10

ан

преди 6 години

в началото на 90-те години нашите деца ги лапваха като топъл хляб ,без да питат кой вуз са завършили,защо ли.......защото имаше образование и в най малкото село и учителите бяха мотивирани и децата дисциплинирани а сега ходят да се развличат в училищенови технологии-как ще научи формулите ако не ги напише няколко пъти с лист и химикал,ами задачите по математиканай лесно и за учителите давайте тестове и преписвайте ученицичакаме ви във вуз ,за да ви ограмотим а не научим на не

9

Анонимен

преди 6 години

Уча децата си сам, на това, което считам за важно. Съжалявам, но не познавам един човек, който да е успял и преуспял, на база на гимназиалното си образование. Всеки му се е налагало, да учи извън училище и то много. Не съм усвоил едно полезно умение, на което баща ми, да не ме беше научил. Считам 11 от 12 години в училище, за загубено време и смятам, че ни трябва нова система, която наистина да ни учи на полезни и практични знания, все едно сме в университета, че иначе е много скучно !

8

Helleborus

преди 6 години

И защото сме се примирили, че децата ще са там, че никой няма да ни пита какво да учат, какъв да е реда, всякакви умници се надпреварват да управляват този безценен материал, нашите дечица. Да ги оформят по свое виждане, да експериментират. Никой няма да направи нещо добро за децата, ако говорим за политика или НПО. Ще се говори, говори и ще става по-зле. Защото имат други цели спрямо децата ни, те формират електорат, управляем народ. Ако родителите искат личности, трябва да се намесят лично.

7

Helleborus

преди 6 години

По света държавното училище е избирано масово, но е избирано заради определени свои предимства. Защото е евтино, достъпно, не иска усилия. Така че да, може голям процент да го избира, но все пак говорим за избор на базата на качества, които родителят вижда. Ако родителят не търси лесното и евтиното, а иска да направи повече, може да избере и по-трудния път. Ние тук много бъркаме, когато гледаме на училището не като на нещо, което избираме, а като на място, където децата са задължени да бъдат.

6

Helleborus

преди 6 години

Между училище и семейство не може да има спорове, би трябвало да е едно и също. Семейството възпитава и обучава детето, назначава учители и получава и резултата, който цели. Когато българските семейства постигнат това, ще стане ясно какви сме ние като общество и какви ценности имаме. Сега получаваме резултат от труда на друг ум, с други цели. Всички тези дипломати имат отношение с нашите деца, само след като децата навършат 18. Дотогава могат да дават предложения, обръщайки се към родителите.

5

Анонимен

преди 6 години

нали децата бяха бъдещите строители на социализма. КЪДЕ Е СЕГА ТОЙ....

4

Helleborus

преди 6 години

Имаш грешка на думата иновативно, но общо взето това ще е дискусията. Образованието в България ще се оправи, когато родителите го вземат в свои ръце и стане българско образование. Тогава те ще вземат онези решения, които сега вземат чиновниците и ще зададат коректно условието на задачата към учителите. Какви учебници искаме, какви училищни правилници да се спазват, за да има ред и спокойствие, какви ценности да се преподават. Тогава продуктът, който получим, добър или лош, ще е автентично наш.

3

Анонимен

преди 6 години

Да суспендираме и деконтаминираме несъвършеното екстраполиране на неивонативното проблематично унаследено преекспониране на текущата, зародена в миналото, проблематика. Либерта матриал! Има пари за усвояване, за да може да се натворят проблеми и за следващите.

2

Анонимен

преди 6 години

И зад училище все тая.

1

усвояваме

преди 6 години

След 2020 ще има инициатива: "кога върне чумата на хората децата". Конгоански да не забравите да вкарате, дават допълнителна субсидия.