33

Анонимен

преди 6 години

До до 15Кви милиарди от пейпал бе човек, от продажбата на Пейпал Мъск е получил числом и словом 200 милиона долара.

32

Анонимен

преди 6 години

Аз чух за 700 уволнени.

31

Руснака

преди 6 години

До Бай ЮьПърво, не са мотокари, а електрокари, ако трябва да издребянваме. Второ, кой автомобил, вече не е за *** след 7 години и идва в България да се продава като секънд хенд?... че идеите и бизнеса на това лице е като ръка на покер, която има голямо значение, как ще я изиграеш, не до картите, които имаш, но, кой друг, гледа в бъдещето? Кой друг мечтае, за нещо друго освен за йеденйе и е банйе?

30

buba

преди 6 години

Проблемът е наистина, че едва насмогват на търсенето. Моята фирма огранизира тийм билдинг за екипи, дилъри на Тесла из цяла Англия. Телефоните им не спряха да звънят, за 10 минути всеки от тях затваря сделка. На хората не им пука за тест драйв, колко пари и колкоще се чака. А като им погледнах новия SUV i Model 3, по един пръст се разминават вратите, явно го карат през пръсти, за да могат да доставят по план

29

Шоп

преди 6 години

Мъск само от ПейПал може да си плаща субсидиите на всички останали губещи бизнеси. В това е смисълът на капитализма - един умен да събере парите на стадото и с тях да направи пробив към бъдещето. Парите, които ако някой не събере и не използва като гориво за Прогреса, че бъдат елементарно изедени, изпиени и из с рани. Едно време същото това нещо се е правело принудително, с бой, робство и лагери, а сега е доста по-безболезнено.

28

Анонимен

преди 6 години

Абе, лошо-лши тез електро коли, ама като свърши нефта ...

27

Дръжката на "Те

преди 6 години

Компанията на Мъск няма да изпита затруднения докато има и едно останало дърво годно за суровина за производство на хартия от която Ротшилд може да печата долари .

26

Анонимен

преди 6 години

Интересно как компания която години наред работи на загуба,и то милиарди ,произвежда малко бройки,и все още не е фалирала.Това без субсидии от някъде не става.Компанията търпи загуби,а Мъск става все по-богат.Хвала на такИвИ хора.Освен това са и определящ фактор в този сегмент.Евалла.

25

Анонимен

преди 6 години

До 14 ...Ти за Oracle май не си чувал ...

24

Бай Юь

преди 6 години

Тази компания и колата е говввноу на клечка. Със здрави си ги караите мотокарите, след 7 години са за ***.

23

Анонимен

преди 6 години

До ФактВ Китай нямало социализъм/комунизъм или каквото там е...Обаче защо на Запад казват "комунистически Китай"????-----------Никой не казва "комунистически Китай" вече повече от 40 години.

22

Анонимен

преди 6 години

До Анонименинтересува се само от печалби и инвестиции, хората нямат значение--------------Какво да ги мисли хората, те няма да умрат от глад.Ще си намерят друга работа.

21

Анонимен

преди 6 години

Мъск е само рекламно лице на САЩ. Усвоява бюджетни $ в промишлени количества и няма нито един завършен проект. Всичко е в бъдеще неопределено време. Засега показа само една капсула в тръба, която "лети" с 300км/ч?!?! AMAZING! А Теслáта е красива опаковка на колела за батерии Panasonic.

20

Анонимен

преди 6 години

Само мога да кажа, че единствено можах да видя емблемата и това, че няма ауспуси и че се изнесе като вятърът.

19

Анонимен

преди 6 години

Трудна работа. Това не е само да произведеш кола и да забравиш. Трябва да се организира мрежа за резервни части, сервизи рециклиране и прочие. Те засега са произвели малко коли, все още не е е имало време да остареят да минат през 2-3 собственика.Бутикови коли, колко стари S класи, А8ци, 7 серия се карат на старо - малко. Щото поддръжката на такава кола е трудна. И с тесла е така.

18

:):)

преди 6 години

фабрика за мотокари, след 10 г къде ще рециклират старите батерии.

17

шматка

преди 6 години

До ФактТи си неспасяем.Запада казваше и на Източна Германия - ГДемократична Р.хаха

16

Анонимен

преди 6 години

Проблемът им е, че не могат да насмогнат. А иначе колата е супер. Една ме изпревари на " Константин Величков" направо акъла ми взе.

15

до 15

преди 6 години

Кое му е експлоататорското?Че целият бизнес,включително завода за батерии е в САЩ,а не е изнесен в югоизточна Азия.Или че вместо да си харчи милиардите от пей пала,се впуска в проекти,които могат да променят света

14

Анонимен

преди 6 години

Елон Мъск е представил на най-тежкия и експлоататорски бизнес. Грандоман, интересува се само от печалби и инвестиции, хората нямат значение.