6

Субелитариат

преди 6 години

Аз съм с B6 ръчка, имам приятел с B6 автомат. Разликата е от земята до небето. Уви и двамата трябваше да минем през кретениите на местния вносител. Аз смених два пъти табло, единият път гаранционно, той - веднъж. Също минахме след гаранционно, но безплатно за дюзите. От там нататък всичко което правиха си оставяха ръцете. Народна кола, но сервиза им хич не е на народни цени.

5

vw не е народен..

преди 6 години

Жалка история е "лакомията". Това беше мечтана марка 80-90те, докато не станаха продавачи на РЕЗЕРВНИ части. Не знам дали знаете, но имат най-големия логистичен център в Европа, за доставки! Бяха публикували данните за 2016та и повечето от печалбите на "VW груп" са от резервни части, а не от коли??? Хората обаче не са толкова прос/т/и и "минават" на други марки. Аз над 10год. съм към друг производител и мога да кажа,че рядко хадя до сервиз, т.е. вече не са това което бяха-жалко...

4

Николов

преди 6 години

До до КрасенИ аз карам Пасат B8 с DSG ама ми е много тромава, и има някви предърпвания.. незнам дали не е дефект.. иначе за дефекти незнам, на 28 хил км е

3

до Красен

преди 6 години

DSG-то си е перфектно, ама няма откъде да го знаеш...Карам Пасат с DSG и не съм имал никакви проблеми до момента!

2

Красен

преди 6 години

А оправиха ли DSG-то? Едва ли има друга автоматична кутия с повече дефекти.

1

123

преди 6 години

Както казват в Перник: Еб*си и големио гоулф. Не мерси.