12

Анонимен

преди 6 години

Маркировката едва ли са променили, но пътните знаци в България при ремонт ги поставят по два начина:1/ Знакът е непосредствено преди ремонтираният участък, много често на камион обезопасяващ ремонтната дейност и може да не успееш да реагираш.2/ Знаците започват на километри преди ремонта, обикновено ремонт няма и никой не вярва на такива знаци.

11

Дали?

преди 6 години

Пътни знаци и маркировка?! Дали?Пътни знаци при ремонт слагат, но маркировка .... За да променят маркировката, трябва ремонта да е сериозен, за дълго време, а това, което чета тук, говори за някакъв инцидентен краткотраен ремонт.

10

изпатил

преди 6 години

Нашата сигнализация няма никакъв стандарт. Обикновено се поставя една жалка табела на 50 метра зад камиона и се разчита шофьорите да се ориентират по стоповете пред тях. Все пак разрешената скорост е 140 и си е нужно обозначенията да се няколкостотин метра назад.

9

анонимен

преди 6 години

На запад слагат изключително много знаци при ремонтни дейности ( големи знаци , стълбчета с лампи , ленти , ярки прожектори ) защото ако стане нещастие , особено със смърт , веднага ще ги осъдят за милиони и ще ги одерат живи!! Тук никой не може да осъдиш за такова нещо , и ако стане , то ще е за нищо!

8

анонимен

преди 6 години

*** не можа да разбере , че ремонтите по аутобан са изключително опасни! Вместо да се стискат , фирмите по поддръжка трябва да закупят ( както назапад ) подвижни табла с огромни ярко светещи лампи и стрелки! Просто няма начин да не ги видиш още от поне два километра преди! Сигурен съм , че в случая не е имало такова табло!!

7

Анонимен

преди 6 години

Спокойно,не е нарочно!

6

щом като си анониюе

преди 6 години

в европа хората са хора а не *** като теб анонимнико .дори и да не са обозначени камионите са препятствие по пътя ти,само *** като теб може да се забие в тях.

5

Анонимен

преди 6 години

Прави ми впечатление че по магистралите карат индивиди с много нервен десен крак. На много от тях съм им казвал да ходят при невролог да им прегледа крака и да им излекува повреденият нерв. Но те ми казват че не крака им е виновен а това че в кратуната си по рождение нямало никой. Е как да няма никой ги питам? А те викат абе има някой ама той ни служи само да пазиме равновесие да не паднеме и да ходиме до тоалетната по голема нужда! Ето такива ни трепят по пътищата!

4

Анонимен

преди 6 години

Въпреки всички обозначения с пътни знаци и маркировка..?? На бас, че всичките знаци и "маркировка" са били в ремаркето на камиона...

3

Анонимен

преди 6 години

вероятно не е добре сигнализирано, но една идея по внимателно шофиране сигурно би била полезна. скоростта я смъкват обикновено до 50 км на тези участъци, със 120 как да се реагира адекватно.

2

Пю

преди 6 години

Точно е така

1

Анонимен

преди 6 години

Виждал съм как се сигнализират такъв тип камиони и машини извършващи ремонтни дейности на магистралата. Два пъти съм бил на косъм да се блъсна в тях. Виждал съм как го правят и в Европа. Нищо общо с тук!