12

Анонимен

преди 6 години

До Не разбирамIQ точките ми се смъкнаха докато четох този коментар. Не бяха много, но вече намаляха драстично.

11

Запомнил целият урок

преди 6 години

Дрън, дрън, дрън... и звън.

10

Щерю

преди 6 години

Литература. Урок първи: - Слушай внимателно, иначе ще ти пръсна китарата в кухата кратуна и прочие...

9

Анонимен

преди 6 години

В училище ни учиха глупости, в университета ни учат глупости, всичко което се преподава е илюзия и колкото повече задълбавам в него се убеждавам в това. Никой никъде не ти показва реалността на нещата, че сме безсмъртни богове, които имат аватар и живеем в матрица. Цялата теория на големия взрив и всичко свързано с темата е приказка за бавноразиващи се. Всичко е куха теория, дори психологията не е наука, а измислена психологическа алхимия. Единствено приложните науки, имат стойност.

8

10

преди 6 години

До 7И в Средновековието 2+2 е било равно на 4!?А тази по история дето правила само презентации ще й кажа, че на кандидат-студентския изпит в университета не приемат с презентации, макар,че не ги отричам!

7

Анонимен

преди 6 години

Не може винаги да тънем в средновековието, все някога и феодалния строй трябва да премине в ново общество. Държавата както винаги е стожер на промитите мозъци и последна ще се промени.

6

даскал Пандо

преди 6 години

Понеже в Бг училищата се използват много алтернативни методи,затова неграмотността е навсякъде !!! Много на място по-надолу някой отбеляза ,че това са методи за бавноразвиващи ! Но нали идва от ,,братските,, САЩ, трябва да сме горди ,че се прилага и в Бг !

5

хайде и тази патица

преди 6 години

Каква сугестопедия? Тази щуротия е за бавноразвиващи се деца.

4

Анонимен

преди 6 години

Айде пак новатори!!! Помня като въведоха експерименталната с-*** на акад.Сендов, носех на брат ми одеала и възглавница в понеделник, че те бяха още 6 годишни и нямаха толкова сила. 12 години бяха обект на експерименти. Добре че повечето завършиха после висше, и станаха "хора".

3

Анонимен

преди 6 години

Имам позната ,която е преподава история на 10-12 клас. Нейните ученици подготвят презентации ,ходят екскурзии свързани с материала, учат доброволно и с желание!Какво лошо има информацията да се поднася с подход , различен от традиционния , когато има видим ефект?

2

10

преди 6 години

А държавните стандарти предвиждат ли в часа по биология учителката чрез стрийптиз да улеснява изучаването на органите на човешкото тяло?Животът , както и ученето не са купон!Но като елемент в учебния процес може, няма лошо.То и без това цялата ни държава е едно трагично шоу.Те, управниците ни смятат да свикнем с това и да понасяме, но жестоко се лъжат!Ще има Видовден рано или къдно!

1

Не разбирам

преди 6 години

Защо е нужно всичко това на нормално и здраво дете? Ако е болно - да, ще го развеселява. Но смятам, че подобни "иновации" само създават у децата лъжливото впечатление, че животът е шоу, едно непрекъснато забавление, което, ако не получат после, ще следват истински драми.