До Спаси София pedaliНещо чувам по мой адрес се цирика...Не е нужно да си завършил Сорбоната (макар, че и такъв има в екипа ни), за да знаеш, че криви колци не са приемливи.
Интересно ми е само ,след като са ползвали дупките на старите бетонни колчета, как така те бяха в права линия , а новите не можаха.
Kрасиво е станало. Сега вече никой няма да може да паркира изцяло върху тротара (полукачен може).Не са най-красивте антипаркинг колчета, обаче...
"не е харесЪл" - и това се пише от официална медия, която трябва да е образец за грамотност. Браво!
"харесЪл"?????!!!! Абе вие в днес.бг къде си намирате неграмотните списвачи? Едно дете 2-ри клас ще ви пише статийките по-грамотно.
На тия не трябва да им се дават никакви ремонти повече в София,а иначе другарю 1 бай ти Тодар построи НДК и България фалирА,ПОМНИШ ЛИ ДРУГАРЮ,СВЕТЕХМЕ КАТО ДИСКОТЕКА В СРЕДАТА НА 80-ТТЕ а съучениците ми от панелните маали идваха премръзнали и се грееха в училище,децата и в детските градини са мръзнели,ВАЩА КОЖА!Фандъчкова ИЛИ ДА СЕ СТЯГА И ДА СИ ИЗПЪЛНЯВА ПРЕДИЗБОРНАТА ПРОГРАМА,ИЛИ ДА СЕ МАХА ОМРЪЗНА МИ ДА Я СЛУШАМ САМО ЗА МЕТРО И ДЕТСКИ ГРАДИНИ ДЪРДОРИ!Плочките при ЦБаня са на СОЛ ОТ КОЛИТЕ!
И как за своя сметка?! То предишната мизерия въобще не е трябвало да бъде платена. Ако нямаше реакция на обществено недоволство щеше да си остане така
До Спаси София pedali----Май много ядосваш,че те карат да оправяш мизерии дето ги вършете под името "ремонти". Какво намаляват парите от кражби?
До Спаси София pedaliА според твоето експертно мнение, това което беше свършено адекватно ли беше? Не защитавам когото и да било от Спаси София, но се радвам че има платформа на която хората да споделят именно такива куриози. Това прахосничество е от нашите пари и следователно е редно народът да има глас, ако ще и не-експертен. Айде обратно в пещерата гаден ***.
До Спаси София pedaliДобре, че са тия от Спаси София, ако ще с основно да са. Бая неща се оправиха по техни сигнали
Колчетата добре ги пренаредиха, обаче някой замисля ли се, че това колче, което е с височина 50см и най-вероятно е забито най-много на 20см в земята няма да спаси никой на спирката от летящ автомобил? Да не говорим, че тротоара си има бордюр и всеки автомобил, който кара с висока скорост и се удари в бордюра ще отскочи и ще прелети над колчетата. По-добре да бяха криви, но да бяха сложили по-подходящи и по-обемни.
Гергин Борисов от Спаси София - избутал колежа за библиотекари - води се най-големия специалист по всичко в София, спасява целия град, на всяка манджа мерудия. Може би следващия кмет на София? Ще е чудесен наследник на Юрданка.
НДК да е построено за 7 месеца !? Ами не - първата копка е на 25 май 1978, следват няколко етапа на строеж, последният от които завършва 1985 година. На 31 март 1981 година е официално открит, без да е завършен напълно, по случай 12-тия конгрес на БКП... 30 млн. са "доброволно" събраните пари от населението...Иначе целият проект струва повече от 270 млн. А да сравняваш 1 лв. тогава и 1 лев сега е меко казано нелепо...
Напишете моля, името на поредния герберастки Суджук, който пак се облажи от ремонта на ремонта.Навремето омразният Тодор Живков построи цялото НДК за 7 месеца и срещу 34 млн лв.Само последното десетилетие, само ремонта на подлеза от фирмите на Суджуците дотук е глътнал 116 млн лв.За ремонта пък на самото НДК не ми се говори.То бива кражби, бива, ама това вече на нищо не прилича.
Колчета като войници! Новите прегради в подлеза на НДК!