20

Кики

преди 6 години

Нека се поучат от Северна Корея. Градски транспорт - 0,01щатски цент, Метрото - 0,03щатски цента. Частните автомобили са забранени със закон! Там си дишат чист въздух, а другите се тровят...

19

Анонимен

преди 6 години

За мен си е безплатен, возя се гратис от два месеца като братята роми и съм много горд със себе си.

18

Анонимен

преди 6 години

Разликата между замърсяванията в България и в богатите държави в Европа, като Германия са от земята до небето и да прави сравнение, може само някой, който изобщо не знае за какво става въпрос или е манипулатор. В България наднормено замърсяване има единствено с фини прахови частици в студените дни заради изпозлването на твърдо гориво - гуми, въглища, дърва и т.н. В Германия няма замърсяване с ФПЧ, но има замърсяване с азотен диоксид и затова гледат да ограничат транспорта, особено тежкия, който

17

Анонимен

преди 6 години

Сравнили посткомунистическа България с капиталистическа богата Германия.Такива статии са толкова изкуствени, че няма накъде.

16

Анонимен

преди 6 години

От време на време ползвам градския транспорт в София без трамваите. Ами к'во да кажа - за Метрото си купувам 10 билета за общо 12 лв. и за наземния транспорт също 10 билета за 12 лв. За Метрото съм стриктен, но за тролеи и автобуси рядко дупча билет. В моя случай, тъй като не съм чест ползвател на градския транспорт картите не са ми изгодни.

15

До 7

преди 6 години

Че те и сега си се возят аванта и нищо не им казват. Само на българите се вдига скандал...

14

Жо

преди 6 години

БЕЗПЛАТНО Е САМО сиренцето в капана за мишки. Всичко друго се взима от данъкоплатците.Иначе казано, много неща могат да бъдат безплатни. В чужбина са правени опити за "безплатна" вода- определя се годишна такса се включва в данъка. Спестяват се разходи за водомери, отчетност, инкасатори, фактуриране, счетоводство и т.н. От това, цената на водата пада с 30%.Подобни икономии- % от продажби на билети и карти, заплати за контрольори и т.н. ще свалят разходите, които формерат цената на 1 км превоз.

13

Анонимен

преди 6 години

Искам да видя Крусев да ходи на работа с колело и това може да сляза от колата.

12

бай ПЕТКО

преди 6 години

Не ги слушайте, кой знае каква тесла ни готвят. Спомнете си приказката за лъжливото овчарче ! Един път стомна за вода, втори път, на третия път - счупена !

11

Анонимен

преди 6 години

На избори за кмет да се гласува по месторабота(законна),а не по регистрация+притежаването на не по-малко от 1/4 идеална с част от недвижим имот в землището на населеното място.И току виж сме проимали читав кмет

10

Някой си.

преди 6 години

Няма да изчистите въздуха по тоя начин другарко Фандъкова докато си имате неадекватен заместник по транспорта.С неадекватните му нови мерки/да намали скоростта на 30 км. в час ; да разшири залената зона. ......и тн./ами ако несте минавали през центъра в пиков час скоростта е 10 до15 км. в час.И какво излиза колкото повече държиш автомобилите на място толко повече ще говориш за вдигане цените на /такси и данъци/,ще накарате пунктовете за техниччески прегледи да закупят още някакви уреди и тн.и..

9

Анонимен

преди 6 години

Само за протокола: "годишен билет, който да им позволи да пътуват неограничено с автобусите от градския транспорт. Той струваше първоначално 29 евро, а днес - 44 евро. " 88 лева за година при малко по-късно различен доход.

8

Анонимен

преди 6 години

И сега градския транспорт е безплатен за индиянците от крайните квартали дето горат кабели и пластмаси докато другите плащат 50 лв за карта а контролиорите глобяват баби за по 200 лв със съдействието на полицията демокрация равенствно сами см евиновни сиг

7

Анонимен

преди 6 години

и сиренцето в капана е безплатно ! сега разкажете - къде е уловката !

6

Анонимен

преди 6 години

Само хора идващи да работят със личните си автомобили в София трябва да имат право през седмицата да шофират на територията на София, останалите ще се возят на разкошния градски транспорт.

5

Анонимен

преди 6 години

Аз от години съм гратисчия и се радвам на по скъпото билетче защото пестя повече

4

Анонимен

преди 6 години

Как ще накарате на хора дето са на половин туба бензин(като перничани) от София да не идват с автомобилите си?

3

кво стаа

преди 6 години

Защо са се провалили, ами много просто нямат си кметове като Картофелия и този новия зурльо по транспорта! Не знаят да лъжат и да гепят! Един ден и айде чиба, стига ви толкова гювеч! Сега нови зелени зони, пак кинти ще падат, пак ще има за гепене! Да ЖИВЕЙ!

2

Анонимен

преди 6 години

Да сляза от колата за да се возя в претъпкания и мръсен градски транспорт, а дано ама надали.

1

В Метрото без ПАРИ

преди 6 години

Пуснете БЕЗ ПАРИ ВСИЧКИ В МЕТРОТО..Изградено е с Ограбени милиарди от народа.НАгли масови убиици цакат милиони дневно с холограмни оръжия маскирани като билети и карти.Ползват нов техника за декодиране и трайно увреждане чрез проследяване на холограмните обемни скенери.Не може да хвърлите опасния билет заради контрольори..