81

Отново до 80

преди 6 години

Относно твърдението, че няма колоездачи, които не спазват правилата, познавам доста такива, мога да ти дам пример с кой да е детски отбор по колоездене в БГ. Има хора, които карат децата си на столче отзад, според вас те пресичат ли на червено? Карат ли в насрещното? Иначе поздравления за вас, който спазва всички ограничения, никога не изпреварва/престройва неправилно, никога не спира на забранени места, може би сте единствения.

80

До 80

преди 6 години

Доста наивен опит за доказване на теза, единствено може да изтръгне усмивка... Все едно въпроси: "Какъв процент колоездачи изпреварват при непрекъсната линия на международен път?", "Какъв процент колоездачи паркират неправилно?" и отговора да докаже, че колоездачите спазват най-много правилата. Процентът колоездачи, които пресичат на червено е като пешеходците. Ако хвърлиш 100 пешеходеца на един междуградски път, колко от тях ще се движат в нарушение, тоест в посока на движението?

79

Хари

преди 6 години

до 76,79 и 80вярвяйте в каквото си искате, никой не ви кара насила да го правите, въпроса е защо плюете по "такива като мен", просто ви дадох пример. Въпроса е до култура и възпитание. До Поредния - много добре знам какво съм написал - за бутането казах че ми се иска - не че го правя. повярвай, след това което изстрадах не го пожелавам на никой. и да не се потретвам - ЗА спазването на правилата от всички.. дерзайте

78

До 79

преди 6 години

Бъркаш разбира се.Има доста шофьори, които спазват правилата и аз съм един от тях, докато колоездачи спазващи правилата няма. При това друго е по-важното - нарушенията какви са. Какъв процент от шофьорите минават на червено и какъв процент колоездачи? Какъв процент от шофьорите шофират в насрещното и какъв процент колоездачи? Какъв процент от шофьорите шофират по забранени за тях места и какъв е процента на колоездачите? При колоездачите процента е 100, при шофьорите е много по-малко.

77

Статистик до 76

преди 6 години

Шофьорите, колоездачите, пешеходци, мотористи и тн, произлизат от едно и също общество и отношението и към законите и правилата е едно и също. Както не се наказват нарушенията при колоездачи, така не се наказват и тези при шофьорите. Шанса да срешнеш шофьор, който не нарушава правилата от 100 шофьора, е абсолютно същия като този да срещнеш колоездач.

76

Поредния

преди 6 години

Но там пешеходниците тичат по пътеката, когато светне червено, защото иначе ще ги прегазят. А и е търсен начин как да се оптимизира трафика реално. При нас това не може да стане, защото е по-важно поредния депутат или министът да мине по-бързо през центъра, като катаджийте спират всички останали, без значение, че това води до огромни задръствания. И, о ужас, не е пълно колездачи, няма специални велоалеи в центъра и даже има коли. Добре,че тия излизат от Европа да развалят картината и утопията.

75

Поредния

преди 6 години

И за да не бъде празнословен, като спасяващите София, ето още един пример/предложение. В центъра на Лондон има движение на автомобили. В най-централната част могат да влизат само коли с Евро 5/6 и срещу доста голяма сума платена за това. Движението е натоварено, но се преминава много бързо. Решението им е просто. Качили са записите от всички камери за период от 6 мес в техния супер компютър, по-стар и по-слаб от наличния при нас, и той е анализирал и задал оптималния режим на светофарите.

74

-=-=-=-

преди 6 години

Колоездач спазващ правилата не съм виждал в последните 25 години, така че на такива като Хари не вярвам.

73

Факт

преди 6 години

За София трябват подземни паркинги - навсякъде в София. Само след като се преместят в подземни паркинги паркираните по улиците коли, може да се правят и велоалеи. Дотогава, велосипедистите да си карта по улиците, както е по закон, а не по тротоарите.Зелените зони - късно е либе за китка. С разрешението на кмет и общинари, всичко зелено в София се застрои и презастрои. Проблемите в движението и паркирането са следствие на общинско-кметска некадърност и корупция, презастрояването, пълната липса н

72

Поредния

преди 6 години

До ХариПич успокой се малко, ще ти прилошее. Първо не съм наясно с твоя случай. Ако си невинен и пострадал имаш моето извинение. Рядкост сте, но явно все още има и мислещи колездачи. Второ недей така смело с бутането. Упрекваш, че поставям всички под общ знаменател, но не виждаш собтвеното си писание. От всичко, което съм изписал само за това ли намери да се хванеш. И карам и колело, макар и рядко. И не, не презирам никого, но очаквам и изисквам всеки да спазва някакви правила, както и аз.

71

пак съм аз Поредния

преди 6 години

До В германиятаДа не се объркате да нахраните друг. Абсолютно сте прав за безплатните паркинги там. Но тук в Обеля и Младост къде има безплатен паркинг за 2К автомобила. Ако визирате тези на метротополитен, аз съм ползвал единствено този на Черни връх, просто живея близо до него, и си платих 12-15 лв. ,вече не помня точно, защото не бях запазил билета за отиване към центъра. А да си говорим честно в Лондон с леката железница стигах до центъра за под 30 минути, а с кола за 40 минути, тук не

70

Хари

преди 6 години

До Анонимен 62абсолютно съм съгласен колега, честно се замислям на моменти дали не побутна леко някой от тези шматки да му дойде акъла, особено пък голяма част от мотористите (както явно презиращият "онези от тях" по надолу в коментарите - Поредния - сподели че кара и мотор). Заради такива хора и разбирачи се лепят определения, но на кой му пука нали ти си на пътя и си цар, всички трябва да се съобразяват с теб. Не замислете се че има и други участници в това движение и си спазвайте праилника

69

Хари

преди 6 години

като решението беше "разследването установи че вие не сте виновен и ви опрощаваме акт-а" - евалата, на виновния който не успя да ме пречука защото го видях на време и се хвърлих върху него, вероятно му е минавала мисълта, къв е тоя, от де дойде, майната му, аз си карам колата и това е, друг не ме интересува дори и на червено

68

В германията

преди 6 години

До ПореднияТакива паркинги има обикновенно на 40м с транспорт от центъра. В центъра безплатно не съм виждал. Тук има в Обеля и Младост, като втория, въпреки че е за 2к коли, е много рехаво посетен.

67

Хари

преди 6 години

До Пореднияпърво не съм "един от тях" - да видя някъде да хуля или да искам някакви неща??? Също съм за спазването на правилника, но явно не четеш и си пишеш ей така, да се храни по някой. и второ - докато има такива като теб оправия няма да има. За съжаление това е масата от нашето "общество". И ДА, възмутен съм че някой си има някъде връзка и се пише акт на в случая пострадалия без вина!!!! За справка след 2г обжалване и ходене по инстутуциите ми беше опростен акт-а за 20лв...

66

Поредния

преди 6 години

До Спаси София Вместо да си хвърляте паричките, получени по някакви странни линии, да водите някаква старци, разчитайки, че комбинацията професор-чужденец ще впечатли някого, направете нещо смислено. Платете на няколко човека да обикалят една седмица в централната част и да преброят колко са паркираните автомобили на министерства, агенции и комисии (депутати,министри, служители) и за един ден колко частни и колко подобно автомобила минават през центъра. Това ще ви даде много отговори.

65

Поредния

преди 6 години

До КрайДанъка е висок за стари автомобили, сравнявайки доход/данък, може да се окаже, че не сме толкова далеч. Паркирането в центъра, където няма жилища, е забранено на повечето места, където има жилища, има ограничения, различни за различните държави и градове, но се осигуряват паркоместа за живущите (платени разбира се,но цената не е огромна сравнена с дохода). А решението не е чак толкова трудно - подземните паркинги, за които слушаме обещания от 7-8 години.

64

Поредния

преди 6 години

Сигурно в Младост или до някоя бизнес сграда. А когато и там се въведе зона къде ще бъдат? Улиците пак ще се задръстят само, че с коли на живущи. Защо. Защото общината няма идея какво иска да постигне и прави кръпки с решенията си. Аз за мен съм си решил проблема. Всеки ден ползвам кола, през лятото мотор, когато имам възможност през деня ползвам метро, оглеждам и новите предложения за споделени електроавтомобили и подобни ПР акцийки няма да ме накарат да се откажат от автомобила.

63

Анонимен

преди 6 години

АКо искат ред в паркирнето - всичко жълта зона. Ако си спрял неправилно - да те зинасят. Другото е рекет, който постепенно пъпли км всяко крайче на града. При това не осигурява нищо насреща.

62

Поредния

преди 6 години

А за липсващи светлини? А за това, че се движи по платното на бул.България, при условие, че там има алея? Или за това, че е решил, че Борисовата му е бащиния и може да си лети с колелото, а пешеходците да се оправят? Зелените зони за паркиране са необходимост и са задължителни, но и те трябва да се въвеждат в следствие на някаква стратегия, а не на парче, както е в момента. Два дни снимки на празни улици от Лозенец. Супер. А къде са колите на живущите по тези улици?