12

varg

преди 5 години

Знам го бил съм вътре.

11

do 10

преди 6 години

Росене, не СДС-то, а Заврян Костов-Гаргамелов разби всичко. Да не забряваме червените му идеи и че е заврян зет на партийци.

10

наблюдател

преди 6 години

В една черна дупка, в едно черно измерение, в една черна галактика, на една черна планета, на един черен континент, в една черна държава, в един черен град, в един черен квартал, на един черен кей се чу дрезгавия глас на един черен областен управител: - Ей, Асане, стига гори тез гуми на кометата ми, че обгази всичко!

9

Анонимен

преди 6 години

До ???Е как защо, Американските, дето ни ги подариха работят и до днес...Шегувам се, разбира се. Нали помниш-тогава дирестивата бе тотално скъсване със СССР и всичката техника, внесена оттам, и замяната и със западна. Резултатите са видими на всякъде-от алмията до АЕЦ-а.Пълна скръб навсякъде, и многократно по-скъпа и сложна поддръжка, по правило извършвана не от местни специалисти, обучени, а от подделения на фирмата-производител в България. Печелят и от ремонта.

8

Анонимен

преди 6 години

До 11Не ги наричай демократи а хамелеони!

7

???

преди 6 години

Страхотни бяха тези Комети - возил съм се няколко пъти на тях. Не знам защо демократите ги спряха и потрошиха.

6

РОСЕН

преди 6 години

КОМЕТАТА БЕШЕ СОБСТВЕНОСТ НА БМФ ,КОЕТО СЕДЕСАРИТЕ ЗАТРИХА ,ЗАЕДНО С ОЩЕ ХИЛЯДИ ПРЕДПРИЯТИЯ.ТОЯ БЕЗХАБЕРНИК ОТКЪДЕ ИЗМИСЛИ ТАЯ ГЛУПОСТ ,ЧЕ БИЛА НА БКП.? СЕДЕСАРСКА МУ РАБОТА -НИЩО ЧЕ СЕ Е ПРЕВЪРНАЛ В ГЕРБАДЖИЯ. В ГЕРБ 80 % СА ОТ СДС-ЛИКВИДАТОРИТЕ НА БЪЛГАРИЯ СЛЕД 1989 Г.

5

Анонимен

преди 6 години

"Плавателният съд, ползван някога за разходка, беше заведение. Впоследствие наемателят се отказа. .По-скоро го "отказахте".

4

Анонимен

преди 6 години

Тоя кораб прилича на България - Титаник!

3

Влади

преди 6 години

Тези кораби не са нито шумни, нито бавни. Да не говорим за удоволствието от пътуването. Навремето си бяха удобен транспорт от Варна до Южното Черноморие. Но в края на 80-те, в морето се развъдиха одсобени далекоизточни медузи, които за един-два курса задръстваха охлаждащите тръбопроводи на кометите и се налагаше основно почистване. Затова ги спряха тогава.

2

vlady

преди 6 години

Тези кораби са много шумни и неикономични и експлоатацията им е икономически неизгодна. Твърде малко са желаещите да платят 18 евро за Созопол-Несебър, да не говорим за 45 между Златни Пясъци и Несебър при приблизително двойно по-дълго времепътуване в сравнение с автобусите.

1

Сп??нс

преди 6 години

Статий като тази дават ясна представа за нивото българския бизнес - велики са на маса и при дилъра на мерцедеси , но един катер е непосилно голям, за да се намери някой да го разфасова.Иначе не се минава край тях - всички с по 100 дкара мъгла в гората.