Културата на обслужване изисква взаимно уважение.Такива табели висяха преди по магазините.И не само. :)
Наскоро ходих за скъпи обувки. Купувам от конкретна верига с 4 магазина в София. Отидох до най отдалечения защото само там обслужват любезно, моделите са същите. Надявам се че там ще вземат комисионна.
Те и клиентите в България са една стока та няма какво да се обяснява.Вечно недоволни с малко или никакви пари ама с претенции до небесата.
Хахаха някой да е виждал уважение на клиента в България - тука само дето не ти взимат пари че си влязал в обекта им и те гледат отвисоко все едно си ***... Къде да го търсим това уважение - Топлофикация, Енерго, ВиК? Търговските вериги където стоката е за западна и източна Европа? По хотелите на мутрите или ресторантите с 'празния стол'? Чикатило е уважавал повече жертвите си отколкото Българския бизнес клиентите си!!!
Българският клиент се радва на малкото... уважение