Импрегнирането на дървото е скъп процес,а без него якостта на дървото е достатъчна само при определена доста голяма дебелина."Успяхме да вградим батерията вътре в рамката"-усложнили и окрехкотили я. Получаваме красиво съоръжение,за да си го караме в хола.Всъщност имам кафеварка с: интернет свързаност,GPS проследяване,приложение за смартфон,с което може да се проследи местоположението й.А ако е фолио,имитиращо дърво,то бирата е друга.То рамка и от кюспе става-не си гладенНАКИСВАЙТЕ ***
Когато бях 6-и клас от дърво си бях скалъпил фотоувеличител.... в 8-и върху дървено шаси бях същил някакъв магнитофон който така и не почна да записва свястно но възпроизвеждаше достатъчно за да тормози махалата :). Дървеният материал ми идваше от кашони в които опаковаха "Джони Уокър", майка ми работеше в Кореком дето продаваха такъв скоч.Ама тия не са 8-класници та не съм сигурен доколко са за в новините, сума народ сглобява електроскутери и подобни неща...
Понеже ни останаха малко гори хайде за изсечем и тях за едната тъпотия. Браво на инжинера, много е Еко!
До КРЕТЕНАме верно си избрал ника.Дървото е един от слабите материали и лесно се цепи.По отношение на вибрациите е добър,че ги поглъща,но няма почти никаква якост на опън и натиск!?!От гореизброените твърдения само за вибрациите е вярно. Дървото е един от най-добрите конструкционни материали.
"C познати, които имат опит в дървообработването" Ами сам като не можете да направите нищо, защото освен да приказвате празни приказки, и да се наричате дизайнери, друго не можете. Давайте да сечем още дървета и то от хубавите и качествени, за да правим велосипеди, щото видите ли дървото е "еко" и леко. Че карайте си с металните рамки-здрави и дълготрайни, изпотете си малко де.белите за.дници. Нали все за диети и отслабване говорите.
На краш тестовете как се представя возилото? Доста е неприятно да ти се счупи рамката по време на движение.
Да направят carbon FAT ebike с 50км/ч 50кн пробег о под 1000лв.. Това дизайнерското могат да го показват в музей.
Bravo Mustafaaaa....vchera iazdeshe vmesto kon edin bukov klon s shumata ....ute pak s klona i shumata...ama inovacia... :-) ...darven e-bike! Davaiiii gringo ... gora ima... v boliwood ...
до учудения 2: Целта на велосипеда е на първо място да се придвижиш от точка А до точка Б. Когато разстоянието е голямо е много добре да имаш електро задвижване, особено ако не искаш да миришеш на пот като отидеш на работа и нямате баня там (както в моята ситуация). Виж на връщане гледам повече да въртя, за спорта.Иначе по темата на статията: това е по-скоро арт проект, отколкото велосипед за мен. Като знам през какви камънаци минавам понякога, не мога да си представя да съм с дървена рамка...
Това е дизайнерска работа, нормално е първите продъкти да са скъпи. Искат се много инвестиций и време за разработката, от прототип до продукт каквото имаме в случая. Отделно се искат още инвестиций за машини и труд и помещения за производството. Колелото е еко колело и е красиво и това е добър старт! Подобно колело с карбонова рамка е доста по по скъпо!Успех на Хлапето!
Добро е, леко и красиво, прекалили с цената но това е първият опит, ще разберат, че така бизнес в Бг и европа не се прави, да вземат пример от китай!Радва ме, че има ентусиасти да създават и произвеждат в Бг!Тъ.пи.те ви коментари под ме, в коша за *** кактозаедно с драскачите им!Тези деца после ще пуснат еко дървен електромобил което ще е класика и арт работа амо кво ви разбират тик.вите как се започва бизнес. Аз бих си взел едно такова колело да подпомогна хлапето а не щото ми трябва ...
прототипа си го бива , но си остава прототип, не го виждам това колело в серийно производство.Това дали има пазар в България, предимно сред по добре платените специалисти а те са предимно в София, а в София няма инфраструктура за велосипеди ,няма как да бъдат използвани там, в провинцията където има изградена инфраструктура за велосипеди , цената не отговаря на техните стандарти.
искам карбонова рамка с вградени батерии и мотор в задното колело, не в средното движение и дървена рамка.
Много фантазия и никаква рационалност! Дървото е един от слабите материали и лесно се цепи.По отношение на вибрациите е добър,че ги поглъща,но няма почти никаква якост на опън и натиск.Фладера обаче е перфектен.Не случайно заради шарките най-скъпите ловни пушки се правят с приклади от орехово коренище. Този велосипед е много атрактивен,но не и икономически оправдан. А от българите са малко тия дето ще платят за изгъзици.
Що не вземете да измислите и вие нещо,а!? Ама освен да плюете по цял ден - сигурно и в други сайтове друго надали може да правите!
Незнам за какво ще се използва това творение на големата мисъл но нещо хич не ми вдъхва доверие?! Защо трябва велосипед да има ел. мотор и батерии? Това по скоро се доближава до едно времешните симсонки. Въртиш *** и палиш а когато си на баир помагаш на двигателя с ***. Направете чист велосипед от дърво така ще е по лек и по лесен за катерене на баири. Сложете му скорости като на бегачите и ще заприлича на нещо!
В гршка сте. Дървеният велисопед не са го направили от дърво за да е достъпен и за най-бедните, а точно обратното - да го продават на богаташите, които не искат от стомана. Продават го за 3000 лева.
Българска разработка: Дървен велосипед с е-задвижване