63

казаное

преди 6 години

Определящо в случая е качеството на услугата. Практиката показа, че нови клиенти се печелят, ако се промени графикът на обществените превозни средства, така че те да се движат на по-чести интервали и ако мрежата на обществения транспорт обхване по-широки градски части

62

Анонимен

преди 6 години

Кои факти са спорни?Може би има зелен пояс около Цариградско след Борисовата и алея Яворов?Да не говорим за новите булеварди, където фасадите на "модерните" нови сгради са на асфалта.Хубаво, урбанизацията е глобален феномен, но като дойдат хората от провинцията трябва да мине поне едно поколение време за да почувстват децата им София като роден дом.И тези хора от провинцията като се настанят в общинската власт и си е ....

61

Веско

преди 6 години

Всеки дърпа чергата към себе си и вади спорни факти за доказателства. Единствения начин да се ограничи замърсяването е бензин да стане 10 лева. А колите над 2 тона данък 3000 лева, че заемат много място. Тогава просто ще се ограничи гъзарията по естествен път

60

Анонимен

преди 6 години

След дивия капитализъм наречен преходен период София се презастрои диво и в тревните площи без паркоместа, без зелени пояси около булевардите, без санитарни норми за разстояние межфу сградите- факт!Не можем да върнем времето назад, но можем да изискваме от общинарите.Аз съм по рождение от Стрелбище, работя в Иван Вазов.Ами половината улици на Иван Вазов са двупосочни, с паркирали коли от двете страни, а в Стрелбище новите сгради по правило са върху старите тревни площи.Какво правим сега?!

59

Анонимен

преди 6 години

Бях в Испания на почивка. Колите бяха на тротоарите. Вървиш по улицата. Хайде не лъжи. Доста хора сме ходили на много места по света.

58

Край

преди 6 години

Паля се за колите защото проблемите с тях са ИНДИКАТОР че българите не могат да организират държава и общество.В бяла държава -кола на тротоар няма. Не щото имат безплатни за всички.България ще се оправи като последната кола слезе и повече никоя не се качи.

57

Край

преди 6 години

Тоя с евро 7 евро 8 и пр. Да си отвори наивните очички - 2/3 от колите в София са без катализатори и без ФАП филтри. По вървят така. При продажба даже се изтъква като предимство.

56

Край

преди 6 години

Навсякъде по света колите са по-малко от местата за паркиране в София е обратно. И който си мисли че местата могат да станат много повече може да ходи да се гръмне.Що се не пробва да се турне на тротоара в Солун/Белград/Букурещ/ Истанбул и да обясни че го е направил за де не плаща зона.

55

Анонимен

преди 6 години

В София колите, които не са по Евро 3,4,5 или 6 са около 12%. Евро 4 е от 2005 или 2006 година, а Евро 3 е от 2000 или 2001 година в зависимост от вида на МПС-то. До 5-10 години в София почти няма да има коли без поне Евро 4.

54

До 53

преди 6 години

И какъв данък ти като пешеходец плащаш наравно с притежателите на коли? Второ, хубаво, вдигат данъците за колите и вместо по 10 милиарда лева, в джоба на мафията започват да влизат 11 милиарда лева. Какво печелиш ти, какво печели и притежателя на кола от по-висок данък за колите?

53

Анонимен

преди 6 години

Единственият начин е да се увеличат данъците на колите, защото аз като пешеходец не желая да плащам наравно с притежателите на коли.

52

До 51 гочо

преди 6 години

Дизеловите коли от последните 10 години, замърсяват в пъти по-малко от старите бензиново-газови пушилки.

51

гочо

преди 6 години

А защо,никой не дава статистика на колите с газова уредба????Добре настроена покрива нормите на Калифорния.Повечето коли са на газ и замърсяват в пъти по-малко от старите дизелови пушилки!

50

Анонимен

преди 6 години

Навсякъде по света, когато колите станат повече от паркоместата, започват да паркират по тротоарите. Задължение на общината е да намери решение, а не да глобява заради собствената си некадърност.

49

Анонимен

преди 6 години

Паркиране в Зелена зона - до 4 часа, КОгато си на работа ти трябва 9-10 часа. Къде ще паркираш? В зеленета зона ли или там, където няма ограбничение за времето на паркиране? Защо поне веднъж не помислиш преди да пишеш?! И да, 1 лев за 10 часа е 10 лева на ден. При 20 работни дни е 200 лева, което не е малко.

48

Край

преди 6 години

Що спорове бяха за това глобата за паркиране на тротоар да стане ли 200 лв. и какво като стана. Фандъкова не иска да я прилага - за да я избирате и да ви пипа паричките после.

47

Край

преди 6 години

Бе кой ще ви прави паркинги - нали трябва да се плаща после. Я вижте какво е в кварталите до зелена зона. За да не платят 1 лв. в зоната в съседните квартали всичко е в коли - нема тротоар нема градинка нема площадка всичко е заринато.Българина иска БЕЗПЛАТНО.Виждат се и коли по 100 хил и нагоре лева на безплатния тротар.

46

Анонимен

преди 6 години

Крайно време е да се започнат строежи на позземни паркинги. В момента София се нуждае от допълнителни половин милион паркоместа в закрити паркинги. Утре ще се нуждаем от милион, а нищо не се прави.

45

Анонимен

преди 6 години

Нека бъдем реалисти! В София колите само изглеждат много, защото паркингите масово ги застроиха, започна едно хаотично презастрояване навсякъде в София, колите вместо в подземни паркинги, са по улиците и пречат на движението. Има огромно презастраховане с поставянето на светофари навсякъде, а това води до поне 10 пъти по-малка пропускателна способност заради светофара, води и до по-голямо замърсяване заради чакащите в задръстване коли. Очевидно е, че колите ще се увеличават, но е крайно време з

44

Анонимен

преди 6 години

Вчера писаха, че препаратите за миене, замърсяват колкото автомобилите. На друго място преди време прочетох, че една цигара замърсява повече от работещ съвременен дизелов двигател