите не са толкова високи като в София,така ще си бъдат взаимно полезни.
Голям ключов играч е България - не се сглобява нито един автомобил (с изключение на китайксите, които само ние си ги караме) За кратко сравнение с другите ключови играчи - Унгария има завод на Ауди, Мерцедес, Опел, Сузуки. Чехия - Шкода, Тойота. Полша - Тойота, Фолксваген. Румъния - Дачия, Рено. В Словакия пак се сглобяваха някакви....изобщо големи сме много!
Не е вярно KFC ta знам за българин без грам испански език който забегна в Испания и там е поработил на поточна линия за перални , ама за малко щото в строителството тогава плащаха повече отколкото във фабриката за перални .
Чикън кадрите се създават.Няма сериозен бизнес в който хващат работника за яката и го слагат на поточната линия.Винаги има предварително обучение за спецификата на работата която ще се извършва.
Като знаят какво се случи с заводите за транспортни и строителни машини в Баховица,Червен Бряг,Ловеч, Ботевград,Шумен,Луковит,Пловдив,Асеновград,София,Кнежа,Луковит,Мизия,Брезник,Трън,Лом,Плевен няма да дойдат без солидни държавни дотации.
:))))))))))Даже с едно свлачище не могат да се справят!!!!!Тръгнали да канят ?!?Ако нещата са нормални ,никой няма да чака Покана !!!Кой бяга от хубавото ?!?Собствения си Народ не могат да задържат ,тръгнали да канят :))))
Какъв автобранш,беееее.Те и тия,които бяха вече избягаха,но ние се надяваме на други.Блажени са вярващите.
До 943849865Няма кадри, да. Кадрите ги изгониха същите тези работодатели. Сега реват, че няма кадри. Вадят пари, ама след дъжд качулка. Ниските възнаграждения се връщат като бумеранг при тия фирми. Важното е, че шефа да купи на сина си джип за 150 000 за бала, но за инвестиции в хора и стимули за качествена работа - пари няма.
т.е. всички вредни и опасни за здравето, и най- ниско платени производства на автомобилни части.
Каним автобранша на Европа в индустриалните ни зони