24

ВЛТИ

преди 6 години

Импрегнирането на дървото е скъп процес,а без него якостта на дървото е достатъчна само при определена доста голяма дебелина."Успяхме да вградим батерията вътре в рамката"-усложнили и окрехкотили я. Получаваме красиво съоръжение,за да си го караме в хола.Всъщност имам кафеварка с: интернет свързаност,GPS проследяване,приложение за смартфон,с което може да се проследи местоположението й.А ако е фолио,имитиращо дърво,то бирата е друга.То рамка и от кюспе става-не си гладенНАКИСВАЙТЕ ***

23

dp

преди 6 години

Когато бях 6-и клас от дърво си бях скалъпил фотоувеличител.... в 8-и върху дървено шаси бях същил някакъв магнитофон който така и не почна да записва свястно но възпроизвеждаше достатъчно за да тормози махалата :). Дървеният материал ми идваше от кашони в които опаковаха "Джони Уокър", майка ми работеше в Кореком дето продаваха такъв скоч.Ама тия не са 8-класници та не съм сигурен доколко са за в новините, сума народ сглобява електроскутери и подобни неща...

22

Анонимен

преди 6 години

все преоткриваме топлата вода

21

Анонимен

преди 6 години

Понеже ни останаха малко гори хайде за изсечем и тях за едната тъпотия. Браво на инжинера, много е Еко!

20

Веско

преди 6 години

До КРЕТЕНАме верно си избрал ника.Дървото е един от слабите материали и лесно се цепи.По отношение на вибрациите е добър,че ги поглъща,но няма почти никаква якост на опън и натиск!?!От гореизброените твърдения само за вибрациите е вярно. Дървото е един от най-добрите конструкционни материали.

19

Анонимен

преди 6 години

"C познати, които имат опит в дървообработването" Ами сам като не можете да направите нищо, защото освен да приказвате празни приказки, и да се наричате дизайнери, друго не можете. Давайте да сечем още дървета и то от хубавите и качествени, за да правим велосипеди, щото видите ли дървото е "еко" и леко. Че карайте си с металните рамки-здрави и дълготрайни, изпотете си малко де.белите за.дници. Нали все за диети и отслабване говорите.

18

Vlad

преди 6 години

На краш тестовете как се представя возилото? Доста е неприятно да ти се счупи рамката по време на движение.

17

Анонимен

преди 6 години

Да направят carbon FAT ebike с 50км/ч 50кн пробег о под 1000лв.. Това дизайнерското могат да го показват в музей.

16

Mustang

преди 6 години

Bravo Mustafaaaa....vchera iazdeshe vmesto kon edin bukov klon s shumata ....ute pak s klona i shumata...ama inovacia... :-) ...darven e-bike! Davaiiii gringo ... gora ima... v boliwood ...

15

Анонимен

преди 6 години

до учудения 2: Целта на велосипеда е на първо място да се придвижиш от точка А до точка Б. Когато разстоянието е голямо е много добре да имаш електро задвижване, особено ако не искаш да миришеш на пот като отидеш на работа и нямате баня там (както в моята ситуация). Виж на връщане гледам повече да въртя, за спорта.Иначе по темата на статията: това е по-скоро арт проект, отколкото велосипед за мен. Като знам през какви камънаци минавам понякога, не мога да си представя да съм с дървена рамка...

14

Симо

преди 6 години

Това е дизайнерска работа, нормално е първите продъкти да са скъпи. Искат се много инвестиций и време за разработката, от прототип до продукт каквото имаме в случая. Отделно се искат още инвестиций за машини и труд и помещения за производството. Колелото е еко колело и е красиво и това е добър старт! Подобно колело с карбонова рамка е доста по по скъпо!Успех на Хлапето!

13

Симо

преди 6 години

Добро е, леко и красиво, прекалили с цената но това е първият опит, ще разберат, че така бизнес в Бг и европа не се прави, да вземат пример от китай!Радва ме, че има ентусиасти да създават и произвеждат в Бг!Тъ.пи.те ви коментари под ме, в коша за *** кактозаедно с драскачите им!Тези деца после ще пуснат еко дървен електромобил което ще е класика и арт работа амо кво ви разбират тик.вите как се започва бизнес. Аз бих си взел едно такова колело да подпомогна хлапето а не щото ми трябва ...

12

Анонимен

преди 6 години

прототипа си го бива , но си остава прототип, не го виждам това колело в серийно производство.Това дали има пазар в България, предимно сред по добре платените специалисти а те са предимно в София, а в София няма инфраструктура за велосипеди ,няма как да бъдат използвани там, в провинцията където има изградена инфраструктура за велосипеди , цената не отговаря на техните стандарти.

11

Анонимен

преди 6 години

искам карбонова рамка с вградени батерии и мотор в задното колело, не в средното движение и дървена рамка.

10

КРЕТЕН

преди 6 години

Много фантазия и никаква рационалност! Дървото е един от слабите материали и лесно се цепи.По отношение на вибрациите е добър,че ги поглъща,но няма почти никаква якост на опън и натиск.Фладера обаче е перфектен.Не случайно заради шарките най-скъпите ловни пушки се правят с приклади от орехово коренище. Този велосипед е много атрактивен,но не и икономически оправдан. А от българите са малко тия дето ще платят за изгъзици.

9

Анонимен

преди 6 години

Що не вземете да измислите и вие нещо,а!? Ама освен да плюете по цял ден - сигурно и в други сайтове друго надали може да правите!

8

Анонимен

преди 6 години

това "успяхме да вградим батерии в рамката" ми звучи почти като "успяхме да кацнем на комета"

7

Анонимен

преди 6 години

Незнам за какво ще се използва това творение на големата мисъл но нещо хич не ми вдъхва доверие?! Защо трябва велосипед да има ел. мотор и батерии? Това по скоро се доближава до едно времешните симсонки. Въртиш *** и палиш а когато си на баир помагаш на двигателя с ***. Направете чист велосипед от дърво така ще е по лек и по лесен за катерене на баири. Сложете му скорости като на бегачите и ще заприлича на нещо!

6

Анонимен

преди 6 години

В гршка сте. Дървеният велисопед не са го направили от дърво за да е достъпен и за най-бедните, а точно обратното - да го продават на богаташите, които не искат от стомана. Продават го за 3000 лева.

5

Анонимен

преди 6 години

Мега тъпо. Ама като от българи - толкова.