Нека се поучат от Северна Корея. Градски транспорт - 0,01щатски цент, Метрото - 0,03щатски цента. Частните автомобили са забранени със закон! Там си дишат чист въздух, а другите се тровят...
За мен си е безплатен, возя се гратис от два месеца като братята роми и съм много горд със себе си.
Разликата между замърсяванията в България и в богатите държави в Европа, като Германия са от земята до небето и да прави сравнение, може само някой, който изобщо не знае за какво става въпрос или е манипулатор. В България наднормено замърсяване има единствено с фини прахови частици в студените дни заради изпозлването на твърдо гориво - гуми, въглища, дърва и т.н. В Германия няма замърсяване с ФПЧ, но има замърсяване с азотен диоксид и затова гледат да ограничат транспорта, особено тежкия, който
Сравнили посткомунистическа България с капиталистическа богата Германия.Такива статии са толкова изкуствени, че няма накъде.
От време на време ползвам градския транспорт в София без трамваите. Ами к'во да кажа - за Метрото си купувам 10 билета за общо 12 лв. и за наземния транспорт също 10 билета за 12 лв. За Метрото съм стриктен, но за тролеи и автобуси рядко дупча билет. В моя случай, тъй като не съм чест ползвател на градския транспорт картите не са ми изгодни.
БЕЗПЛАТНО Е САМО сиренцето в капана за мишки. Всичко друго се взима от данъкоплатците.Иначе казано, много неща могат да бъдат безплатни. В чужбина са правени опити за "безплатна" вода- определя се годишна такса се включва в данъка. Спестяват се разходи за водомери, отчетност, инкасатори, фактуриране, счетоводство и т.н. От това, цената на водата пада с 30%.Подобни икономии- % от продажби на билети и карти, заплати за контрольори и т.н. ще свалят разходите, които формерат цената на 1 км превоз.
Не ги слушайте, кой знае каква тесла ни готвят. Спомнете си приказката за лъжливото овчарче ! Един път стомна за вода, втори път, на третия път - счупена !
На избори за кмет да се гласува по месторабота(законна),а не по регистрация+притежаването на не по-малко от 1/4 идеална с част от недвижим имот в землището на населеното място.И току виж сме проимали читав кмет
Няма да изчистите въздуха по тоя начин другарко Фандъкова докато си имате неадекватен заместник по транспорта.С неадекватните му нови мерки/да намали скоростта на 30 км. в час ; да разшири залената зона. ......и тн./ами ако несте минавали през центъра в пиков час скоростта е 10 до15 км. в час.И какво излиза колкото повече държиш автомобилите на място толко повече ще говориш за вдигане цените на /такси и данъци/,ще накарате пунктовете за техниччески прегледи да закупят още някакви уреди и тн.и..
Само за протокола: "годишен билет, който да им позволи да пътуват неограничено с автобусите от градския транспорт. Той струваше първоначално 29 евро, а днес - 44 евро. " 88 лева за година при малко по-късно различен доход.
И сега градския транспорт е безплатен за индиянците от крайните квартали дето горат кабели и пластмаси докато другите плащат 50 лв за карта а контролиорите глобяват баби за по 200 лв със съдействието на полицията демокрация равенствно сами см евиновни сиг
Само хора идващи да работят със личните си автомобили в София трябва да имат право през седмицата да шофират на територията на София, останалите ще се возят на разкошния градски транспорт.
Как ще накарате на хора дето са на половин туба бензин(като перничани) от София да не идват с автомобилите си?
Защо са се провалили, ами много просто нямат си кметове като Картофелия и този новия зурльо по транспорта! Не знаят да лъжат и да гепят! Един ден и айде чиба, стига ви толкова гювеч! Сега нови зелени зони, пак кинти ще падат, пак ще има за гепене! Да ЖИВЕЙ!
Пуснете БЕЗ ПАРИ ВСИЧКИ В МЕТРОТО..Изградено е с Ограбени милиарди от народа.НАгли масови убиици цакат милиони дневно с холограмни оръжия маскирани като билети и карти.Ползват нов техника за декодиране и трайно увреждане чрез проследяване на холограмните обемни скенери.Не може да хвърлите опасния билет заради контрольори..
Градски транспорт за без пари? А дано, ама надали...