5

От 2 До 5 Милчо

преди 6 години

Казваш, че това което пише за фините прахови частици при Евро 5 и 6 за бензиновите двигатели е излишно ли? Не спори с мен, спори с Евро 5 и Евро 6!

4

Arabskichisla

преди 6 години

Ima tablici, moderni novi normativi, standarti, ejednevni izmervania na chistotata na vazduha...prez zimata otoplitelnite goriva sasto mnogo zamarsiavat malkoto vazduh pod oblacite ot samoletnite ogromnj niva na izgoreli gazove...v vsiaka sgrada dimi komin bez katalizator....

3

Щутгард

преди 6 години

Щутгард е сравнително малък град с около 600 хиляди жители, а през 1960 са били 637 хиляди. Над половината население вече не е от швабски произход. Замърсяването там е повече от използването на твърдо гориво и доста малко заради колите. Ако имат и тецове наоколо, ако ще и всички автомобили да спрат, пак ще е замърсено над нормите.

2

Защо дизеловите?!

преди 6 години

Странна е цялата работа. Нивото на замърсяване при автомобилите с евро 5 и евро 6 е много ниско и е приблизително еднакво за бензиновите и дизеловите двигатели, с изключение на въглеродният двуокис, където бензиновите са основният замърсител. Защо така нарочиха дизелите?Примерно нивата на замърсяване с азотните оксиди при бензиновите са 3/4 от нивата при дизеловите. При фините прахови частици, нивата са еднакви. При въглеродните оксиди нивата при бензиновите са три пъти по-високи от дизеловите

1

Анонимен

преди 6 години

Я ми кажете защо на дизела ?Че харчи по-малко от бензина ?Екомафия!