10

до 7

преди 6 години

Защо оставате да ви залъгват толкова лесно?Сам го каза 70те години от тогава до днес България има поне 20 пъти по-голям трафик и то по пътищата от 70 те.Елементарен физически закон!Тясно пространство с интензивно движение ,ако е река ще се затлачи ,ако е флуидна система ще избухне ,а ако са пътища ще има катастрофи.Магистрали,Магистрали само това е решението.Там където стават белите пътищата не отговарят.Варна - Бургас е селско пътче правено да обикаля близките села ,как да стане?

9

До №8 (Странно)

преди 6 години

Нали трябва да си покажем шуробаджанашкия манталитет, който стои в основата на всичките ни проблеми в държавата. На никой не му дреме за превенция. Когато се "обърне каруцата" има фиктивни мерки за 3 дни, като всяко друго чудо.

8

Странно

преди 6 години

Странен е фактът, че от Асоциацията на пострадалите при катастрофи никога не предлагат нещо полезно, което да намали броя на нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите, а винаги предлагат "отмъщение" - свръхвисоки наказания след като е катастрофата е вече факт. Нормалното е така да се направи, че да не се стига до катастрофи, а не да се иска да има катастрофи, за да се радват как жестоко наказват шофьорите.

7

Факт

преди 6 години

Българинът масово се сдоби с кола през 70-те години на миналия век, но тогава имаше КАТ, имаше и контрол за спазването на правилата. Сега 50 години по-късно, КАТ не работи, съответно нарушенията са всеки ден десетки милиони, около 200 милиона на ден, а от многото нарушения следват много катастрофи, ранени и загинали. Правила се спазват само ако има контрол, а образованието е нужно, но то не спира шофьорите да нарушават правилата. За съжаление в България няма експерти по пътна безопасност.

6

АНТИ

преди 6 години

Няколко милиона мишлета,Ден и Нощ по пътя се тепат,а кукловодите стоят отвъд морета,и си потриват ръцете !!

5

Истината

преди 6 години

Начинът на шофиране на 99% се определя от КАТ. Не случайно чужденците шофьори са най-опасните шофьори в България, а българите са примерни шофьори в държавите, в които техния КАТ работи. Всичко останало е следствие, вкл. възпитание, култура, манталитет и т.н. Докато се говори за събираемост на глобите няма как да стане по-добре. Проблемът не е в събираемостта на глобите, а във факта, че КАТ не налага тези глоби при всяко нарушения. КАТ глобява за 1 на 100 хиляди нарушения, т..е нищо не прави и за

4

Келеш

преди 6 години

През 5км пунктове за следене на средната скорост и решихме проблема. Всичките ТИР-ове минаващи транзит през страната - извозват се с влакови композиции. Хавал да са ви умниците в парламента, които не могат да се сетят за тези 2 прости и ефективни мерки. На следващите избори пак да гласувате за тях, че да продължава геноцида по пътищата и в цялата държава. ***.

3

Joko

преди 6 години

Шофирането е култура на поведение. Няма как, от орица до вчера одили с опинци и каруци да очаквате нещо друго.... Превърнахме пътищата в гробища.....жалко, много жалко и много тъжно.....

2

Нормален

преди 6 години

Почти по всички първокласни пътища липсва маркировка и мантинели, знаците са малко или липсват, входовете и изходите за магистрала Тракия са лошо обозначени и са объркващи за тези, които не минават от там често. От там трябва да се започне.

1

Елемаг

преди 6 години

Първо,все бях слушал за видеорегистратори,ама за "видеогенератори" май ще трябва допълнително да се образовам.Второ: По стара българо-политическа традиция,приемат или налагат неща нямащи нищо общо с намаляване на ПТП-тата.Нещо като ФАРОВЕТЕ и така нататъка!!Все още дори много джипове се карат по регистрация като баничарки!!!Дори от тука да се почне,пак ще има ефект.Ако искате и разликата голям малък данък с ония пропорции за 2-3 конски сили разлика в цените!!*** кой да провери?И те таакааааа!!