Ами в следствие на категориюното им твърдение, категорично да се прегледат всички възможни видеозаписи от пътни и охранителни камери, за да е ясно дали категорично трябва да се отнеме лиценза на фирмата.
Значи 4 дни с една карта.И Ивкони не знае това?Всеки шофьор по закон трябва да попълва ръчно работен график.И дали е работил лесно се проверява по изплатените командировки.Вчера казаха че не могат да открият шофьора.Ако той разкаже как се работи в Ивкони никога няма да се возите при тях.Има начин да се разбере всичко но си има и цена при която всичко ще се покрие.
В повечето фирми се работи извън регламентираното работно време, но това никой не го отчита. Само се говори как ще се увеличат бюджетните заплати. А другите - да бачкат по 16 часа. А ми то се заплаща някой път скъпо. Шофоьра най- малко е виновен. Такава ни е системата.Помислете реално.
От всичко прочетено разбрах ,че даже няма пътни листи.А от там няма и данъци.Защо ли?Защото пътният лист трябва да е придружен с тахошайбата за рейса.Щом не е сменяна картата(каквато и да е тя (аналогова, маналогова) Значи това не се проверява.А не се проверява защото чорбаджията е силен и няма институция в държавата да го накаже. Защото това е - този на който не трябва да се споменава името.Сега шофьора ще пере пишкира. Даже и прах за пране няма да му купят.А за панделата са много други.
ТАХОГРАФ означава:ТАХО е скорост,а ГРАФО е пиша.Което ще рече,че записва времето през което е карал,спирал и др.Това не е новост.Влаковете винаги са имали,а за другите транспортни средства(не за лично ползване) в БЪЛГАРИЯ по-късно става задължително.Старите модели ТАХОГРАФИ бяха хартиен диск върху,който пише писец.
Шопе,не дрънкай като не вдяваш нищо.Не шофьора,а шефа му е за пандиз щото той така му е наредил,защото икономисва една заплата за още един шофьор,и всичко пада върху човечеца сега,и това е масова практика.Затова и аз се отказах да карам.Кога шеф на транспортна фирма-осъден,питам и не чакам отговор.
Нагло престъпни скенери увреждат тежко много градове .Маскирани са като НЕЗАКОННИ Знаци за пешеходни пътеки.Облъчват с пси блокиращ ефект до 1000 метра..Увреждат трайно пешеходци ,велосипедисти и водачи..Уврежданията са видими и лесни за диагностициране.Природата ги следи като нагло вредни вражески станции целеуказващи дъното на атмосферния океан и човешките обиталища на жестоки врагове.
обемно блокиращия обем се вижда ясно на тази снимка като голяма видима топка с диаметър до 98 сантиметра от челно стъкло.Терористите на власт чрез спец наркотици и видео терор прокараха нагло престъпни проекто решения принуждаващи милиони водачи да увреждат тежко климата и земята с включени скенери и фарове денем.Десетки хиляди карат в момента с включени с кенери против мъгла вкл халогенни и ксенонови.ТИраджии им викат ЕЛЕКтрожени ..
Какви са тези тахографи? В Европа навсякъде са електронни карти и глобите за неспазване на почивки са от 10,000 евро нагоре.
Винаги да се проверява има ли залепени на предно стъкло нагло престъпни холограмни оръжия и бил ли е облъчван от скенери вкл инсталирани на автомобили вкл халогенни,лед,ксенонови и лазерни..Новите скенери облъчват водачите до полу пълно заслепяване .Повечето имат пси блокаж и увреждат трайно водачи,пътници и пешеходци.Нови холограмни оръжия за масово поразяване които терористите на власт продават са исключитлено вредни.Жертвите се виждат перфектно вкл водачи.МВР не лепят
Ако успеят да разчетат шайбата ще видят че по нея още са записите от курса Кьолн- Рощок направен от отдавна пенсиониралия се Гюнтер Хаус, в дните след падането на Берлинската стена.
Мафия,корупция и тотална безотговорност!Този рейс е огледало на управлението на цялата държава!
Винаги се сещам думите на един майстор, "Майсторе, колата взе да издава някакъв странен шум""Върви ли?""Еми, върви""КАРАЙ Я ДОКАТО ВЪРВИ , ПОСЛЕ(като спре) ЩЕ Я МИСЛИМ"За жалост всичко в бг е на този почин,.
Какво е виновна фирмата, че шофьорът е ***? Шибай му 3 години ефективно с плащане на щетите и ако има нещо, той ще се разприказва. Като подпише свидетелски показания, вече щат не щат ще ги скъсат от проверки. И плюс това автобус с аналогов тахограф не трябва да се лицензира. Минимално изискване - дигитален тахограф, джипиес и видеорегистратор.Пострадалите да заведат граждански искове срещу фирмата за по 50 000 евро.
Такааам фирмата е яки протекции от ДПС, а сега и от ГЕРБ, това ясно, сега лъжат най-нагло и категорично, като разчитат на тези протекции, защото иначе лъжите лесно могат да бъдат разбити на пух и прах от монтираното видеонаблюдение по улиците на София, а вероятно и в техния гараж, алкохолна проба в компанията се прави кампаниино, иначе по документи всичко е изрядно, вината на шофьора в случая е най-малка, защото иначе ще го уволнят...
Собственика на компанията е депутат, нищо няма да се разкрие. Малко шум и после всичко ще се замете. Просто законите не се спазват, всичко е навързано.
Толкова по темата: Държавата е лош стопанин, частникът се грижи най-добре. България се превърна в опитна лаборатория какво ще стане, ако цари неолиберализъм - "бизнесът" оперира в условия на нулев контрол от страна на държавата, пълна свобода от всякакви регулации (тахошайбата е манипулирана, часовете на почивка са изфабрикувани), а накрая работникът го отнася я с глоба, я със затвор.
Виновна е държавата!Няма адекватен контрол върху никоя дейност. Всичко е опорочено. Само наши и ваши.Срам за всички управляващи. Вие сте крадци и убийци. С цялото си невежество и безхаберие затривате всичко. Вие убивате България!!!
... "както и поведението на водача"... Смях в залата. Това да не е "Матрицата"?!Неграмотността на "журналистите" стога дотолкова, че да изнасят невярна информация в статиите, които бълват.
Шофьорът на рейса от "Тракия" заспал, тахографът – стар