Точно, защото сме още в пещерите, предпочитам да се возя в голямата ламарина със звездата отпред, за да не мръзна, за да не дишам прахоляка, и да не ми се зверят австралопитеците от съседните ламарини. Отскоро карам на жена ми поло-то..ами омръзна ми да се разправям! С мерцедеса спира движението като минавам...
До до 155Пич, тези хора, не са стъпвали в магазин. Имат си няое момче за тая работа, което смао отива сутрината, пазарува с картата и оставя нещата на входа на къщата ..
Селяните които са от пловдив да мълчат и да не коментират селяните които са отишли да живеят в пловдив с брамчат с бракмите че да не си събират зъбките!!!А аз не съм от село а в пловдив не ми се и ходи пффф хахауаха
Селяните, които идват да живеят в Пловдив карат най-смотаните, гнусни, димящи таралясници. Състезават се с тъпотията в празните им ***, бръмчат по уличките с бракмите, надули разни неща звуци, които се смесват с *** от пробитите им гърнета. И така докато им свършат двата литра нафта в резервоара или им прегрее ФауВе-то.
4 милиона автомобили на 7 милиона население прави по 571 автомобила на 1000 човека. А не 510.Като се има предвид, че реално сме не повече от 6,7 милиона и с темпото на намаляване на населението и увеличение на автомобилите до няколко години ще сме на първо място в ЕС по брой автомобили на човек от населението.
Старата ми панелка беше по-качествено направена от новото строителство на новия ми двойно по-голям апартамент. При колите разликата идва заради нещо, за което малко хора се сещат - за по-нова кола трябва гараж, а старите панелки ги правеха без гаражи. Фактът, че нямат гараж е причина за много хора да си купуват по-стара кола вместо по-нова или нова кола, т.е. причината е в МВР, които не разкриват престъпленията, вкл. кражбите на колите.
На стара столична панелка и отива стар Опел , за толкова пари такова и качество , важното е матреяла да е щастлив ..........
Хаха 260 милиона нови автомобила за година....Колко некомпетентен трябва да е този които е написал тая глупост???Нямам думи
Те и пътищата ни са на средна възраст 30 години, така че тия коли само допълват пейзажа. За един западно европеец е по-евтино да си подари 20 годишната трошка на нашите авто-дилъри, отколкото да я свали от движение в държавата си и да я изхвърли. Сметището за коли се оказват изостаналите страни като нашата. Дрехите втора употреба също са навсякъде.
По-лесно е да се увеличават зоните отколкото да се оправи градския транспорт и да се направят паркинги. Така лесно се пълнят правилните джобове, а другото си е само разход.
Казвам ти ,че вместо да си возиш 4 букви на 2 тона ламарина,може да го правиш на 2 гуми,на една ,на три с нещо с електродвигател,ама все още вие сте в пещерите.Човека иска да кара голяма ламарина,не иска да кара персонално мобилно средство.При положение ,че дори не загряваш за каква технология защо се обаждаш?
В масовият случай колите по улиците са относително нови - до 10 годишни, по-рядко до 20 годишни, а над 20 годишните се срещат доста рядко по улиците, особено в София. Интересни биха били други статистики. Например, колко километра изминати с кола средно на човек се падат за година и колко километра с масов обществен транспорт. Аз си мисля, че по този показател изоставаме много от средното за ЕС, т.е. имаме в пъти по-малко километри изминат с кола, а също и с градски транспорт.
Бъдещето е в индивидуалният транспорт, а не в масовия обществен транспорт, като само метрото може да направи изключение. Индивидуалният транспорт може да бъде личен и обществен - това за неразбралите.
Интересна новина. Излиза, че ако аз съм регистрирал 10 коли, от които 6 коли ги изкарвам само за ГТП и те са на възраст 30 години, а останалите 4 са на средна възраст 5 години, то средната възраст на колите, които карам е 20 години. Толкова за тази "статистика". Брой регистрирани коли по възраст в България не носи полезна информация.
Колите в България са малко - даже в тази новина го пише. От друга страна колите които се движат по някакво време са много по-малко като процент от регистрираните коли, сравнено с средното за ЕС. За съжаление за това статистика няма, а това показва реалността. Примерно по едно и също време в България се движат 5% от регистрираните коли, а средно за ЕС този процент е примерно 10% или 20%, което праща България много по-назад по брой коли на човек от населението.
Нищо бе на политиците и олигарсите нали са нови! Обичам да ги "благославям" докато се возя в моята.
Тъжно, но факт: Колите ни – средно на 20 г. Най-старите в ЕС са!