6

Бандит

преди 6 години

Културата на обслужване изисква взаимно уважение.Такива табели висяха преди по магазините.И не само. :)

5

калитко

преди 6 години

ня яма уважение има унижение

4

Анонимен

преди 6 години

радва ме се по принцип.смеем се без причина.голям кеф , дге бок луците да .....ва

3

Анонимен

преди 6 години

Наскоро ходих за скъпи обувки. Купувам от конкретна верига с 4 магазина в София. Отидох до най отдалечения защото само там обслужват любезно, моделите са същите. Надявам се че там ще вземат комисионна.

2

Анонимен

преди 6 години

Те и клиентите в България са една стока та няма какво да се обяснява.Вечно недоволни с малко или никакви пари ама с претенции до небесата.

1

sante_dog

преди 6 години

Хахаха някой да е виждал уважение на клиента в България - тука само дето не ти взимат пари че си влязал в обекта им и те гледат отвисоко все едно си ***... Къде да го търсим това уважение - Топлофикация, Енерго, ВиК? Търговските вериги където стоката е за западна и източна Европа? По хотелите на мутрите или ресторантите с 'празния стол'? Чикатило е уважавал повече жертвите си отколкото Българския бизнес клиентите си!!!