29

Анонимен

преди 6 години

Имах същата като на снимката. Като я продадох се радвах повече отколкото когато я купих.

28

Анонимен

преди 6 години

Бе що му слагате минуси на номер 22 бе?Той ви говори за чужбина, не за България!

27

Анонимен

преди 6 години

Ако колата ви е Москвич - никога!

26

Толерастия

преди 6 години

Поредната статия за пълнеж на вестника. Какви изтичания на гаранции, какви пет лева?! Автопарка по нашите пътища е 80% над 20годишен. В Боколандия КОЙ кара нова кола? Шепа Софиенци, шепа олигарси и за другите кочана на царевицата, ама без зърното....Българиоооо.....

25

Умник до 12

преди 6 години

Хаха почти уцели, на 35 съм и в момента карам втората си кола. Първата беше над 30-годишна, като я бракувах, сегашната ми кола е над 20. И двете си вършат/шеха перфектно работата.

24

madmax

преди 6 години

koi ia pisa taz statia ,4e ne razbrah, ama si nema poniatie ot koli de!!!

23

Анонимен

преди 6 години

Та моята е на 90 000 км ,а е гаражна на 15 г,изглежда като на 5,купена е нова от Бг

22

Анонимен

преди 6 години

Глупости,синът ми кара в чужбина кола на лизинг до 40 000 км и после я сменя с нова лизингова

21

Анонимен

преди 6 години

Моята я шитнах когато се скапа турбото- 1000? за ремонт реших че ми е много, късмет беше че се скапа ноември и поне бях си избил годишния данък , прегледа и смяната на маслото

20

Бай Иван

преди 6 години

Ще сменяш колата на пет години ,щото и изтекла гаранцията ама друг път ! Даже и в белия свят ти карат до около 250 -300 000 и чак тогава ги продават на някой нашенец да им се радва ! Друг е въпроса ,че е превъртяна до 140 000 и ние си мислим ,че малко ги карат и често сменят !

19

АНОНИМЕН

преди 6 години

До 17 БЛАГОДАРЯ !!!

18

Анонимен

преди 6 години

Автомобила е консуматив, създаден да ти служи, а не ти на него. Но само Българите и ромите им е закодирано, че "Коня" им е живота.И дават мло и драго за куп ламарина или месо (конско)

17

До долния

преди 6 години

И ти и Форд Сиера -та - живи и здрави бъдете :)

16

АНОНИМЕН

преди 6 години

Имам 28 год FORD SIERRA 1.8 на около 300 000 км. бензин и газ - карбуратор. Не я давам за друга, щото много лесно пали, до 1 сек, 9.3/100 газ. Вози като лодка, благодарение на чупещите полуоски. Дано ме изкара до моя край след 70-та годишнина .!

15

Анонимен

преди 6 години

Аз ги лийзвам през фирмата, сменям ги почти всяка година, харесва ми да тествам нови модели, миризмата на новата кожа в салона. Лийзвам горната бизнес класа - БМВ 5, Ауди 6, мерджанка E класа веднъж взех и S клас за 6 месеца, не е лоша колата, но ми се видя доста скъпо, нямам толкова пари.

14

Шофиор

преди 6 години

Имаше едни лепенки в Германия през 90-те които гласяха - Докато техническият преглед ни раздели!

13

hm

преди 6 години

Досега откакто мога поне това да си позволявам си купувам 4-5-6 годишни коли и ги карам по 2 години като през това време само гуми, масло и в най лошия случай спирачките. Но карам японски. Ако са немски мисля че трябва да са 3-4 годишни за да няма ядове. И най добрия вариант е да я имаш 3 години ама след втората ми писва и я сменям.

12

До умника 6

преди 6 години

Така както си го написал излиза че си 70-80 годишен щом ги караш по десетина години и ги сменяш.Другият вариант е да си го правил веднъж,щото като гледамне си на повече от 30.Така ли е наборе?

11

Анонимен

преди 6 години

Аз си сменям колите на 3 години - взимам на оперативен лизинг нова от представител - връщам я след 3 г. и взимам следващия модел и така. На всеки 3 г. по 15 хил. лв някъде идва за нова кола среден клас. А за тия 3 г. им правя по 100 хил. км почти.

10

РАДЕВ

преди 6 години

когато събереш пари за друга