Правят сто неща, но твърдо отказват да въведат системата за такусване. Защото трябва определени етноси да се возят гратис, нали?
От къдя на къдя билет 2 лв.? Къде го има това?И защо, аджеба, билета се плаща само от непривилегировани граждани от български етнос? Бойче, Фандъче, кога бе сладури? Кога ще почнем да таксуваме прегорелите? Нещо взе да ни омръзва. То така са народите - търпят, търпят и после... спират да търпят.
По -добре нощни маршрутки.Автобусите са прекалено големи,а и в маршрутка няма как да се пътува гратис защото се плаща при качване на шофьора.
...за неограничен брой пътувания в интервала от полунощ до 4:00 ч. сутринта, когато ще се движат линиите....Рай за пияндурниците и клошарите.Да му мислят шофьорите които ще ги дондуркат.
заплатите при комунизъмът както казваш, бяха 200 лева. но това бяха хартии с които можеш да си купиш само определена стока, нещо като лотариен билет, защото нямаше стоки и се купуваше на лотариен принцип, днес има , после не се знае кога има. та икономиката която рекламираш и ти е в главата е на голата вода, леля и. ама тва бетонните глави сте си така. пример - чакаш за телевизор по една година под номер в РУма. Е кви са тия пари бе ало. това не е банкнота ами лотариен билет.Я се образовай малко
Намалението на акта е rлynaвo, понеже хората от дума не разбират и няма да се научат да си плащат масрафа. За това трябва малко насилие.
Каква е логиката билета да е по-скъп, а глобите по-ниски? Да се стимулира гратисчийството ли? Ясно е, че шофьорите ще искат по-високо заплащане за нощен труд (което е нормално), ама не лапате ли вече достатъчно, че поне на същата цена да ги оставите билетите?
За да ме спечели обратно като клиент билета трябва да стане 10ст. и с неперсонализирана безконтактна гривна за 1000 пътувания в годината. Ако бъде открадната само неперсонализиран притежател на пин кода да си я възстанови. Сега мога да си купя колелоо за 200 да го карам и да го продавам всяка година на 100лв загуба да си купя чисто ново. къде ми е ползата да го чакам по 10-20 минути за да се тъпча като сардина за да стигна 20 минути по-бавно. 40 минути загуба всеки ден.
При социализма когато билетчето беше 6 ст. българирите нямаха тоалетна хартия и банани а днес при капитализма магазините са пълни с изобилие от тоалетна хартия и банани.
тоа нощния транспорт ше бъде психотрилър трагедия като знам кви хора има в нашия голям европейски град...куентин тарантино ше направи нов филм ноар
ВАС какво реши по въпроса с цената на билетите? Това да се намаляват глобите и да се премахне билета за багаж ми изглежда малко като едно споразумение да си остане същата цена от 1.60 за сметка на някои отстъпки. Много хубаво не е на хубаво е казал народа *** проблема с поговорките е че произлизат от реалния живот и не са току така създадени. Дали е мъдър народа да не им вярва на чорбаджиите от СКГТ или не ще видим. Но мъдрия човек не се надява да е прав а да сгреши. Защото няма мъдри оптимисти.
Ако билетчето през комунизма е било 6 стотинки а днес и 2 лв, то се е вдигнало 33 пъти по толкова ! Ако заплатите през комунизма бяха 200 лв а днес са 500 то те са се вдигнали 2 пъти и малко ! въпрос ? Колко трябва да са заплатите според билетчето ? Отговор ! Над 7 000 лв ! Къде отиват парите от заплатите ви в шиб...я капитализъм ?
Софиянци искат евтин билет хаха а като вземате двойни заплати а някъде тройно от др част на България не се оплаквате
Спаси София са тролска организация на заплата към общината. Идеята е да прокарват уж идеи на гражданите, а всъщност прокарват маскирани идеите на общината и получават за това апетитни държавни поръчки като например ремонт на парка Камбаните. Там прилaпаxа по 3000 лева за пребоядисване на кошче
Искам да прекратите гратисчийството веднъж и за винаги.Гърч и за шведите,и за шведизираните българи.
София, скоро: Нощни автобуси с билет – 2 лв., по-ниски глоби...