31

Анонимен

преди 6 години

До 303.5-3.7 хаха, то да не върви с изпаренията.

30

въпрос

преди 6 години

В нафтата няма азот.Да не би дизеловият двигател да изгаря азота от въздуха?И ако азотният двуокис има отношение към астмата защо честотата на астмата при децата в САЩ е 2-3 пъти по висока отколкото в ЕС?Там дизеловите коли на практика не съществуват.

29

До 9

преди 6 години

И аз карам приус. И аз съм такси и зимата се качва макс 4.5л лятото е на 3.5-3.7л градско и то я засичам от колонка не на компютър. Колата верно е за пенсионери ама чак пък 6.7л. Има видеа в интернет виж ги и се научи как се кара че чини ми се караш си я каруцарската с тоя разход

28

1.9 tdi

преди 6 години

Няма да се дадем !

27

Анонимен

преди 6 години

Тойота никога не говорят празни приказки.Дизека е само за товари.

26

Цец

преди 6 години

Трябва да се забрани от утре вноса на дизелови автомобили в България под Евро 6....Колкото по-скоро, толкова по-добре.

25

Щирлиц

преди 6 години

До До neo5Бензиновият двг по-бързо вдига обороти,но по-бързо ги губи.Дизелът е обратно,та няма нужда от "бързо превключване".Това е и една от причините да е по-икономичен.

24

Анонимен

преди 6 години

Защо спирате и удряте със забрана леките коли,бре!Амииии,направете бензинов двигател и хибрид за камиони,за основният замърсител-градски транспорт!Да,ама там не се бара!Защото там има ръка бизнесът,който по никакъв начин не трябва де се бара,особено разходите и печалбите му!А,за населението?Кой го пита!Слагай му забрана и го цоцай!Едно е да поддържаш нормална кола,друго си е хибрид!И бензин ще наливат,и алъш-вериш с ток ще правят!И на бензиностанции ще плащат,и на ЕРП-та!А за ремонта-не питай!

23

Анонимен

преди 6 години

а ***, дето горят гуми и парцали кога ще ги забранят?

22

Анонимен

преди 6 години

Supra изглежда много яко !

21

Анонимен

преди 6 години

До 21Да чувал за Le Mans, за Audi R10? Това което казваш са пълни глупости. Пробвай да ги сложиш тези 280 кончета от 2 литров мотор на едно Q7 например, за да видиш колко често ще сменяш съединител. Или пък тръгни с твоята бензинка и 280 кс от София до Варна през Бургас и обратно срещу едно ТДИ 170кс, с условието всеки да кара според закона, да видим кой ще стигне пръв. Няма да си ти, щото ще ти трябва по често зареждане. Това кой мотор е по хубав е доста субективно.

20

До neo5

преди 6 години

Радвай се на камиона, аз карам бензин 2.0Т с 280 кончета, влезе ли в обороти става оса. Доста чипосани 2.0 ТДИ-та са ми дишали пушека, особено има ли завои изискващи често превключване, динамиката на бензина е незаменима.

19

Жеко

преди 6 години

Новите батерии(които се продават навсякъде в момента), не са вредни за природата

18

Жеко

преди 6 години

Покарай електричка neo и ша видиш де се крие Powera(карам дизел с 650NM)

17

neo5

преди 6 години

Няма земна сила, която да ме откаже от Diesel Powera :) Взех си наскоро 2.0 TDI 170 HP, как се наема това чудовище... не е като бензиновия агрегат.

16

man

преди 6 години

Съвременни дизели с AdBlue практически не произвеждат NO2..

15

Анонимен

преди 6 години

Дизелът е за трактори и комбайни на полето. Време беше да спрат с дизеловата лудост.

14

Анонимен

преди 6 години

Айде да им е хаир на скъсаняците и пишман баровците, сега ще гръмнат с печки нововнос от Германия. Още по-зле ще стане положението в големите градове в България.

13

До 7

преди 6 години

Фини прахови частици. В Евро 5 и Евро 6 има еднакви норми за замърсяване с фини прахови частици за бензиновите и дизеловите коли. С други думи и бензиновите замърсяват колкото дизеловите. Ти си мислиш за колите преди 50 години.

12

пепи

преди 6 години

А газовите инжекциони колко замърсяват.