Четете ли преди да пишете под статията?Започнали да го прилагат при деца с проблеми!Искате здравите и нормални деца да ги обучават като "с проблеми"?Утре и на работа като отидат, ще искат да си играят и забавляват, вместо да работят.Разумно, амбициозно и знаещо поколение ли ще се възпитава или несериозни, играещи си, лигавещи се мъже и жени, които търсят купон и забавление и не могат да задържат вниманието си на едно място дълго време?!От ден на ден вървим на зле.
По принцип звучи добре, но:Не става по всички предмети. Не става за всички възрасти.После и на работа ще искат да си играят, а не да работят.
Така се учи в цивилизованият свят, в България трябва да има стрес, зубрене на 2 страници с дати във втори клас, седене на чина, ако се обърне назад да види говорещо по урока дете това значи, че се върти и получава забележка и мачкане. А какво по-естествено от това. Методи от преди 100 години.
До по-забавно еКогато видиш взрив от няколко вещества които си смесил, имаш по-голям ентусиазъм в изучаването на верижни реакции. Започваш да разбираш статичните електричества, ролята на повърхността на съда в който бъркаш, вълните като част от ударната вълна...
да учиш религия ! Хем религията по-лесно се запомня отколкото математиката и физиката , хем по-бързо ставаш кон с капаци !
Чувал съм, че в скандинавските страни много отдавна само по този метод обучават учениците. Една позната ми е разказвала това, че детето и така е обучавано там и наистина давал невероятни резултати.
Късно е,това трябваше да стане в далечната 1992-ра година. Сега...просто напразни надежди. Учениците са тотално ockoтяли с по 2-3 гънки в мозъка. Много рядко ще видите усмихнат ученик.всичко е набурсучено и озверяло
Хем забавно, хем полезно: Да учиш чрез игра