29

Крюгер

преди 6 години

В Ловеч ще излезе еко-кола... Скоро с подкрепата на КТБ

28

Я, па Я

преди 6 години

Бъдещето е на графена, той има капацитета да смени силикона, лития и кадмия в ИТ индустрията. Вече се тестват батерии с графен, до 2-3 години ще излязат на пазара. графена се прави от въглерод (въглища, захар, графит и т,н) не е необходима ценна суровина. Това е революция в тази насока.

27

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 27съгласен съм . малко съм излизал навънка и не мога да говоря много компетентно , но знам какво беше 90-те години и виждам какво е сега . има разлика и е към по-добро . лека полека се очовечаваме въпреки крадливите партийни дружинки дето грабят .

26

Hafen die Wahrheit

преди 6 години

До 24,Змей донякъде си прав, но усъвършенстването на колите със слънчеви батерии, става много бързо. Въпросът е да им дигнат мощността и усъвършенстват батерията. Не е толкова в необозримото бъдеще.

25

Анонимен

преди 6 години

До зззв Германия има опитни "водородо-станции" които са на принципа на електролизата с "зелен" ток. Освен това разработват и автобуси на водород, а перспективната им цел е да имат и влакове на водород. Естествено хидролизата е по-скъп начин за добив на водород спрямо този получаван от природен газ, но всяко нещо с времето си.

24

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 25Карам из Западна Европа, карам и у нас. Повярвай разликата е от земята до небето там има светоотразяваща маркировка и пътя нощем грее до хоризонта, тук нощем въобще не знаеш дали си на пътя, особено ако нощта е малко мъглива или вали. Само част от пътищата имат маркировка и тя е с обикновена боя, която като се позацапа малко въобще не се вижда.

23

Анонимен

преди 6 години

До Webley revolverе друго си е 25 годишния баварец на "27 000" км. щото немската баба го била ползвала да ходи до магазина от време на време. Нали така, градски?

22

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 23значи скоро не си карал по пътищата. всички първокласни , че даже и доста от второкласните са си маркирани и оправени . карах един чисто нов нисан с подобен асистент, сигнализираше при напускане на лентата . никакъв проблем . напълно приложима технология и за у нас . ама скъп кеф да ти кажа :)))

21

змей

преди 6 години

До Hafen die Wahrheit 16а докато чакаме да дойде онова бъдеще със слънчевите батерии нали трябва да караме колите :))) .... водородните са много добра алтернатива . е в хюндай има тестдрайв , отиди и покарай :)

20

Анонимен

преди 6 години

Ще поддържа автоматично автомобила в лентата за движение, ама не в България. Тук автомобила въобще няма да познае дали е на пътя или не... при лунния пейзаж по българските шосета...

19

не

преди 6 години

Който кара нова колатя към гроба го повежда И добро не вижда също-здраве, капитал изцежда

18

шофер

преди 6 години

Дръпнат вилица не видя в 21 век та кола ли? Дръпнат и пицар кола не правят. Изключение е GTR ама и там германец е играл. Германец кола прави. Другото копи пейст и накрая ТАЛИГА. Тесла - оооо там пък требе да върви в комплект с пантограф за трамвайната мрежа, че при минус 10 и айдеееее батрията ЧАО. А при плюс 30 летоска пускаш клима и след десет минути батерията ЧАООООО. Бау

17

Hafen die Wahrheit

преди 6 години

До 14,Стига с твоите литиеви батерии! Като се има в предвид, че един руски лаптоп тежи около 10кг., разбираемо е усърдието с което ни убеждаваше,, че в един електромобил има десетки килограми литий!

16

Hafen die Wahrheit

преди 6 години

До 1,едва ли ще е повече от 70-80 хиляди долара базовият модел. Аз си мисля, че слънчевата енергия, не само е по-безопасна, но несравнимо по икономична. Без никакви остатъци и нужда от преработка за достигането и! Това е бъдещето, чакаме!

15

Анонимен

преди 6 години

Инженер Стефанов караше Лада ,обикновенна кола ,ама с вода и ,, загина,, .

14

ззз

преди 6 години

А може бе беше редно изрично да се подчертае, че става дума за електромобил, на който вместо литиеви батерии (все още много скъпи, с кратък живот и много други недостатъци) са сложени безумно скъпите и екзотични водородни клетки.

13

Анонимен

преди 6 години

До AndreshkoЗатова хората са измислили гаранциите. Като й мине гарнцията, я сменяш с нова.

12

Andreshko

преди 6 години

Хубава кола с много екстри,но да не ти се наложи да я ремонтираш ...

11

Анонимен

преди 6 години

До зззГлупости! Водород може да се получава и от петрол, но промишленото му производство е най-често от природен газ. Често водородът е и отпаден продукт в химическото производство, който сега се изхвърля. Айде да не заблуждаваме публиката, а!

10

ззз

преди 6 години

Ммм-даа... Водородните клетки бяха хита за баламуриците години наред. И всеки като чуеше водород и си преставяше моментално слъчеви панели и електролиза ... Е да ама НЕ!Промишлено водород не се получава от електролиза, а грубо казано от петрол и приблизително за 1л. водород отиват 10л. бензин !!?!Но този дребен ФАКТ някак си тактично се пропускаше да се спомене.