До Хари Дака (столица на Бангладеш) и Калкута (Индия). Затова е на трето място. Но съм съгласен, че са го написали подвеждащо
НА снимката военния терористи бох КУКУЛКАН Подава яростно..Теврористи на власт ни повредиха климата ..няма го целебния ни горски лечебен въздух..визира милиони автомобили увреждащи тежко европата с вкл'чени скенери и фарове денем и нощем
Градският транспорт трябва да е безплатен във всички големи градове и да бъде записан в човешките права
Не знам дали е известно, че има огромна разлика по възраст между автопарка в София и автопарка в останалата част на България.В София колите на над 20 години са около 6,5%, а в провинцията са около 55%.В София новите коли до 5 годишна възраст са около 12,2%, а в провинцията са около 1,4%. Това дава огромна разлика в замърсяването от колите в София и тези в провинцията и съответно в начина на коментиране на това замърсяване от хората в София и тези от провинцията.
Концентрация 12 пъти над допустимото в Скопие, квартал Лисиче. Това означава, че горенето на въглища, дърва и други, замърсява повече от 11,5 пъти над нормите в този квартал.
Всъщност колите в София не са много, малко са. Изглеждат много, защото има задръствания поради лоша организация на движението и паркирането, а и колите не са голям замърсител на въздуха, както лъжат фандъкчетата и манипулираните от тях хора. Реално малко от регистрираните в София коли се движат по улиците на София. Една част са с регистрация в София, защото седалището на фирмите е в София, а се карат в провинцията. Друга огромна част от колите се карат рядко. Колите в София са на 11,5 г. ср.възр
Кой нормален човек, който може да изибра, би заменил придвижване с личен автомобил пред това да виси по спирки, да се бута със още 100 *** в някакъв раздрънкан рейс, където всеки втори е болен киха, кашля, смърди, да няма къде да се седне, а и не е желателно, че после трябва да си пере дрехите. да ходи 1 километър пеша до спирката в студа или жегата, вместо да слезе от тях и да се качи на колата. Кажете ми, кой нормален човек с възможност би го направил това? После защо има толкова много коли
Колите в София са 560 коли на 1000 души, Берлин (около 340 коли на 1000 души) Лондон (307 коли на 1000 души), Кьолн (420 коли на 1000 души) Прага (490 коли на 1000 души/Всичко това с една разлика -колите там са по-нови. доста хибриди и вече ел.Резултата е НЕПРОХОДИМ задушен град.
До тоя дето дизела му бил по чист от цигара. Докарай си дарака до гаража ми. Първо на затворена врата аз изпушвам една три цигари /не пуша от години/ и после ти седиш една цигара време вътре до твоята бангия -ако ще и да е на газ. След пет минути нема да можем да те освестим еколог такъв.Ако някой ми покаже тротоар без паркирана бангия на него или спирка на градския транспорт без поне двама-трима на авариики да си купуват банички - аз ще почерпя. Българите сме от Момбай. малцина не СМЕ.
В София има 108 *** гета в които се горят гуми, дрехи и всякакви *** денонощно. От там идва проблема със силнозамърсения въздух през зимата, а не от автомобилите, които и зимата и лятото са си все толкова.
Колкото до колите, те замърсяват малко, а и в София са малко сравнени с други градове по света. Проблемът тук е в некадърността на кмета и кликата й, да се справят с организацията на движението и паркирането в София, които се влошават непрекъснато. Заради това има задръствания и замърсяването от колите се увеличава. Вместо сегашните 12-15 мкг/м3, колкото замърсяват колите в София, при нормална организация на движението и паркирането, както е по света, замърсяването може да падне на 5-10 мкг/м3.
Сега замърсява горенето на гуми, дърва, въглища и какво ли не още, както и натрупаният от това горене прах по неизмитите улици. Затова улиците в София трябва да се мият всеки ден, както сега правят в Скопие и най-вече трябва да се спре горенето на гуми, пластмаси, найлони, а и въглища и да остане засега само горенето на дърва, като в бъдеще и това трябва да спре. Иначе няма да имаме по-чист въздух. Колкото до колите, те замърсяват малко, а и в София са малко. Проблемът тук е в некадърността на к
Още се вижда колко хората тук са заблудени относно Македония. Там нещата са в пъти по-добре отколкото в България по всички отношения като изключим замърсяването на въздуха. А този дето сега си играе на кмет на Скопие избран с гласовете на албанците подкрепящи партиите на Ахмети и Села още преди изборите лъжеше че има план за справяне с замърсяването а излезе че изобщо няма такъв и само се оправдава с смешни мерки. Какво очаква хората да не дишат докато ползват безплатния транспорт ли?
Истината е,ч е докато управляващите ни будалкат, че колите били основният замърсител и така отклоняват вниманието от истинските замърсители, няма да имаме чист въздух в София. Истината е, че има доста народ, който помага на фандъковщината в тази манипулация - дали си вярват или не, не знам, но резултатът е, че се пише и говори само за колите, а за големите замърсители се мълчи. Казано по друг начин - всеки, който плямпоти за замърсяването от колите, реално иска по-мръсен въздух в София.
Затворили една кола с работещ дизелов двигател по евро 3 в един гараж и измерили замърсяването. Измерили и какво е замърсяването от една цигарата и се оказало, че цигарата замърсява повече от дизеловия двигател с фини прахови частици. Може разбира се да се пресметне какво е замърсяването от регистрираните коли в София, които са на средна възраст 11,5 години и само около 6,5% са по-стари от 20 години. 40% са на дизел, около 1/3 на бензин и около 1/4 на газ.
София трябва да се отпуши и това може да стане само така1. платено паркиране в целия град и то само на обозначено място;2.затягане на прегледите /в момента няма такива/ и спиране от движение за всяка неизправност;3. данък спрямо емисиите - висок. мин. трябва да е 500 лв./година. до 2-3 хил за трилитров дизел.4. парите от горните - в градски транспорт с предимство на всеки светофар. за спиране на спирка за баничка - глоба от мин. 200 лв.5. забраната за въглища - абсолютна.
Истината е, че ако искаме по-чист въздух в София, трябва да направим каквото направиха в Лондон след Големият смог от 1952 година, в резултат на който загинаха 4000 човека и още 8000 загинаха в следващите месеци. На първо място в Лондон забраниха отоплението с твърдо гориво и от тогава в Лондон няма смог. В София обаче не виждам как ще забранят горенето на гуми, пластмаси, найлони и какво ли не. Поне да се горяха само дърва, а то се гори всичко. Вторият по-големина замърсител са мръсните улици.
Разбирра се че отоплението на *** и талашит и дрехи трябва да се забрани. Обаче ако не вервате че колите замърсявате елате да ви затворя до ВАШАТА работеща кола в един добре уплатнен гараж за 5мин. само. А сега умножете това по близо 1млн. в непроветривото софииско поле.
Има държави, които забраниха регистрацията на коли по-стари от някакви години. Резултатът навсякъде беше един и същ - допълнително остаряване на автопарка. То това ли искаш за България?
Скопие с безплатен градски транспорт заради смога